פגישה עם השכינה - מסמך מדהים

פגישה עם השכינה - מסמך מדהים

מקרה אמיתי שקרה לכותב המסמך, ששאל רב מקובל לגביו, הרב המקובל שליט"א ענה לו :

"המקרה הוא חזיון אמת שקבלת באספקלריא. אשריך שזכית לראותה ועוד שהיא דברה איתך. אך דע ידידי, שמשמים נתנו לך עבודה.
במתנה זו בורא עולם מחייב אותך בחיוב גמור לספר המחזה לרבים ! "

ולכן הנה הסיפור והמסר :

אחד מימי חול המועד של חג הסוכות שעברו,
אני מתהלך בדרך בין רחובות העיר.
עשיתי קצור דרך בשביל עפר, ושם היא היתה, עלובה זרוקה נפולה בעפר, מסכנה.
אשה לבושה בצניעות למופת, חצאית בצבע כחול כצבע השמים, חולצה לבנה (בד עבה אטום) ומטפחת ראש עבה לבנה עם דוגמת פרחים בצבע תכלת.
ושאל בצבע כחול-אפור בהיר מונח עליה. ניתן היה לראות אך ורק את ידיה ופניה.
צבע עורה לא כהה אבל לא מאוד בהיר.

עיניה היו עצומות וכאב-חולי וצער היה נראה על פניה.
קראתי לה, "גברת מה קרה לך, האם את צריכה עזרה, מי את, מה אפשר לעשות בשבילך?"

היא פקחה עיניה וסובבה פניה אלי ונבהלתי.
נבהלתי משלושה דברים יחד בו זמנית שאי אפשר לשכוח.
היה לה יופי בלתי ניתן לתאר - יופי לא מהעולם הזה - יופי שאי אפשר לתאר בתיאור של מילים;
צורת הפנים, אף, שפתיים כאלו וכו', אי אפשר להביע את המראה שלהם.
חשבתי בטח כה הייתה נראית שרה אמינו.
יחד עם צער וכאב אדיר איום ונורא - גם כן "לא מהעולם הזה" - צער כל כך חריף ועמוק וחודר ללב הרואה אותה.
עיניה היו משונות ביותר, גלגל העיניים היה ורוד עמוק והבת עין במקום להיות שחור היה לבן!
זה בכלל לא דבר שבדרך הטבע.
והדבר השלישי - הרגשתי שהיא משדרת אלי רגש של אהבה גדולה מאוד.
גם הרגשתי כעין כוח משיכה גדולה מאוד כלפיה - אלא שזאת הייתה אהבה ללא שום הרגשה גשמית כלל, אך חזקה וחודרת נפש,
אהבה כמו של אמא ובן יחד עם כמו אב ובת יחד עם כמו אח ואחות אוהבים יחד עם כמו חתן וכלה.
וכל המילים האלו לא מספיקים לתאר את האהבה העזה את קשר הנשמה ההדדי שהרגשתי.
וכן הרגשתי בתוכי גם את צערה, צער כל כך גדול איום ונורא עד כדי כך שהרגשתי רצון לעשות קריעה!

שאלתי שוב, "מי את?"

ענתה ואמרה בקול קרוע בצער אבל גם עם ניגון יפה מלא אהבה חודרת נפש בקולה,
"בני אהובי נפשך יודעת מי אני, תשאל את עצמך ותדע, אני 'השושנה תכלת'.
זכור אתה המאמר 'ואתה תחזה' ביתרו בזהר החדש, ו,'תיקוני שבת' בספר 'עמק המלך' פרק ט'ז', ותבין מי אני, בני אהובי."

הייתי המום.
לא יכולתי להוציא אפילו חצי מילה מפי.
כשיכולתי כן להגיד משהו, זה היה בלי מחשבה, אמירה ישר מהלב - מעומק הנשמה עם הרגשת אהבה יחד עם השתתפות בצערה,
פלטתי "אמא!".
וראיתי שלרגע חלף קצת מהצער שעל פניה.

התאוששתי ושאלתי אותה,
"אמא, מה כה קשה עליך דווקא היום - הלילה. קומי תראי את בניך ובנותייך חוגגים את חג הסוכות כפי שכתוב לנו בתורה.
בנו סוכות, קשטו אותם, בואי ותראי את בנייך רוקדים בשמחות בית השואבה, לבושים בבגדי חג. תשמחי אמא, תשמחי".

