פורום חובבי רדיו מחפש מנהל!!

פורום חובבי רדיו מחפש מנהל!!

אם אתם מעל גיל 16, מתעניינים בכל מה שקשור ברדיו מבחינה טכנולוגית - בואו להציע מועמדות לנהל את פורום חובבי רדיו
 

4Z1PF

New member
ממש הצחקתם אותנו

אחרי שזרקתם את מנהלי הפורום הקודמים שעשו כנראה עבודה לא רעה, אך כנראה לא הביאו לכם מספיק הכנסות, אתם רוצים מנהלים אחרים? ראשית כדאי שתחליפו את הצוות המנהל אצלכם בבית. תלמדו אותם כיצד לדבר עם מנהלי הפורומים, שהם מתנדבים ב-100 אחוז ולא מרוויחים מכם אגורה שחוקה. כדאי שתלמדו יחסי אנוש ותעברו קורס מזורז כיצד לשוחח בטלפון עם מנהלי פורום שאתם מכירים, קל וחומר עם כאלו שאינכם מכירים. כדאי שתעמידו את עצמכם בביקורת עצמית בונה וכדבר ראשון תחליפו את המנהלים שלכם לפני שאתם מבקשים מתנדבים לניהול פורום זה. וכאן הצחוק הכי מצחיק...איניכם מבינים דבר וחצי דבר בנושאי פורום זה. אילו הייתם מבינים לא הייתם מפרסמים "אם אתם מעל גיל 16.....". אני מעל גיל 16 (כמעט) האם אני יכול לנהל את פורום הרופאים? אני מניח שלפי השקפתכם זה אפשרי. שיהיה לכם יום נפלא בניהול פורום זה.
 

4Z7DHD

New member
מנהל פורום

רבותי מהנהלת הפורומים מכיוון שאני חושב שאינכם מבינים עד הסוף במה מדובר , אנא שימו לב לפרטים הבאים : 1. חובב רדיו, שיכול ורוצה להעביר מנסיונו ומהידע שלו אינו "מי שעבר את גיל 16 שמבין בטכנולוגיה של רדיו" מדובר בתחביב ייחודי ובתרבות והווי מיוחדים , הנרכשים תוך שנים רבות של נסיון טכני ומעשי. 2. אני מאד מקווה, וגם אתם צריכים לקוות, שהגולשים לפורום יגיעו מתוך עניין אמיתי בתחביב ורצון לדעת יותר וללמוד מהמנוסים. לא תמצאו פה, וטוב שכך, גימיקים זולים המושכים לצערי חלק לא מבוטל מהנוער שלנו לפורומים אחרים. 3. הגיע הזמן אולי שתבינו שבצד הפורומים הקלילים, בהם יש את כל הפירוטכניקה המושכת גולשים, יש מקום גם לתרומה רצינית לקהילה בצורה של פורום שלא מוכר/קונה/מפרסם שום דבר, והבאים אליו באים מתוך רצון ולא מכח משיכה שווקית כזו או אחרת. הם יבואו לכאן בעניין הזה - ויש סיכוי שהפרסומות, שאתם ממילא משדרים גם בפורום הזה, ימשכו אותם גם לנושאים אחרים. 4.לא שמעתי כמובן את השיחה שהיתה לכם עם מנהל הפורום הקודם - אבל עצם העובדה שהרשיתם לעצמכם להדיח את יו'ר אגודת חובבי הרדיו, שבניגוד לפוליטיקאי מצוי נבחר בזכות נסיונו , הידע שלו ופועלו למען החובבים בארץ - מעידה עליכם ולא עליו. שלא לדבר על כך שלא הבנתי עד עכשיו איך בכלל אפשר להדיח מישהו שעשה את העניין בהתנדבות, בזמנו הפרטי ובציודו הפרטי. אני מציע להחזיר את המצב לקדמותו - ולראות בפורום הזה פורום טכני רציני, שלא יתרום ישירות להכנסות של "תפוז". יש לכם את הזכות המלאה לצפות שכל פעילות שלכם תכסה לפחות את העלויות ואולי גם להרוויח. אבל אם תתעקשו ואת הפורום ינהל מישהו לא מתאים - אתם פשוט תפסידו לא מעט גולשים , וממילא החשיפה של האתר שלכם תצומצם.
 

עוז מ

New member
מעל גיל 16 ?? .....WTF....אתם ממש הזויים.

הנהלת פורומים חובבנית ובלתי אחראית..וחבל.
 

