עצוב לי..

Old Girl

New member
לצערי הרב פשוט לא מסיימת אף פעם

אני עצמאית ועובדת מהבית.
 

BlackUnicorn

New member
../images/Emo178.gif לא סתרת את עצמך כרגע?

את אומרת: "אינך חושבת שאנו כנשים מתמודדות טוב יותר עם הלבד?"
לדעתך נשים מתמודדות טוב עם הלבד, גברים לא מתמודדים טוב עם הלבד. "ברור לי שיש נשים שהן פחות רגשיות ופועלות ברציונאליות ומצליחות לזרום במהירות לקשר הבא....אך הרוב שהכרתי שמבצעים זאת הם גברים"
- משמע את אומרת שהם כן מתמודדים בדרכם שלם - כלומר אין להם צורך בהתמודדות עם לבד, כי הם פחות רגשיים (לדברייך), פועלים ברציונאליות וכו', לכן הם כבר "מוכנים" להתקדם הלאה לקשרים חדשים. זו סתירה די משמעותית לדעתי..
 

ora4444

New member
הי הו

אני בהחלט קראתי את שרשמתי וביודיעין יודעת שקיימת סתירה. ולכן רשמתי "ברור לי שיש נשים.." "והרוב שמבצעים הם גברים.." כי הרי לא כולנו דומים,וכול נפש פועלת בדרך שונה. התכוונתי לרוב הנשים ולרוב הגברים. אך שוב כול אחד יטען אחרת והדעות משתנות. גם בדעתי דיברתי עליי,על יחסי והתנהלותי עם בן הזוג ומהיכרות שלי את החברה.
 

BlackUnicorn

New member
אבל התייחס על הרוב גם לגבי

המשפט הראשון... אז או שזה "חלק" ועוד "חלק".. ואז המשפטים לא סותרים, או שזה כמו שרשמת - התייחסות לרוב בשני המשפטים, ואז זה סותר... לא חשוב, הבנתי את הכוונה שלך :)
 

magenta73

New member
אוי, נו...

ההבדל היחיד בין גברים ונשים כמגדר (או כ"עם" אם תרצי) זה שלהם יש בולבול ולנו יש ציצי ופות. אדם הוא אדם הוא אדם.
 
אני לא מבין את השאלה שלך...

ארבעה חודשים את אומרת הייתם פרודים. ארבעה חודשים שבהם הוא לא היה עם אחרת, לפי מה שאת אומרת, מפני, אני מעריך, שהוא רצה להאמין שיש אפשרות שניה (ומכיוון שאני לא מכיר את הסיפור מקרה שלך, זה בכלל לא רלוונטי מי יזם את הפרידה הזמנית, התקווה נמצאה שם). מצד שני, ארבעה חודשים הם הרבה זמן, וכידוע זמן הוא התרופה הכי טובה לכאב. אז במשך ארבעה חודשים הוא, אולי, קיווה והאמין, אבל כל יום שעבר גרם לו לדעת(!!!) שזה כבר לא יהיה. "Hope(!!!!) for the best, expect the worst", מכירה? ועכשיו, חודש אחרי שלפי מה שאני מבין הוא הפרידה הסופית, החד-משמעית, הוא כבר הספיק להתאבל על אובדן הקשר שהרי היו לו ארבעה חודשים לשם כך והמשיך הלאה. זה איך הוא כבר עם מישהי אחרת. באשר למה את צריכה לעשות כדי לסלק אותו מהדימיון שלך... בתור התחלה, לא להתכתב איתו, בטח שלא בצורה של הטחת עלבונות הדדיים, כל עוד את מרגישה כלפיו משהו בין אם זה כעס, געגוע או השד-יודע-מה, זה רעיון. לא?!
 
לא מדוייק

4 חודש היינו פרודים הוא נשאר לבד ואחריהם כשחזרנו הוא העריך אותי כעבר כמה חודשים <חצי שנה> שוב נפרדנו לחודש ואז פתאום הוא עם אחרת..
 

ora4444

New member
קושקושית ראי את שרשמת..

" לכל סוף יש התחלה " ואני אוסיף: התחלה טובה יותר,הכול תלויי בך.
 

yuli c

New member
ככה...

כמו שנאמר כאן גם אני חושבת שזה לא נכון בשבילך להיות איתו בקשר בשלב הזה. אתם נמצאים במקומות שונים לגמרי נשמע שאת עוד לא התגברת על הפרידה ומריצה סרטים בראש על שניהם ביחד והוא כבר בשלב אחר של לצאת עם אחרות. כמו שנאמר כאן יש הרבה סיבות שאנשים מוצאים לעצמם קשר חדש אחרי פרידה בין אם זה שהם לא מסוגלים להיות לבד והם רוצים בכל מחיר מישהי שתמלא להם את המשבצת שנותרה ריקה, ובין עם זה כמו שקרה לי פעם שמבחינתי הקשר נגמר עוד לפני הפרידה ה"רישמית" הבנתי שאני והחבר לא מתאימים והרגשתי תחושת הקלה שזה נגמר על כן לא הרגשתי צורך "להתאבל" וממש במקרה הכרתי אחרי שבוע מישהו אחר שהקסים אותי והיינו חברים. נראה לי שאת מחפשת פה לוגיקה מבחינת זמנים שלא תמיד קיימת, ייתכן שב-4 חודשים שהייתם "פרודים" הוא עדיין חשב שיש עתיד לקשר והפעם בפרידה של החודש דברים אצלו השתנו כנראה שהוא כבר לא הרגיש צורך לחזור ולהמשיך, שמבחינתו זה נגמר ועל כן הוא מצא לו מישהי אחרת. והכי חשוב, באמת שלדעתי לא נכון לך להיות איתו בקשר בשלב הזה בין אם יש לו מישהי או לא.
 