האמא של כולנו, 'השושנה תכלת', ענתה תשובה שנתנה לי להבין את צערה, ואמרה, " בני אהובי איך אני יכולה לשמוח?
תסתכל בני ותראה מה שאני רואה.
באלפי סוכות ישנם קישוטים שנוצרו ע"י עובדי ע"ז (עבודה זרה) בסין במיוחד בשביל חג המולד של עובדי ע"ז הנוצרים, אותם נוצרים רוצחי בני כבר מעל 1,500 שנים,
ושבעבר הלא רחוק עדיין היו רוצחים אתכם בחג ההוא, ולכבוד "הקדוש" שלהם שמופקד על יום ההוא באגדות השקריות שלהם.
קישוטים עם צורה שלו, איש שמן עם זקן לבן ובבגד אדום ולבן.
בסוכות שלי, תלו צורה מהאגדות שלהם של אייל מושך מזחלת, ושורות של מנורות מהבהבות שנוצרו במיוחד בשביל לקשט עצי אשוח של אותו החג הטמא שלהם בסוכות שלי.
איך אשמח מזה?! הלא בני רבי יוסף קארו אסר להשתמש בנר שיצרו עבור ע"ז?
זה לא משנה נר שעוה או נר חשמל, זה מצער אותי, זה אסור! וחוצפה וחסר דעת כל מי שמעיז ללעוג על המזכירים איסור זה!

אתה ורעייתך בין המועטים שלא רצים אחרי רבים לרע.
ובכלל כל כך הרבה מהעם מתנהגים יותר ויותר בהתיוונות! ורודפים-דוהרים אחרי מותרות ומחפשים להיות "מודרני".
"מודרני" זה אותיות "נימרוד" וכולו קליפת נמרוד הרשע.
וכל כך הרבה מהעם רודפים-דוהרים אחרי המודה.
דע בני אהובי "מודה" זה אותיות שמו של המלאך 'דומה' שמכניס נפשות לגהינום אחרי הקבורה כידוע, ובכללם את כל אלו שהלכו אחרי המודה.
והלבוש החגיגי? אלפי בנות ונשים לבושות בבגדים שמגלים את צורת גופן ובחוצפה טוענות שזה כביכול צנוע.

ודע שנוסף לכל זה יש גם קפידה עליכם על שאינכם ממלאים את תפקידכם להיות אור לגוים.
איזה דוגמה אתם בכלל נותנים?
וכמה מכם פועלים או תומכים בהפצת עניין שבע מצוות בני נח לגויים, שע"י זה יבוא שלום עולמי?
כמה מכם פועלים או תומכים בהחזרת יהודים בתשובה?
ומתעלמים מן ההזהרה שיוסף הצדיק נתן לכל העם לכל הדורות, בנוגע למי יזכה לראות משיח, כשהוא אמר לאחיו, לא תראו פני בלתי אחיכם אתכם:
"דע שגם ענין בני נח וגם ענין בעלי תשובה בבחינת "אבל אשמים אנחנו על אחינו אשר ראינו צרת נפשו בהתחננו אלינו ולא שמענו על כן באה אלינו הצרה הזאת."

העזתי לשאול, אמא, מה עם הרפורמים, הקונסרבטיבים וכו'?
היא ענתה, "כתות אלו לא נחשבות כיהדות בכלל.
יעקב נתן הדוגמא, הוא היה גר אצל לבן ושמר את כל המצוות.
אבל מייסדי ומנהיגי כתות אלו רימו ומרמים את הצבור שכביכול ניתן לבטל מצוות עפ"י בחירה.
אבל חייבים להאיר להם את האמת, שיש רק סוג אחד של יהדות, וזאת כפי בתורה הקדושה, ספרי ההלכה, והי"ג עיקרים של הרמב"ם.
והם מחולשת נפשם לא מצליחים לקיים אותה במלואה.
כך היה ניתן באיזה זמן להתחזק ולחזור אל החיים היהודיים האמיתיים.
וה' מקפיד הרבה מאוד על מנהיגיהם על שהם מטעים ומחטיאים את הרבים.
מחכה להם אותו גיהינום של הנוצרי התלוי.
"והציבור, שחיים חיי שקר אלו, מתחלקים בעיני השי'ת בין "תינוקות שנשבו" לבין "כל הרוצה לטעות יבוא ויטעה" שלאלו מחקה גם עונש קשה.
דע בני אהובי שכל מי שלא מאמין בתחיית המתים לא יקום, ולא רק זה, כל זכר שהם אי פעם היו קיימים ימחק לחלוטין.

בני אהובי, אני ממשיכה, תשמע אותי היטב.
אני יודעת שבורא העולם ברוך הוא מקפיד מאוד על הצער שעושים לי.
...
והיא נשברה ובכתה, איזה בכי, איזה בכי קורע לב ונשמה!

