זו המגמה העולמית פחות או יותר
הסופרמוטו מת (שוב). יש, אבל צולע.
אחת הבעיות העיקריות זה שלא מדובר יותר בספורט זול ועממי. לא מדובר יותר בלקחת אופנוע מוטוקרוס, לזרוק עליו קצת גלגלים, קצת בלמים ולמגזימים, קצת מתלים.
היום הכל יקר והכל מיוחד. בלי מנוע משופר עד הקצה אין לך מה לחפש באליפות ברמה מדינתית. בלי זוג צמיגים לכל סופ"ש של מירוצים אין לך סיכוי לפודיום. דלק מירוצים, מחממי צמיגים, מתלים משופרים, כל אלא הפכו מזמן לסטנדרט.
לאחרונה כששאלו אותי למה אינני חוזר לסופרמוטו פה, עשיתי חישוב ביחד עם השואל לגבי עלויות. העלויות הישירות של נסיעות, מלונות, דמי רישום, צמיגים ודלק הגיעו לקרוב ל1500$ לסופ"ש בודד של זוג ימי מירוצים.
בלי עלויות הכנה ובלי עלויות שבר. זה בקלות מגיע ל15,000$ לעונה לאליפות מדינתית. בערך פי 4 מאליפות אנדורו למשל.