4Z7CBF

New member
תגובה נוספת

שלום לכולם, תפוז צריכים ללמוד כיצד מנהלים פורום איכותי כאשר מדובר על פורום מקצועי. אני משתתף קבוע בפורום טכני בנושא רכבים ולשמחתי מנהלים אותו אך ורק בעלי מקצוע ומכונאים בעלי תעודה. ממליץ לכולם להרשם לפורום. תפוז התרגלו לפורומים עם שאלות ותשובות בנוסח "הצילו המחשב לא עולה לי" או "כנסו דחוף אמא שלי יולדת" או פורומים כיצד משיגים תוכנה גנובה. אני אישית הייתי מוכן לנהל את הפורום עבור תמורה כספית הוגנת. http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=9
 

4Z7DHD

New member
התנהלות פורום

שנעזוב רגע את עניין התמורה ההולמת - אני מניח שנפלט לך...................... מה שכן - יש אולי טעם לפתוח איזה HAMFORUM על השרת שלי................ שאני אבדוק איזה PHP נחמד לניהול פורום בעברית - ואולי נוכל לעשות מה רוצים כמו רוצים.
 

4Z7DHD

New member
פורום חדש

למשל - משהו בדומה לזה : http://kendler.co.il/radiohams/index.php ולמי שנדמה שזה דומה לפורום בשרת IARC.QRZ.CO.IL זה לא במקרה - התכנה היא אותה תכנה, רק שאני חושב שהגרסה החדשה יותר שמותקנת אצלי תמנע את רוב הזבל שמסתנן לשרת האגודה.
 

CableGuy

New member
זה המחיר לקפיטליזם חזירי לצערינו הרב

אומנם זה יותר טוב ממשהו שסמרטוטו אדום וחגו ראשון במאי.
 

zukik

New member
אני חושב שאתם מבזבזים את זמנכם

לעניות דעתי מה שמעניין את תפוז זה רוח כספי ואת הסחורה לא מספקים להם אני בספק אם הם בכלל קוראים את מה שאתם כותבים פה הם (והרבה אחרים) לא סופרים אותנו
 

עוז מ

New member
אבל אם לאגודה היה אתר

אזי לא היה כל צורך בפורום הנוכחי. לדאבוני במשך עשרות שנים האגודה בזבזה את כספיה על שטויות במקום להתמקד בעשייה רלוונטית. עכשיו הגענו למצב שיו"ר אגודת חובבי הרדיו צריך להתחנן בפני כל מיני "הנהלות" לנהל פורום. הייתי אומר שזה נשמע עצוב ואבסורדי.
 

4Z7DHD

New member
אתר לאגודה

..........ואתה לא רוצה לדעת מה ענה לי סיו'ר הוועד, בישיבה אליה זומנתי על מנת לראות איך אני יכול לתרום מהידע שלי בתחום המחשבים בעניין האתר ובעניין 120 מיילים של SPAM שהתחלתי לקבל כל יום. אני מניח שבשנה הבאה ימשיכו לנסוע לשפיצהבן, אבל הפעם בלי תרומתי הצנועה. על שרת הדאר ויתרתי, והדיסק השנתי של האגודה גם לא יצא השנה.
 

4z5ca

New member
"זומנתי" ?!

נניח. מה באמת ענה לך הסיו'ר ? תדהר. ס.יו"ר. 4Z5CA
 

4Z7DHD

New member
זומנתי

........You asked for it לטעמי, לא יכול ליהיות מצב שמבקרים מישהו שעושה משהו בהתנדבות, אם אי אפשר לעזור לו או להתנדב ולעשות את זה יותר טוב. נאמן לעקרון הזה, כשנתקלתי בבעיה אמיתית של דאר זבל וגם של CALL BOOK שאין מי שיעשה, פניתי למשה ושאלתי איך אפשר לעזור. קצת רקע - אני מתפרנס כבר למעלה מ-30 שנה בתחום המחשבים , 20 מהם - בהקמת שרתי UNIX, תחזוקה שלהם וכל מה שקשור לתשתיות. היה לי גם הכבוד המפוקפק להתאים SENDMAIL לצרכים של ארגון שבו עבדתי, כולל קומפילציה שלו עם כל הבוג'רס שמסביב. אני מספר את כל זה בכדי שתבין למה חשבתי על באמת שאני יכול ורוצה לעזור, ולא רק לקטר. לא אצטט לך כמובן את כל המייל ששלח לי משה, אבל הוא זימן אותי לישיבת הוועד על מנת לראות איך אפשר להשתמש בעוד יד עוזרת לג'וב כפוי הטובה שלהם. המתנתי בסבלנות לתורי, וכשהתחלתי להעלות את נושא שרת הדאר - הסברת לי שמצופה ממני, כמי שיש לו רשיון של חובב רדיו ובעל ידע טכני - לדעת להגדיר פילטר כמו שצריך במכונה אצלי בבית. כל נסיונותי להסביר שצריך ואפשר למנוע מלכתחילה את העניין בשרת האגודה, נתקלה באותו הסבר וגם בהסבר שהשרת "מסמן" אותו כ SPAM , כדי שיהיה לי ולאחרים יותר קל לסנן אותו. תסתכל לדוגמה בשרת של QRZ.CO.IL . פנו אלי ושאלו אם אני יכול לנסות להחיות את הפורום הקיים שם. הסתכלתי קצת על מה שקורה - ואכן זרקו משם את כל הודעות הזבל. אף אחד אבל לא טרח לזרוק משם את כל המשתמשים הפיקטיביים וזה רק עניין של זמן עד שיציעו לנו שם ויאגרה ושאר תרופות מעניינות. הפתרון שם הוא העלאת גרסת ה - PHPBB כמו בדוגמה שאני בניתי, שם ההרשמה הרבה יותר קשה ולמעשה הפתרון נעוץ בזה ולא בניקוי הזבל היומי. כמובן שגם למייל הזה לא ענו לי. מסרתי רק עובדות, שלעניות דעתי יאושרו ע'י כל מי שנכח בישיבה. אני את המסקנות שלי הסקתי, ואמרתי אותם למי שצריך. ביקשת - קיבלת. שיסיק כל אחד מהקוראים את המסקנות. ואגב - מאד חורה לי שהדיון לא מתנהל במסגרות הפנימיות של האגודה ועל השרת שלה - אבל היה כבר מי שאמר שלמעשה לאגודה כרגע אין שרת או אתר בהתאם להגדרות הסבירות.
 