בתוך בכייה היא סיפרה מקצת על מגפות ועל אסונות טבע ועל מלחמות קשות עד כליון המונים מעמנו שעתידים לבוא בקרוב.
הרבה אנשים שמדמיינים שיש להם זכיות בשמיים יהיו להם הפתעות קשות.
והיא בכתה עוד ועוד יותר, ואיזה בכי כי היא יודעת ממש מה יבוא, איזה בכי נורא קורע לב ונשמה!

וכל זה רק חלק ממה שהיא סיפרה לי על צערה.
האמא הגדולה של כולנו. השכינה הקדושה הדגישה שזה אנחנו היהודים שעושים לה את הצער הגדול ביותר, יותר מכולם!!!!

בסוף היא מסרה לי את בקשתה אלי בקול ניגון מתוק מרגש עד עומק הנשמה,
ניגון שאיך שהו היה מלווה עם ריח בושמי שבטוח אני שהיה או ריח גן עדן או ריח של פיתום הקטורת,
"בני אהובי אל תשכח אותי, בני אהובי תזכיר אותי לעמי, בני אהובי תספר להם על צערי ותתחנן אליהם לרחם עלי.
בני אהובי תזכיר להם להפסיק לצער אותי, ולבקש ולזכור לשמח אותי.
בני אהובי עם כל אהבתך אלי, עם כל ההשתדלות שלך, אתה לא מסוגל לבד להרים אותי מן העפר, כולם צריכים להתאחד ולעמול יחד אתך.
בני אהובי אל תשכח אותי, בני אהובי אני אוהבת אותך ואבקר אותך מידי פעם, תזכור אותי תמיד, בני אהובי בני אהובי בני אהובי....."
ונעלמה לפני עיני.

אחי , אחיותי, אף שכבר עבר זמן מחזיון זה, כל שעה בכל יום חזיון זה עדיין מפעם בלבי - בנפשי.
עיניה המיוחדות הכאובות עדיין שורפות בי, החיבוק בתוך הנפש מורגש עד עתה.

עצם הזיכרון של חזיון הזה בבואי לכתוב אותו עבורכם מעלה דמעות בעיני.
אני מתחנן בפניכם אנא מכם תעזרו לה, אנא מכם אנא, תתגייסו יחד איתי להפסיק לצער את השכינה האמא של כולנו, ולהתחיל לשמח אותה, להעלות אותה מן העפר.
בכמה וכמה ספרים קדושים מדובר על צער השכינה והנה היא בעצמה באה לבכות ולהתחנן אלי כדי שאנו נפסיק לצער אותה.

עד עתה אמא האהובה קוראת לי בתוך לבי ונפשי, היא קוראת ומתחננת בפני כולנו, ומבקשת מכל אחד ואחת מאיתנו, "בני אהובי אל תשכח אותי - בני אהובי בני אהובי, בני אהובי אל תשכח אותי".
 

REALI

New member
"אני מאמין באמונה שלמה

שהבורא יתברך שמו, אינו גוף ואין לו דמות הגוף,
ולא ישיגוהו משיגי הגוף, ואין לו שום דמיון כלל."

(מתוך 13 העיקרים של הרמב"ם)
 
מה הקשר?

השכינה זה לא הקב"ה אלא כללות נשמות ישראל
ומשולה בחז"ל ליונה
ובקבלה לרחל אמינו, לספירת מלכות, וכו'
והיא נחזתה במקורות כאישה לאורך הדורות
ראה בספר 'שם הגדולים' לרבינו החיד"א זיע"א
בחלק גדולים מערכת א' אות ס"ט:

"מהר"ר אברהם הלוי ברוכים ז"ל הוא הקדוש שראה השכינה עין בעין בהקיץ בכותל מערבי.
ולקול הסיפור, דכדי שלא יפקפק שום אדם בלבו, אני אענה במיטב הארש,
אנו מאמינים ודאי בכל דברי רז"ל,
לכו חזו מאמרם בילקוט ירמיה סימן ט"ו ע"פ אמללה יולדת השבעה
שירמיה ראה אשה לובשת שחורים וכו' ואמרה אני אימא ציון וכו' ע"ש."
 

REALI

New member
השכינה זו אכן הופעת הקב"ה שמופיעה דרך עם

ישראל. "ושכנתי בתוכם".

