ערעור על ועדת כושר עבודה נכי צה"ל

בס"ד
שלום,

אני נכה צה"ל עם 36% נכות בגפיים תחתונות.
אני לא עובד באופן קבוע כבר מעל 9 שנים, עברתי ועדת צר"מ כושר עבודה לפני כ3 חודשים ובועדה הוחלט שאני מסוגל לעבוד במשרה מלאה בעבודה עם מגבלה בעמידה ממושכת ולרוב בישיבה וללא הרמת משאות כבדים וכו'.
אני מנסה כבר שנים למצוא עבודה בכוחות עצמי בהתאם למגבלותי ולצערי אני אני פשוט לא מצליח, חשוב לציין שהסיבה המרכזית לכך היא חד משמעית הנכות שלי וזה דבר שאי אפשר להתעלם ממנו לחלוטין.
בכל מקום עבודה שאני מתחיל לעבוד אף מעסיק לא מגלה רגישות או מתחשב במגבלות שלי וכו', ואז נוצר מצב שעפ"י רוב מפטרים אותי או שאני פשוט לא מסוגל להמשיך במקום מפני שאיני מסוגל לעבוד פיזית.
וזאת לאור כל המגבלות התפקודיות שלי והשינויים השחיקתיים בברך שמאל שהחמירו בצורה משמעותית בשנים האחרונות וזאת עפ"י חוות דעתו של האורטופד שמטפל בי בשנים האחרונות.
אני פניתי במשך כל השנים האלו לאגף השיקום לעובדת תעסוקה שזה התפקיד שלה לסייע לנכי צה"ל למצוא מקום עבודה שיתאים להם לפי המגבלות של כל אחד וכמובן לפי המגבלות שלי כמו שהחליטה ועדת צר"מ , אך לצערי הרב היא דוחה אותי בשיטתיות כבר הרבה שנים ורק בשבוע האחרון פניתי אליה שוב והיא לא מעוניינת אפילו להפגש איתי בימי קבלת קהל, והיא חזרה אליי רק בטלפון ואמרה שאין לי על מה להגיע ללישכה בטבריה ומאשימה אותי בכך שאני אשם שאני לא מוצא עבודה בגלל שאני צריך להסתיר הנכות שלי ברגל.
כמו"כ הגשתי ערעור על החלטת ועדת כושר עבודה וכצפוי הרופא המרחבי דחה את בקשתי ואני לא יודע מה לעשות בנדון ולכן אני מבקש עזרה או ייעוץ בעניין.
בתודה מראש
שרון
 
למעלה