4z5ca

New member
הזמנה VS זימון

הייתי מכותב אז ראיתי חלק מהמיילים. בנושא הקולבוק אני לא מעורב וגם אז אמרתי שלא היתה לי דעה בעניין. בכללי, אני חושב שהוזמנת בנימוס לישיבת הועד להשמיע את דבריך במעמד רשמי ( עד כמה שישיבת ועד יכולה להקרא רשמית שצועקים שם כמו בבונים ) ולא כגואל הועד. בכל מקרה טוב שהופעת. "זימון" לפי הבנתי שונה מהזמנה אבל לא נריב על דקויות. לא משנה. ט.ל.ח. אל תקח את זה אישית, הקמת "RULE" / פילטר דואר זבל בתוכנת דואר עדיין יותר פשוטה מחישובי נגדים או מסלולי לווינים הנדרשים לבחינות דרגה ז'. העובדות שמסרת נכונות פחות או יותר אבל חלקיות - כל נסיונותך לשכנע אותנו שצריך למחוק בשרת את ההודעות שהשרת מזהה כזבל נתקלו בדחיה כי העובדות מעידות כי השרת מזהה חלק מהדואר האמיתי כדואר זבל ואנחנו לא מוכנים לקחת אחריות על מחיקת דואר פרטי של חברים. זה נושא שתמיד התווכחו עליו - האם להתערב בתכנים של החובבים או לא. עוד מתקופת היותי SYSOP של 4X4HF BBS אי שם בשנות השמונים בואכה תשעים שחובבים שלחו דברים שלא קשורים לחובבות וכולם ראו או זה ב 144.675.... אפשר לפתור את דואר הזבל הזה מיידית אבל זה יפגע במשתמשים. נקודה. כמו כן, הספאם מגיע עם שדות TO ו FROM משובשים כאילו זה נשלח ע"י חובבים ישראליים. בדיקה ב HEADER ו BODY של הודעות ספאם מגלה את האמת. לא צריך 30 שנות סבל בתחום המחשבים בשביל להבין את המצב בשרת והפתרונות האפשריים. זה ההבדל בין ניהול שרת לתחזוקת שרת - מצד אחד "הלקוחות זועמים" על דואר זבל מצד שני נאבד מידע. אם זה היה שרת של בובלילים הייתי מזמן לוחץ על הכפתור ומעיף את הדואר המסומן. מכיוון שחובבי הרדיו מעידים על עצמם כאנשים טכניים שלומדים בעצמם ומתנסים בטכנולוגיות חדשות - יואילו המכובדים להזיז את התחת ולעשות קצת RTFM וללמוד את תוכנות הדואר שהם מורידים ו/או גונבים ברשת. אני עובד עם מוזילה החינמית והמוצלחת. אלו תנאי השימוש בשרת. וודר יו לייק איט אור נוט. השרת מסמן - אתה מסנן. זה מזכיר לי שפעם ביקשו מהעמותה שתטפל בערבים שמקללים בממסר חיפה על הכניסה או משהו כזה בזמנו. היו שומעים אותם רק על הזנב או חוסמים תחנות חלשות. מכיוון שהממסר מעביר/משדר PL כל מה שהיה צריך לעשות זה לשים TSQL או PL קליטה בעברית. אבל החובבים שהיו רגילים לשמוע את הזנב ( קחחח-קחחח לימים בלופ-בלופ ) וה PL יורד לפני הזנב - לא עשו זאת והמשיכו להתלונן..... אז יאללאאאא גיב מי א ברייק אנחנו "אולי נראים טפשים אבל לא מטומטמים" כמו שאמר עורך עיתון "הגל". QRZ. שרת פרטי.ואין לי מושג מה קורה שם. PHPBB מלא חורי אבטחה עד כמה שידוע לי. אבל זו דעת אחרים ואין לי כרגע ידע בזה. כן, אני מסכים שהדיונים צריכים להתנהל במסגרת פנימית אבל אין תרבות ניהול בעמותה. מייל שמתחיל פרטי מייד מופץ לחובבים לא קשורים במקרה הטוב או לרשימה של טוביה במקרה הרע. או BCC שאי אפשר לדעת מי עוד קורא את המייל אבל מגיב REPLY ברוב חוכמתו... פעם הקמתי "קומונת ועד" סגורה בתפוז שנוכל להזיז עניינים ולשתף מידע ביתר פרטיות בין חברי הועד... נחשו בעצמכם מה עלה בגורלה...
 