הסיפור על ירמיהו הוא מדרש חז"ל ולא מציאות שירמיהו מספר שראה. אמנם הנביאים ראו מראות של מלאכים כמו ישעיהו ויחזקאל שראה את המרכבה. ככל הידוע לי אין נביאים בימינו.
ואני לא יודע מה הרב ברוכים ראה, אבל אני נדהם מה אפשר למכור לאנשים בימינו. הסיפור הזה כ"כ שקוף. הוא לא פגש סתם אישה אלא אישה בוכה, והוא ישר בלי להתבלבל קרא לה אמא, וכמובן כדי שלא ניתבלבל גם אנחנו אז היו לה עיניים ורודות ולבנות וכמובן שהיא מצטטת פסוקים מהזוהר (כאילו שהיא צריכה סימוכים מספרים). וכמובן שצריך שכולם יחזרו בתשובה חוץ ממי שלא מוצא חן בעינינו כי הוא הגזים יותר מידי אז פתאום הוא כבר לא חלק מעם ישראל.
ואחרי זה מתפלאים שמתפרסמות כתבות על שרלטנים שעושים כסף על חשבון תמימותם (המוגזמת יש לומר במקרה הזה) של אנשים.
ממתי אנשים רואים את השכינה ברחוב? גם הבבא סאלי לא ראה דברים כאלו אז מה התימהוני הזה מנסה למכור לנו? ולמה הוא לא מזכיר שום רמז לזהות שלו, מי ראה מתי ואיפה ומי זה "המקובל" הזה שהוא דיבר איתו (כמובן שמאד חשוב לציין שיש לזה אישור מהמקובלים, מושג שבפני עצמו ראוי להתרחק ממנו).
תן לי שם של בן אדם אחד שיכול להעיד שהיה מקרה כזה.
התורה מכוונת את האדם איך לחיות נכון בעולם שלנו, בעולם הגשמי שלנו, וחבל שאנשים מנסים להפוך אותה למשהו אחר שנראה אולי מיסטי ונוצץ יותר, אבל מפספס לגמרי את המטרה, שהיא תיקון האדם בבחירתו ובמעשיו.
לפני שבוע היתה פה מישהי שהכריזה שהיא עשתה מדיטציה ואלוהים נכנס אליה והיא הרגישה גן עדן ואח"כ סגרה את העיניים והרגישה גהינום! מה ניסגר עם אנשים? כל אחד שמתיישב וסוגר את העיניים לעשרים דקות ניכנס אליו אלוהים? (אם אפשר בכלל להבין מה גורם למישהו לחשוב שאלוהים נכנס בו) והוא סוגר את העיניים ורואה גן עדן וגהנום?? אולי זה אני שלא בסדר שעוד לא זכיתי לחוות את החוויות המרוממות האלו?
 
אל תהיה כזה סקפטי לפני שבדקת את הנושא לעומקו

ראה את דברי הילקוט שמעוני:

מדרש ילקוט שמעוני ירמיהו פרק ט"ו רמז רצ"ג:
"אומללה יולדת השבעה, אמר ירמיה כשהייתי עולה לירושלים נטלתי עיני וראיתי אשה אחת יושבת בראש ההר לבושה שחורים וראשה סתור וצועקת ומבקשת מי ינחמנה ואני צועק ומבקש מי ינחמני, קרבתי אצלה ודברתי עמה, אם אשה את דברי עמי ואם רוח את הסתלקי מלפני, ענתה ואמרה לי אין אתה מכירני אני היא שהיו לי שבעה בנים יצא אביהם למדינת הים עד שאני עולה ובוכה עליו הרי שני בא ואמר לי נפל הבית על שבעה בניך והרגם איני יודעת על מי אבכה ועל מי אסתור שערי, אמרתי לה אי את טובה מן אימא ציון שהיא עשויה מרעית לחית השדה, ענתה ואמרה לי אני אמך ציון שהיא עשויה מרעית לחית השדה אני היא אם השבעה שכן כתיב אומללה יולדת השבעה, אמר לה ירמיה דומה מכתך למכת איוב קומי שבי ירושלים."

ואת דברי האר"י הקדוש:

