כבר מסתובב לי הראש מהשירשור הזה...
טוף, קלאסיק דיוק זה דיוק 125 רגיל לגמרי עם בקליות שונות ואולי גרפיקה שונה בלוח השעונים. בתור אחד שעשה 20K על קטנוע כזה אני ממליץ חד משמעית לפסול אותו על הסף בעיקר בגלל הברקסים האיומים שלו והתנהגות לקוה בחסר (וזה עוד בעדינות..) על הניו-דיוק לא נסעתי אבל הוא קטן יותר מהקלאסיק דיוק, יכול להיות שזה יתרון ואולי זה בכלל חיסרון עבורכם. בכל מקרה הוא אמור לעצור טוב יותר מהקלאסיק. דרור, אם כבר החלטת ללכת על כלי המוני וזול יחסית לך על ההרואיזם, פשוט אחלה כלי בלי הרבה התחכמויות. אם לא הרואיזם אז אטילה גם יעשה את העבודה היטב. לקראת סיום, במיוחד בקטנועים כאלו, אין מה להסתמך הרבה על נתוני היצרן/יבואן, מה שקובע זה הת'כלס על הכביש. אם במטרו לא נותנים נסיעת מבחן זה עצוב. אני לא רואה שום קטנוע שמצדיק קנייתו ללא נסיעת מבחן עליו...בטח שלא בקטגוריה הזו.