מבחינה חוקית - זה כמובן אפשרי
דבר ראשון שעליך לבדוק - האם הסכם ההעסקה שלך לא אוסר עליך לעבוד במקביל לעבודתך כשכיר. לגבי הפרוצדורה - הפרוצדורה פשוטה מאוד - אתה פותח תיק במס הכנסה ומע"מ, קונה פנקס וקבלות - ובערך זהו. בשלב ראשון, ובטח אם נפח העבודה מזערי, אתה ממש לא צריך ליווי של רו"ח (עלות של מאות שקלים בחודש, במקרה הטוב). ואם אתה לא לוקח רו"ח - אז העלויות הן מזעריות לחלוטין (אני לא זוכר אם פתיחת התיק במס הכנסה ומע"מ עולה כמה גרושים או לא). יש מדריכים באתר של גידי גוב
ובאתר של מט"י, ויש גם את פורום יזמות כאן בתפוז ששם אפשר לקבל המון מידע על הליך פתיחת עסק עצמאי (וזה נכון לגבי כל עסק, ולא משנה כרגע אם עו"ד או משהו אחר). בהצלחה!