ספר שם הגדולים לרבינו החיד"א זיע"א בחלק גדולים מערכת א' אות ס"ט:
"והרב האר"י ז"ל היה מפליג בחסידותו ואמר על החסיד ר' אברהם הלוי ז"ל שהוא היה גלגול של ירמיהו הנביא), ופעם אחת אמר לו האר"י ז"ל דע כי שלמו ימיך והגיע' ימיך למות אם לא שתעשה תקנה אחת שאלמדך, ואם תעשה אותה תקנה זו אזי תחיה עוד כ"ב שנים, וזו היא התקנה שלך שתלך לירושלים ושם תלך להתפלל לפני כותל המערבי ותשפוך תחנתך ותזכה לראות השכינה, ואז הלך החסיד לביתו וסגר עצמו ג' ימים וג' לילות בתענית שק ואפר ואחר כך הלך החסיד לירושלים ובא לפני כותל המערבי בתפלה ובתחנונים בבכיה גדולה, ואחר כך ראה על גבי הכותל צורה דוגמת אשה מלובשת שחורים ותיכף מרוב פחדו נפל על פניו ארצה והיה צועק ובוכה בבכי גדול ואמר אוי לי שראיתיך בכך אוי אהה על נפשי והיה מאריך בבכיה וזעקות והיה ממרט שערות ראשו עד שנתעלף ונרדם, ואז ראה בחלום שבאה אליו השכינה בבגדים נאים ואמר התנחם בני אברהם כי יש תקוה לאחריתך וישובו הבנים לגבולם כי אשיב את שבותם ורחמתי אותם. ויקץ וישא את רגליו וחזר לצפת ובא אל האר"י ז"ל ותיכף אמר האר"י ז"ל אני רואה בך שזכית לראות פני השכינה, ומעתה תהיה בטוח שתחיה עוד כ"ב שנים. וכן הוי שהחסיד היה חי אחר זה המעשה כ"ב שנים."

המשך בתגובה הבאה.
 
והנה עוד חזיון מהשנים האחרונות

שנתפרסם לראשונה על ידי
"וְעַד קְדוּשַׁת הַשְׁכִינָה וְהַכּוֹתֵל"
שנתייסד בפקודת הרבנים הגאונים שליט"א,
ביום א' דראש חודש אייר תשס"ד לפ"ק,
- בירושלים עיר הקודש והמקדש תובב"א
וזה לשונו:

"אֵימָא צִיוֹן מְבַקְשֶׁת שֶׁיְפַרְסְמוּ אֶת זֶה בְּכָל הָעוֹלָם כּוּלוֹ!!!

