פונקציה של זמן

פונקציה של זמן

שלום רציתי לשאול את המנוסים שביניכם כמה משמעות יש לזמן שהמדריך מבלה עם הנערים בפנימיה לעומת הקשר שנוצר. זא מצד אחד זה נשמע מאוד טריוויאלי שזמן תורם ליצירת קשר אבל רציתי לדעת האם זה אכן ככ משמעותי למדריך שלו יש פחות משמרות מאחרים?האם זה בהכרח אומר (סתם מניסיון) שהקשר שלו עם הנערים יהיה פחות טוב לעומת המדריכים האחרים?
 

me991

New member
שום דבר

הוא לא בהכרח ,אין חוקים וכללים.. אבל באופן הגיוני מי שמבלה יותר זמן עם הנערים עלול ליצור קשר טוב יותר,כי יש לו יותר זמן, יותר מקום לטעות וולתקן,ולפעמים הנערים רואים את זה כפונקציה של מי רוצה להיות איתם יותר זמן (למרות שזה בדרך כלל אל נכון). אני מאמינה שאפשר ליצור קשר בפחות זמן,אבל אולי פשוט צריך להבין ולקבל שזה קשר אחר . לפעמים זה יכול להיות טוב שיש את המפלט ,לא מישהו שנמצא איתם כל הזמן עם כל השחיקה שבדבר, מישהו רענן ופתוח לרעיונות אחרים.יש נערים שלפעמים זה פחות מאיים. בכל מקרה, זה יכול להיות מאד מתסכל, במיוחד אם את רוצה לעבוד יותר... ברכה והצלחה אגב,באלו נערים מדובר?
 
תודה

מדובר בנערות בסיכון.ועוד לא התחלתי ממש לעבוד, פשוט הנושא קצת הטריד אותי. תודה!
 
שרשרתי לא נכון... הנה התשובה מהאשכול שמעל

בגדול התשובה היא שיש קשר, אבל לא בטוח שהוא לינארי. כלומר, ברור שככל שנמצאים יותר עם הילדים הקשר נבנה מהר יותר, כי חווים יותר התנסויות בזמן קצר. גם העובדה שאת משמעותית ונמצאת איתם הרבה קשורה. את לא סתם עוד אחת שבאה פעם בשבוע , אלא יש המשכיות. המשכיות. זה דבר בסיסי בעבודה. אם את מגיעה מעט מידי, קשה לשמור רצף יומיומי. את יכולה לבנות רצף, אבל בגלל שבשאר הימים יהיו חורים אותם ישלימו אנשים החרים הרצף לא יהיה משמעותי כמו רצף יומיומי. הדבר נכון לשני הצדדים, כי קשר שילד בונה איתך זה גם רשר שאת בונה איתו. דואלי. למה זה לא לינארי? כי יש גבולות לעוצמת הקשר - אם תיהיה יומיים בשבוע או ארבעה, ברור שהקשר יהיה חזק יותר בארבעה, אבל לא בטוח שהוספה של יום חמישי ושישי בשבוע יחזקו את הקשר באותה מידה. אם תשתפי בסיבה לשאלה, אולי התשובה תהיה יותר קונקרטית וברורה.
 
הי

אני מתחילה לעבוד בפנימיה ואמנם כרגע זה חופש אבל החל מאוקטובר אוכל לעבוד רק 2 משמרות בשבוע והנושא די הטריד אותי. מצד שני זה נותן לי אופציה לעבוד על הקשר עכשיו כך שהפחתה במשמרות באוקטובר אולי לא תפגע.
 
בשורה התחתונה - מה שחשוב זה מה שתביאי

גם מדריכים שעובדים מעט יוצרים קשרים, אפילו חזקים, אלא שלוקח קצת יותר זמן לבנות מערכת של אמון. אם הנערות ילמדו לסמוך עלייך ושאת שם בשביל לעזור, הקשר ייבנה, לכן חשוב האיכות לא פחות מהכמות. החשיבות בעיניי היא בעיקר בזה שהם יידעו שאת מחוייבת אליהן ולא תעלמי להן סתם כך ושכאשר את איתן את תעשי ה-כ-ל בשבילן (גם אם לפעמים הן לא יאהבו את מה שזה אומר). ההמלצה שלי: תיהי עקבית ותעמדי בהבטחות לטוב ולרע ותראי שהקשרים ייבנו על בסיס של אמון. בהצלחה! אגב, מה את לומדת?
 
תודה:)

עבודה סוציאלית. אולי יש לך רעיון לפעילות להיכרות?בעקרון יש לי משהו אבל אני מחפשת אולי רעיון קצת יותר יצירתי...
 
למעלה