פוסט-ביטלס
אני מעוניין להעלאות נושא לדיון. לכולם ברור שארבעת חברי הביטלס (יותר מדוייק שלושה אבל לא נפגע במעריצי רינגו בפורום) הם יוצרים מוכשרים ביותר. לא מדובר בלהקה של איש אחד שכל שיריה נכתבו ע"י הסולן אלא מדובר בלהקה תלת-ראשית מבחינת כתיבה והלחנה. המסקנה המתבקשת היא שלאחר פירוק הביטלס הם יכתבו וייצרו אלבומים מעולים. לפחות לדעתי הם לא הצליחו בכך, והאלבום היחידי שמגיע לרמת הביטלס הוא Imagine, אני מנסה שוב ושוב להקשיב לשירים של מקרטני והווינגס וזה ממש לא זה, לגבי הריסון, שני השירים הכי טובים שלו מהקריירה שלו אחרי ביטלס הם סוג של קאברים (I got my mind set on you הוא קאבר כפי שלימד אותנו ערןלוי ו-My sweet lord הוא חיקוי של שיר של השיפון כמו שלימד אותנו בית המשפט). לגבי לנון הוא בכלל הצליח לייצר מוזיקה ברמה אבל גם זה לא משתווה לביטלס. למרות שאם חושבים אז יש לו מספר שירים נהדרים כמו Imagine, Jealous guy, Woman...Mind games ... אשמח לשמוע את דעתכם והסברכם לתופעה המוזרה. אני לפחות מרגיש פספוס אדיר שיוצר כמו מקרטני לא מסוגל לחזור לרמה שהראה בסיקטיז.
אני מעוניין להעלאות נושא לדיון. לכולם ברור שארבעת חברי הביטלס (יותר מדוייק שלושה אבל לא נפגע במעריצי רינגו בפורום) הם יוצרים מוכשרים ביותר. לא מדובר בלהקה של איש אחד שכל שיריה נכתבו ע"י הסולן אלא מדובר בלהקה תלת-ראשית מבחינת כתיבה והלחנה. המסקנה המתבקשת היא שלאחר פירוק הביטלס הם יכתבו וייצרו אלבומים מעולים. לפחות לדעתי הם לא הצליחו בכך, והאלבום היחידי שמגיע לרמת הביטלס הוא Imagine, אני מנסה שוב ושוב להקשיב לשירים של מקרטני והווינגס וזה ממש לא זה, לגבי הריסון, שני השירים הכי טובים שלו מהקריירה שלו אחרי ביטלס הם סוג של קאברים (I got my mind set on you הוא קאבר כפי שלימד אותנו ערןלוי ו-My sweet lord הוא חיקוי של שיר של השיפון כמו שלימד אותנו בית המשפט). לגבי לנון הוא בכלל הצליח לייצר מוזיקה ברמה אבל גם זה לא משתווה לביטלס. למרות שאם חושבים אז יש לו מספר שירים נהדרים כמו Imagine, Jealous guy, Woman...Mind games ... אשמח לשמוע את דעתכם והסברכם לתופעה המוזרה. אני לפחות מרגיש פספוס אדיר שיוצר כמו מקרטני לא מסוגל לחזור לרמה שהראה בסיקטיז.