החזיון היה ביום ל' ניסן א' דראש חודש אייר תשס"ד לפ"ק, ירושלים עיה"ק תובב"א
יום ל' ניסן א' דראש חודש אייר תשס"ד לפ"ק, ירושלים עיה"ק תובב"א
מן הנכון להקדים בראש דברי, שאין אני בעל דרשן, ולא בעל כתבן, וגם אין אני נביא ולא בן נביא, רק נמצאתי מחוייב לפרסם את דברי ולקרב בזה גאולתן של ישראל, כפי שזרזוני הרבנים הגאונים וצדיקים וגדולי המקובלים שליט"א. וגם הנני להודיע בשער בת רבים שלאור כל הדברים דלקמן נתייסד בפקודת הגדולים שליט"א דבר נחוץ מאוד בשם "ועד קדושת השכינה והכותל", וב"ה שישראל קדושים נזדרזים מאוד בכל עניני קדושה, בפרט בדבר נחוץ הזה שבוי תלוי כל חיותינו ותקותינו בזה ובבא לנצח, והפעולות הקדושות האלו מוסיפים והולכים בכל יום יותר ויותר, והשם יתברך ישקיף עלינו ויראה עניינו ועמלינו, ויביא לנו את משיח צדקינו במהרה בימינו אמן.
וזה סיפורי:
כחצות הלילה, אור ליום הששי, כ"ה לחודש ניסן, עשרה למב"י, תשס"ד לפ"ק, הלכתי באישון לילה ואפילה אצל המקום הקדוש, הכותל המערבי, שריד בית מקדשינו, שהשכינה הקדושה לא זזה ממנו, כמנהגי בעשר שנים האחרונות, ואמרתי תיקון חצות בתמימות ופשיטות כאיש יהודי פשוט, ובאמצע התיקון נרדמתי וישנתי, וחלמתי שאשה אחת שמלובשת בשחורים באה אצלי ואמרה לי בזה"ל:
תֵּדַע בְּנִי, אֲנִי הִיא אֵימָא צִיוֹן, שֶמִיוֹם שֶנֶחֱרְבָה בֵּיתִי לֹא זַזְתִּי מִמָקוֹם הַזֶה, וַאֲנִי סוֹבֶלֶת כָּל כַּךְ שָׁנִים צָרוֹת וִיסוּרִים, וְאֵין לִי מְנוּחָה אֲפִילוּ לְרֶגַע קַלָה, רַק בְּאוֹתוֹ שָׁעָה שֶׁבָּאִים לְבַּיִת שֶׁלִי, וּמְנַחֲמִים אוֹתִי, וּמִתְפַּלְלִים אֵלָי "הֲשִׁיבֵנוּ ה' אֵלֶיךָ וְנָשׁוּבָה".
זֹאת אוֹמֵר לָךְ בְּנִי: שֶׁהַצַעֲר הַגָדוֹל שֶׁבְּכֻּלָן שֶׁיֵשׁ לִי, הוּא כְּשֶׁבָּאִים לְבֵּיתִי כְּשֶׁאֵינָם מְלוּבָּשִׁים בִּצְנִיעוּת כָּרָאוּי, וּבִּפְרַט כְּשֶׁבָּאִים בְּגִילוּי שַׂעַר וּבָּשָׂר וּבְּפֵּיאָה נָכְרִית, שֶׁיֵשׁ לִי מִזֶה צַעַר גָדוֹל מְאֹד מְאֹד. וּבִּשְׁבִיל זֶה נָפְלוּ כָּל כַּךְ קָרְבָּנוֹת מִיִשְׂרָאֵל בָּנֵי בְּחוֹדֶשׁ מְנַחֵם אָב, בְּעִירִי יְרוּשָׁלַיִם, עִיר הַקוֹדֶשׁ וְהַמִקְדָשׁ, כְּשֶׁחָזְרוּ מֵהַבַּיִת שֶׁלִי שֶׁלֹא זַזְתִּי מִשָׁם לְעוֹלָם, וְעֲדַיִין אֲנִי בּוֹכֶה עַל זֶה, וְאֵין אֲנִי יְכוֹלָה לְהִתְנַחֵם.
וְעוֹד זֹאת אֲגַלֶה לָךְ, שֶׁכָּל הַצָרוֹת בָּאִים בְּאַשְׁמַת הָרַבָּנִים, שֶׁכָּל מַעֲשֵׂיהֶם לִהְיוֹת שְׁמָם וְרֵיחָם נוֹדֵף כְּאַנְשֵׁי דוֹר הַפְלָגָה הַבּוֹנִים מִגְדָל וְרֹאשׁוֹ בַּשָׁמַיִם, שֶׁהֵמָה רָאשֵׁי הָעֵרֶב רַב, שֶׁכְּבוֹד עַצְמָם הֵם דוֹרְשִׁים, וְגוֹרְמִים מַחֲלוֹקֶת וְשִׂנְאַת חִנָם, וְהֵם הֵמָה שֶׁמְעַכְּבִים אֵת הַגְאוּלָהא).
אֲבַקֵשׁ מִמְךָ, שֶׁתֵּלֵךְ וּתְּפַרְסֵם בְּכָל הָעוֹלָם, וּבִּפְרַט לְיוֹשְׁבֵי עִירִי, שֶׁתְּקָנָה אַחַת יֵשׁ שֶׁאֲקַרֵב אֵת הַגְאוּלָה, שֶׁיְקַיְימוּ "שׁוּבוּ אֵלָי וְאָשׁוּבָה אֲלֵיכֶם", וְיִפְתְּחוּ לִי פֶּתַח קָטָן כְּחוּדוֹ שֶל מַחַט, שֶׁיִתְרַחֲקוּ מִן הָעֵרֶב רַב עַד קְצֵה הָאַחֲרוֹן, דְעָבְדִין לֵאלֹהִים אֲחֵרִים, דְהֵם נֶגַע רַע אֵימָא דְסִטְרָא אַחֲרָא, אֵימָא דְעֵרֶב רַב, וְלִילִי"ת שְׁמָה, וְדָא הִיא עֶרְוְתָא דִילִי, וְזוּ הִיא אֵשֶׁת הָאָב דִסְמֹא"ל בַּעֲלָה.
וְיָבוֹאוּ בְּכָל פַּעֲם לְבַּיִת שֶׁלִי, לְבַקֵשׁ וּלְהִתְחַנֵן מִלְפָנָי שֶׁאֲקַרֵב אֵת הַגְאוּלָה, וְשֶׁאֱבְנֶה בֵּית חוּרְבָּנִי בְּתִפְאַרְתּוֹ עַל מְכוֹנוֹ. וְיָבוֹאוּ רַק ב&#1468
 
