ערב טוב
וכל המתוקים.

גמניפו

New member
אני לא מצליחה להתרגל לכוחות הרשע

יש במדינה הזאת איזשהו מוסד לא מושחת? הכל נגוע. איכשהו בעלי תפקידי המפתח הופכים להיות חלאות אדם, מושחתים ומנוולים. אני לא יכולה לסבול את זה. אני עובדת עם אנשים שהגורל באמת היכה בהם קשות. יש אנשים טובי לב שפותחים את הארנקים כדי להקל עליהם ויושבים המנהלים המנוולים האלה, ממלאים את הכיסים וממררים לילדים את החיים. אי אפשר לסבול את זה.
 

גמניפו

New member
מה יהיה?

המוסד הזה מפוצץ בכסף, סכומי עתק והם לא מכחישים את זה. המנכ"ל משוויץ שרשם העמותות אמר לו להפסיק לגייס כספים ולהתחיל להשתמש במליונים שיש. אבל הם לא משחררים לילדים. טוענים שזה לא רנטבילי, מילה חדשה שלמדתי פה: לא רווחי, לא כלכלי. אתם קולטים? מוסד שממומן ע"י תרומות, הפכו אותו לעסק כלכלי. ואיזו רמת חיים למנהלים: רכבים, דירות, משכורות עתק. האנשים שעובדים עם הילדים מתרוצצים ונותנים את נשמתם אבל הם מערימים קשיים בלי סוף וממררים את החיים. זוועה.
 
יקירתי..

פנייה אחת לynet ודומיו..יעשו את המלאכה. את לא חייבת להזדהות אפילו. ב-ynet יש את האימייל האדום לפניות וטענות... אל תהססי. זה לטובתם.
 

גמניפו

New member
הבעיה היא שזה מוסד פרטי

הם וויתרו על תמיכה מהרווחה רק כדי שלא יהיה עליהם פיקוח. הם באמת לא זקוקים לגרושים שהמדינה נותנת כשיש להם כזאת כמות של תרומות ועזבונות שאנשים תרמו במהלך השנים. חוץ מזה הילדים מקבלים את המינימום, אבל רק את המינימום!
 
זה לא ממש משנה

אמור להיות על זה פיקוח, הילדים לא אמורים לחיות בתנאים לא טובים או עם מחסור, ואם הם עובדים עם תרומות הם צריכים להיות רשומים ברשם העמותות לפי החוק וגם על תרומות יש פיקוח, אחרת הם גוזלים מהציבור התורם וגם מאלו שנזקקים!
 

גמניפו

New member
אז זהו, שרשם העמותות כבר

הורה להם להתחיל להשתמש בכספים. הם מודעים לזה שאין פרופורציות בין מה שנכנס לבין מה שבשימוש וכל זה אחרי שהמנהלים מסדרים את עצמם היטב. עם הילדים הם מתחשבנים על האגורות ברמות הכי מזעזעות וגועליות שיש. הם פתחו דירת הכשרה חדשה (כדי שיוכלו לגייס "עבורה" כספים) ולא הכניסו שם כלום. סחבו מהמחסנים שלהם מיטות סוכנות וזהו! מתחילת השנה ועד היום אין שם אפילו כיסא. הם מדברים על רכישה של שולחן קטן וכיסאות. ספה? "זה לא נחוץ". המנהלת מספרת לי סיפורים שזה "כמו דירת סטודנטים...." גם לה לא היה הכל בהתחלה. רק היא לא הייתה עיוורת והשתתפה בפרוייקט יוקרתי שאנשים תורמים לו סכומי כסף נכבדים.
 
לפנות לתקשורת כבר אמרתי?

אין שום קשר, שום קשר!!! בין אם זו עמותה פרטית או לא, הם גזלנים, נבלות וחלאות אדם אם ככה הם מתנהגים ואין שום סיבה שזה ימשיך. ולחשוב שזו עמותה מוכרת ולגיטימית לפי רשם העמותות. גועל נפש. אני אומרת לך- לטובת הרבה צדדים בעניין- התקשורת תפתור הרבה מזה.
 

No name for now

New member
שלא יורה להם

תפנו בבקשה להסרת אישור המנהל התקין, אם הוא הורה להם סימן שכבר מודעים לבעיה שם
 

No name for now

New member
תפנו לרשם העמותות

לעמותה חייב להיות אישור מנהל תקין, אם רשם העמותות יבטל את אישור המנהל התקין סביר להניח שיסגרו להם הברזים (תרומות, חשבונות בנק וכו')
 
ירדנה ערב טוב..

יחסית לזה שהבאת עלינו חורף כבד תוך כמה ימים אני מצפה ממך להיות קצת יותר מאושרת. תודה מראש חפי
 

OFRITI

New member
ערב מעולה ../images/Emo121.gif ו../images/Emo189.gif וכולם כמובן

אני ממתינה לשישבת. כן. מעכשיו. מה מספרים הגבירים והגבירות?
 
גם ליצנים רשאים לענות?

או רק גבירים גבירות? מה נשמע עופי? גמאני ממתינה לשבת (לא שישי, בשישי אני עובדת בשתי עבודות+ בית)
 

OFRITI

New member
ברורררררר כאילו ../images/Emo151.gif

ואפילו ליצניות
מה קורה אחותי??? הבעייה שאני מחכה לשישבת כבר ממוצאי שבת
ומשום מה זה חוזר על עצמו כל שבוע.
 
למעלה