4Z7DHD

New member
הזמנה VS זימון

תדהר אני מנח שכולנו אמרנו סוף סוף את כל מה שצריך , וגם מצב של "מסכימים שלא להסכים" הוא מצב לגיטימי. הצעתי לעזרה בעינה עומדת, ואני מבקש - אם יוחלט - להזמין אותי לישיבה, ולא לזמן.......(השד יודע מה ההבדל , בארגון וולונטרי...) אני שמח ששמרנו על תרבות דיון ולא נגררנו לפארק הקופים. הערה קטנה והבהרה - לא חשבתי לרגע שמישהו מטומטם. חשבתי שאפשר להוסיף לידע הטכני עוד קצת. אל תשכח - חוסר ידע הוא בר תיקון, טיפשות - לא ממש. לא הייתי מבזבז כל כך הרבה רוחב פס אם לא הייתי חושב שיש אפשרות לשינוי. שיהיה לכולנו שבוע חביב ואגב - אני נופש קמעה החל ממחר . אז שלא יחשוב מישהו שנעלבתי/נעצבתי או חתכתי הוורידים. מה שכן - אנסה לראות מה קורה עם הקשר בואכה אילת.
 

4z5ca

New member
אם לאגודה....

תשובה רצינית ( לשם שינוי ) לאגודה יש אתר, יש אחראי אתר ( 4z5to ) , יש צוות אתר ויש אחראי ברוסית ויש אחראי באנגלית ויש מתאם פעולות ויש ויש ויש אבל כולם התנדפו מאחריות אחרי ישיבת העבודה הראשונה והשאירו את היו"ר משה לעשות את העבודה השחורה בעדכון תכנים ודאגלס בצד הטכני. אם היה מישהו שעוזר להם ברצינות כבר מזמן לא היה צורך בפורום או בכל מיני טובות של תפוז. צוות השרת ( "ברזלים" ) תומך בצד הטכני ותפעולי של השרת וייספק עזרה והוראות הפעלה לכל דורש. אם למישהו יש רצון ויכולת הוא מוזמן לפנות אלי ישירות. ---- "עשרות שנים" האגודה השקיעה כספים על דברים שחברים פעילים ומחוייבים עשו והשקיעו מזמנם ומרצם לקדם. האגודה לא תשקיע בשטויות ודיבורים באויר של חובבים חולמים. אנא פרט למען הקהל מה היא עשייה רלוונטית בעיניך ואל תנפנף בטיעונים דמגוגיים של דרגות ג'.... --- עצוב ואבסורדי אם כבר, שאחרי 60 שנה של פעילות החובבים מפרשים את המציאות בצורה עקומה ובכך הם עצמם פוגעים התחביב. עניין של בטחון עצמי במעמדנו לדעתי האישית. היו"ר לא מתחנן להנהלות אלא מנסה להאיר את עיינהן ולנער את קודקודם החלול של ההנהלה הזוטרה שם. תפוז היא חברה מסחרית שבודקת את המחזור הכספי ואנחנו עמותה ללא כוונת רווח שבודקת את מחזור כתמי השמש. שני וקטורים שונים לגמרי. פורום סיגרים סגרו ועוד רבים, טובים ולא פחות חשובים מפורום חובבי הרדיו.
 

4Z7DHD

New member
טיעונים דמגוגיים

ראשית לכל - לא צריך קידום. אני עדיין ד' ועובד קשה על המורס. ובעניין דמגוגיה בוא תספר לכולנו היכן היית במלחמת יום כיפור, כשאני וחברי הפעלנו מכשירי חדפס בתנאי קרב בסיני ולאחר מכן גם בצד השני האם תעודת חובב מאזין משנת 1983 יעשו את הטיעונים שלי פחות דמגוגיים ?? קצת צניעות חביבי.
 
למעלה