נפתרה התעלומה
המו"ל הגרמני לא אשם, הוא העביר בזמן. המערכת של בנק הפועלים קלטה את ההעברה לחשבון המט"ח לפני 5 ימי עסקים (יום חמישי). מנהלת המחלקה העסקית התקשרה היום, הסבירה לנו שאנחנו בחריגות ושכדאי שנפקיד מהר מחשבון המט"ח. אנחנו שאלנו, איך, כי אין לנו אגורה בחשבון המט"ח. מה הסתבר? שהם עדכנו אצלם, אבל לא אצלנו. לדבריה, הם ניסו להתקשר אלינו אבל היא משקרת, זה לא קרה. בקיצור, הם כמעט גרמו לנו לפרק שותפות עם אדם ישר והגון ולחשוב שהוא נוכל ושקרן. אנחנו הולכים להיכנס בהם: ראשית, לבוא ולצעוק עליהם "בשקט". שנית, לעזוב את המנוולים האלה לסניף או לבנק יותר נורמלי. מה זה, ככה מתייחסים ללקוחות? בושה וחרפה!