המשך

"...וְיָבוֹאוּ רַק בְּבִגְדֵי צְנִיעוּת וּבְּכִּיסוּי מִטְפַּחַת עַל רָאשֵׁיהֶם, שֶׁלֹא יִתְרָאֶה לְחוּץ אֲפִילוּ שַׂעֲר אֶחָת, שֶׁזֶה מְעֲכֶּבֶת הַגְאוּלָה וּמֵבִיא כָּל הַצָרוֹת, וְלֹא בְּפֵּיאָה נָכְרִית כְּלַל וּכְּלַל, רַק כָּל כְּבוּדָה בַּת מֶלֶךְ פְּנִימָה מִמִשְׁבְּצוֹת זָהָב לְבוּשָׁה. וְיִתְּנוּ וִיְפַזְרוּ צְדָקָה לְבָּנֵי הָעֲנִיִים.
וּבִּזְכוּת תְּשׁוּבָה תְּפִלָה וּצְדָקָה, יַעֲבִירוּ אֵת רוֹעַ הַגְזֵירָה, וְאוֹשִׁיעַ אוֹתָם בְּכָל הַטוֹבוֹת, וְאָז אָבִיא אֵת דָוִד מְשִׁיחִי, וּבָּאֵשׁ אֲנִי אֶבְנֶה אֶת בֵּיתִי, וַאֲנִי אֶהְיֶה לָהּ חוֹמַת אֵשׁ סָבִיב וּלְכָבוֹד אֶהְיֶה בְּתוֹכָהּ."
עד כאן לשונה!
ואיקץ משינתי, ונבהלתי ונשתוממתי על המראה הגדול הזה, ונזכרתי מה שמובא במדרש ילקוט שמעוני ירמיהו פרק ט"ו רמז רצ"ג.
 

REALI

New member
גם אני מאד שמח לשמוע סיפורים

על ניסים גלויים יותר וגלויים פחות, אבל להאמין לפירסומים האלו זה כבר לא תמימות אלא זה פשוט רשלנות. כמו שרופא נתבע לדין על רשלנות ככה גם אמונתו של יהודי צריכה להיות "מקצועית" והוא נתבע על רשלנות. בדיוק כמו שלתת צדקה לנרקומן זו רשלנות ולא רק שלא מקיימים בזה מצוות צדקה אלא שעושים בזה עבירה. אנשים מוליכים את הציבור שולל ובמקום שיוקיעו אותם על הפצת שקרים הם זוכים לגיבוי.
הסגנון הוא כ"כ שקוף וכ"כ ברור מאיזה "בתי מדרש" הסיפורים האלו צומחים. ובמקרה הזה זה אפילו מגוחך, הקב"ה התגלה בדמות אדם כדי להודיע שהוא כועס על זה שמקשטים את הסוכה בקישוטים שגם הנוצרים משתמשים בהם! מה זה השטות הזאת? בגלל שהם גם רוצים לקשט את העץ שלהם אז עכשיו לי אסור לקשט את הסוכה שלי? אנשים ממורמרים שרק מחפשים להתלונן עד שאפילו את המצוות שלנו הם רוצים להפוך לעבירות. והכי מצחיק זה שהשתמשו בתפיסות הנוצריות שאלוהים הופך לישות גשמית, כדי לצאת נגד מנהגים נוצריים כביכול. סליחה לא אלוהים השכינה. אה גם אצל הנוצרים זה לא אלוהים אלא רק הבן שלו? מעניין.
 
"סיפורים"? עד כאן אדון


הילקוט שימעוני? ירמיהו הנביא?
החיד"א? האר"י הקדוש?
גם לזה אתה קורא סיפורים ???

הרי גם הם מתארים פגישה עם השכינה בדמות אישה !?

אז גם הם "אנשים ממורמרים שרק מחפשים להתלונן...
שהשתמשו בתפיסות הנוצריות שאלוהים הופך לישות גשמית" ?

אז מה ההבדל בינך לבין "butterfly070" הכופר
שנמחק ונחסם מפה?

וכן כנ"ל פה בהערה הצינית שלך:

"סליחה לא אלוהים השכינה.
אה גם אצל הנוצרים זה לא אלוהים אלא רק הבן שלו? מעניין."

לעניות דעתי אין בפורום באשכול 'תפוז למהדרין'
מקום לדעות כפרנייות כאלה!
 

REALI

New member
כבר ביקשתי ממך לתת לי שם אחד של אדם שיכול

לתת גיבוי לסיפורים האלו. אתה מפציץ בשמות גדולים של האר"י וירמיהו, אבל בפועל המכנה המשותף לשני הסיפורים שהצגת זה שהם מפורסמים בעילום שם וששניהם טוענים להיות מגובים ברבנים מקובלים חשובים אך לא טורחים להציג לנו מי אלו הרבנים האלו. תן לי שם של רב אחד שמוכן לגבות את אחד הסיפורים האלו.

אין שום קשר בין הסיפורים שלך לבין מה שהחידא או הארי הזכירו, לא בתוכן הסיפורים וודאי שלא בזהות המפרסם של הסיפורים.
והסיפור על ירמיהו הוא מדרש ולא קרה במציאות ובפרט הזה אכן החיד"א חולק, ובנקודה הזו ספציפית אין לי בעיה שתתלונן עלי, כי יש לי על מי לסמוך.

