עצירה בטיול תרמילאים

עצירה בטיול תרמילאים

סתם בדיקת אופציה לתכנון עתידי: עד כמה יקר לטייל כתרמילאי 2-3 שבועות כקפיצה בדרך לפסיפיק (רק החלק של יפן ללא הטיסות)? מה האופציה הזולה ביותר ללינה ומה בערך העלויות?
 
טיול תרמילאים

שלום רב,
יש בהחלט אפשרות לטייל כתרמילאי ביפן ומציאת מקומות כמו 3 * או גסט האוס היא דרך המודיעין בתחנות הרכב הגדולות או במודיעין שדה התעופה. המחירים נעים סביב 30-40 $ ללילה ללא א. בוקר
הניידות נוחה ומהירה ברכבות המרשתות את יפן.
נסיעה טובה
אורי סומך
 
זו אופציית הלינה הזולה ביותר?

אין אולי אכסניות או אופציות נוספות? כמה יעלו בערך שבועיים-שלושה לתרמילאי ללא טיסות (רכבת, אוכל, וכו')?
 

kogawa

New member
תלוי כמה אתה תרמילאי וכמה מוכן להתכלב

רישום לארגון סרווס יאפשר לך בכל משפחה מארחת ברחבי יפן להתארח יומיים בחינם, ובתכנון נכון לא תצטרך לשלם יותר מדי על לינה ותפגוש משפחות יפניות מקסימות. ביפן אין בעיה לשים אוהל בכל מקום ואף להשאיר בו אל רכושך שלא ייגנב כשאתה מסייר בעיר. ביפן אין כל בעיה לתפוס טרמפים ולכן פרט ללינה גם על תחבורה לא תשלם דבר, ולרוב יציעו לך לשתות או לאכול ולפעמים אף להתארח בביתם בסוף הנסיעה. זה דורש לעמוד במקומות חוקיים מחוץ לאוטוסטרדה, עם שלט עליו כתוב ביפנית את יעדך הרצוי.
ארוחות אפשר לאכול ברחוב דברים כמו לאמן (ראמן - מרק אטריות עשיר וגדול) בגרושים, וכן לקנות במרקטים שכונתיים ולחפש את הפגם הזעיר ביותר בפרי/ירק, שביפן יוריד את המחיר לעשירית המחיר או פחות.
לכן, יש המטיילים ביפן במחירים של טיול בהודו, ומוציאים בשבועיים 200-300 דולר, אבל מחיר סביר יותר לטיול בסגנון מוכר, עם מלונות ומסעדות ורכבות, אמור לעלות לפחות 100$ ליום ואף יותר מזה.
 
למעלה