ההמשך...

אתמול הוא דיבר עם 2 חברות שלי ואמר להן שאם הן מכבדות אותו שלא יסתובבו איתי כי אחת מהן חברה של חבר טוב שלו ואחת מהן פעם אהבה אותו והיא ידידה שלו. הן כמובן ענו לו כמו שצריך וזה לא הנקודה. אתמול הוא שלח לי הודעה שאם אני יתקשר אליהן זה יהיה הסוף, אז התקשרתי לאחת מהן היא אמרה לי לא להתיחס כשהתקשרתי לשניה שבמקרה הייתה באותו מקום שהוא היה כי היה יומולדת לחברים שלהם אז הוא ענה לי ואמר לי אל תתקשרי לכאן <ליד כולם> אז שלחתי לה הודעה שתתקשר שתתפנה והוא שלח לי "היא לא תתפנה בשבילך אף פעם". התקשרתי אליו הוא נתן לחברה שלו לענות אז ניתקתי. אח"כ קיבלתי ממנו עוד הודעה "את יכולה לשקר לחצי עולם שאנחנו היינו חברים שנתיים אף פעם לא רציתי אותך סתם העברת לי תזמן.." כמובן שעניתי לו ועקצתי אותו כמו שאני יודעת בדיוק איך לעצבן אותו... יותר מאוחר כשחזרתי מהיציאה התקשרתי אל החברה שלי היא אמרה לי שהוא היה שם עם חברה שלו <ביומולדת שהם היו> ושהיא תדבר איתי מחר... לא יודעת יש לי תחושה לא טובה ממנה, מה פתאום היא נותנת לו לענות לי לטל' ולשלוח לי הודעה כזאת? לא יודעת למה אני כותבת את כל זה.. סתם אני מתפרקת, זה כזה כואב, הוא יודע בדיוק איך להכאיב לי...
 

magenta73

New member
את מקשיבה לעצמך?

הוא אומר לחברות שלך לא להיות איתך בקשר, החוצפן. הוא מנהל לך את החיים? אוליטמטומים? מה זה? ומעבר להכל הוא משפיל אותך. משפיל. את "עקצת" אותו? הוא אמר לך, במילים אחרות, שאת כלום בשבילו. מה יש לעקוץ?... כל מה שיש לך זה לנתק כל קשר איתו.
 
ניתקתי איתו כל קשר

זה שאני חושבת וכואב לי זה לא אומר שאני עדיין בקשר איתו. וכן הוא זבל, מרחיק אותי מחברות ובטח גם מדבר עליי... ואם אני כלום בשבילו אז שלא יתערב לי בחיים !!! די נמאס לי מהמצב הזה!!
 

yuli c

New member
תשמעי...

לדעתי אם החברות האלה שלך באמת חברות הן לא ינתקו איתך קשר בגללו. ואם הן כן ינתקו איתך קשר אז מי צריך כאלה "חברים". וזה שהוא אמר שבמשך השנתיים האלה הוא "העביר איתך את הזמן" או וואטאבר, לא חושבת שאת צריכה לקחת את האמירות האלה כל כך ברצינות. לדעתי זה רק מראה כמה הוא לא בוגר אם הוא בא לך ב"יציאות" כאלה. ודבר אחרון, למרות שאני בדר"כ לא בן אדם נחרץ במקרה הזה לםי איך שאת מתארת שהוא התנהג, עזבי אותך ממנו ותנתקי איתו כל קשר, כמו שאמרתי החברות שלך אם הן באמת חברות ידעו טוב מאוד איפה למצוא אותך.
 
צודקת מסכימה עם כל מילה שלך

באחת אני מאמינה בשניה יש לי ספקות אבל יהיה בסדר כמו שאמרת אם הן ינתקו איתך קשר אז מי צריך כאלה "חברים".
 
ואני בדיאטה מאז ארוחת הצהרים

דיברת איתו אתמול, זה לא נחשב לנתק קשר. לא היית צריכה להתקשר לחברה שלך כשהוא שם אלא מקסימום לתפוס איתה שיחה כשאת יודעת שהוא לא בסביבה, זה די ברור שניצלת את ההזדמנות לדבר איתו ולעשות עוד דרמה לעיניו, ולא היית צריכה בכלל להגיב (בכלל!) להודעה ארסית ומגעילה כזאת. תסלחי לי, אבל היה לך חבר מניאק ועכשיו יש לך אקס מניאק, ואת עוד מתכתבת איתו ומביעה כאב על החברה החדשה שלו ומחליפה איתו "עקיצות" (=את מנסה לעצבן אותו והוא מחזיר בכך שמשפיל אותך עד עפר ומבטל את מה שהיה ביניכם לחלוטין, לחרדתך הרבה). אל תעני לו יותר לשום הודעה, תחסמי+ תמחקי אותו במסנג'ר ולעולם אל תתפתי להתקשר או לסמס או אפילו לנשום לכיוון שלו. ואם החברות שלך לא הכי משמעותיות לך בעולם- הייתי מוותרת גם עליהן כי שום חברה נורמלית לא הייתה נותנת לידיד שלה להשתמש בפלאפון שלה כדי להתנקם בחברה ולהשפיל אותה מול כולם. רק אז אפשר יהיה לקרוא לזה ניתוק קשר, ולא העובדה שעדיין לא הספקתם לדבר מאז אתמול...
 
למעלה