פאק של צוות הצילום והעריכה בתוכנית..

itayab1

New member
פאק של צוות הצילום והעריכה בתוכנית..

בפרק 4, למי שיש את הפרק על המחשב ויכול להסתכל שוב, רואים את המיקרופון מציץ בתחתית המסך כשיואב מדבר למצלמה באי המתים, וגם כאשר דן ועומר הולכים על החוף בתחילת הפרק ומדברים על סיוון. מי שרוצה שניות מדויקות אני יכול לתת. איפה הרצינות של צוות הצילום.. ובקשר לפרק 5 - מה הקטע עם הכוס של אלכס במשימה? היא כבר הייתה מלאה לגמרי, בדיוק כמו של דן, אבל זה היה נראה שפשוט חיכו לתת לדן את זה. בקשר לאי המתים, חבל שלא הראו לנו קטעים של יואב ומיה ביום-יום ובלילה, איך הם שרדו שם. ויתרו על זה סתם, והראו לנו את הדו-קרב המשעמם ביניהם. והקטע שיואב ניפץ את הקוקוס של מיה... נו באמת! מגוחך ועצוב. וכזה ברור שיואב משתף פעולה בטירוף עם ההפקה, צפוי שהוא ידע מההתחלה שהוא יגיע לאי המתים ובגלל זה הוא התנהג ככה על האי. ונעמה, בחיאת, אם יש מלא יתושים אז למה לישון עם ביקיני? ואיך זה שבפרק 5 לא שמענו מילה על כל העקיצות, זה היה נראה בפרק 4 כאילו היא ומרינה הולכות למות. מישהו יודע למה לא הקריאו 11 קולות במועצת השבט אלא רק 10? אם הם 10 מתמודדים ולדן יש הצבעה כפולה אז אמורים להיות 11 פתקים. ויצא 7 קולות לעומר, 2 לסיוון ו-1 ליעל. ולא ברור בכלל למה עומר חייך כשהתוודע לו שהוא הודח..
 
אז זה לא מושלם...

אני אגיב לטענותיך אחד לאחד: 1.אני בדר"כ מבחינה בדברים כאלה, ולא ראיתי מיקרופון בתחתית המסך, וגם אם כן זה לא כזה נורא. כולנו יודעים שהתוכנית מצולמת. 2.הרעיון של המשימה הייתה שהכוס תעלה על גדותיה. לאלכס זה היה מלא, אצל דן זה נשפך. זה ההבדל. 3.יואב לא ידע שהוא יגיע לאי המתים, הוא פשוט בן אדם זחוח כזה,מלא ביטחון עצמי שחושב שכל העולם שייך לו, ולכן אפשר לטעות ולחשוב שהוא יודע דברים, ככה אני התרשמתי מיואב. אני גם מסכימה שחבל שלא שילבו יותר את אי המתים בתוכנית, וגם אני צחקתי שהוא ניפץ את הקוקוס של מיה. ממש פתטי. 4. לגבי העקיצות: אי-אפשר להראות את הכל, והעדיפו להתרכז בכל מה שקשור בהדחה, ולגבי הביקיני, לא בטוח שיש לה בגד אחר. 5. ניחוש שלי שאם יש 7 לעומר, אין צורך לקרוא גם את הקול הנוסף כי הוא כבר מודח. סופית. והרבה פעמים אנשים מחייכים כשרע להם ועצוב להם ובעיקר כשמצלמים אותם והם לא רוצים לבכות.
 

itayab1

New member
אצל דן הכוס לא נשפכה. בוודאות!! תצפה שוב

תצפה שוב באתר נענע.
 
אני לא צריכה לצפות שוב

קרא את התגובה של 17. הוא הסביר לך במדויק מה קרה.
 

idanoosh17

New member
תפסיקו לחשוב שהכל קונספירציה

אז ראו את המיקרופון!!! ואו! לגבי הקרב ראו שאלכס ודן אותו דבר ואז דן רץ והביא אגוז יבש ואלכס אחריו היה גם עם אחד יבש ואז דן הגיע לפני לכס עם אגוז מלא! בגלל זה הוא ניצח! ולדעתי גם צודקת זו שמעליי עם הקולות... וחוץ מזה משום מה הוא הקריא את 2 הקולות של דן שהצביע לעומר ויעל (ואם אתה ממש חושב שזה קונספירציה אתה מוזמן לראות בסוף הפרק מי הצביע מה!!! :)
 
גם רואים...

באחד הפרקים לו זוכר איזה, לפני שהם לוקחים את דואר האי. אחד מסתכל למצלמה והיא כזה באה לשני ואומרת לו בשקט 'בוא' והוא גם התסכל על המצלמה X: המשחק שלהם לא אמין בשיט..לא שאמור להיות אמין כי הם באו להישרדות ולא לתאטרון הבימה..אבל לפחות אל תראו שאומרים לכם ומדברים איתם בזמן הצילום X:
 

לולה2007

New member
ההפך.. אני חושבת שזה גם יכול להוסיף לתוכנית

את הקטע המיוחד שלה.. של כאילו וואלה תקלטו זו תוכנית טלוויזיה ויש פאקים ובימויים וכו' כי זה חלק מכל תוכנית בסופו של דבר.. אז זה מוסיף נופך ריאליסטי בתוך הכל...
 
למעלה