אני לא מבין למה אני זה שבעייתי בזה שאני ציני כלפי פירסומים בעלי אופי של עבודה זרה, במקום שהבעייתי יהיה האדם עצמו שפירסם סיפורים כאלו.

ואגב המשכתי את השיחה עם בוטרפליי בפרטי והיה מאד מוצלח ומכובד.
 
נלע"ד שאין מקום לדיון עם אנשים עם דעות כאלה..

פה בפורום
באשכול תפוז למהדרין.

ולגבי דבריך בשורה האחרונה בתגובה שלך
כנראה מצא מין את מינו
 
בכל מקרה רק דבר אחד נוסף

גם אני הסתפקתי בתחילה
אם זה סתם סיפור יפה שמישהו כתב
או מקרה אמיתי ?

אבל דיברתי עם זה שפרסם את הסיפור הזה
באתר פורטל היהדות באינטרנט 'איילה'
(שאני מכיר אותו באופן אישי)
והוא אמר לי שמדובר בצדיק מוכר
שביקש שלא יפרסמו את שמו
ושאותו הצדיק טען שזה מקרה אמיתי שבאמת קרה לו
ושרב מקובל חשוב אישר שזה חזיון אמיתי.

(ניחוש שלי שמדובר ברב יעקב עדס
והמקובל החשוב שהוא שאל זה הרב דוד בצרי)
 
תגובה

אל תחשוש חבר, אני נמנעתי מלהתערב עד עתה מחמת העבר הלא מוצלח שלי עם "סתם אחד שיודע" , אבל כעת גם אם יחשוב שזה נגדו, אני חייב לומר הבהרה כדי שלא תטעה וגם אחרים לא יטעו:
אתה לא חייב להאמין לסיפורים, גם לא אלה שכתובים על רבי נחמן והחפץ חיים או כל צדיק אחר , להאמין זה רק בתורה [כמובן גם במדרש בדברי האר"י וכו'] אבל לסיפורים אין מצוה להאמין, יכול להיות שזה נכון ואמת וקיים, ויכול להיות חרטה ברטה, הנקודה היא שאנחנו לא חייבים לנקוט עמדה ביחס לסיפור ואפשר להשאר אדישים ואפשר להגיד גם בריש גלי "אני לא מאמין" זה לא פגם באמונה בקב"ה או בתורה. את המילים האלה בקצרה כתב הרב חיים רבי שליט"א בהקדמה לספר הדרכה הלכתית לבעלי תשובה [ואין למו מכשול חלק ט' אם איני טועה].
 
לסיפורים באמת לא חייבים להאמין

וגם אני בתחילה הסתפקתי כאמור
אבל על מוטיבים של חז"ל וקדושי ישראל
שמתארים פגישה עם השכינה כאישה שלבושה כך או כך
לומר שזה ח"ו כמו הנוצרים???
זה כבר לא ראוי ומכובד באתר יהדות תורנית
ומזכיר את דברי הכופר שנמחק ונחסם פה.
 
ברוך ה' שכל סוכות מפרסמים את זה לזיכוי הרבים

אני מכיר את הנפשות הפועלות מאחורי מסמך החיזיון הזה ופרסומו, וכולם אנשים נאמנים וצדיקים מזכי הרבים שבורחים מפרסום כסף וכבוד, והכל אמת! (על אפך ועל חמתך)
 
מוזר מאוד, השכינה שאני מאמין בה

יודעת את ההלכה.
השכינה שבדמיונות שלך צריכה ללמוד קצת...
 
מעניין שלכל המיזרוחניקים יש בעיה עם המסמך הזה

מה תעשו שתתגלה השכינה והמשיח בקרוב בימינו בגאולה
וכל מי שלא חרד לדבר ה' יתגלה במערומיו?

וזה לא הדמיונות שלי אלא מסמך מעניין בנושא סוכות
שפורסם בעבר במקור
באתר פורטל היהדות איילה
פה:
http://www.ayalla.net/modules.php?name=News&file=article&sid=144

וכן, לא ידעתי ש'יהודי פשוט' פרסם את זה כאן בשנה שעברה
לא שזה היה משנה משהו
כי בכל מקרה יש בזה זיכוי הרבים
למי שמחפש את האמת
ולא רק להצדיק את אורח חייו.
 

אופירA

New member
מנהל
אני סתם שאלה

הרב הצדיק ביקש מהכותב באתר שיפרסם את סיפורו באינטרנט?
הרב המקובל הורה לרב הצדיק שצריך לפרסם באינטרנט?

לא נשמע לי...
 
למעלה