יש צפי לפרסום התוצאות?
המכרז לא נסגריש צפי לפרסום התוצאות?
מודה שלא ישבתי והעמקתי במסמכים, אבל בחלק אחר במכרז מוזכרים במפורש 6 קווי חברת מטרופולין בחולון, וכל הקווים הפנימים של אגד בראשון לציון- חולון.רשימת כל הקווים הכלולים במכרז לפי נספח ב':
קווי דן: 19, 29, 38, 73, 119.
קווי אגד: 71, 83, 85, 143, 144, 145, 146, 163, 173, 176, 228, 271.
קווים חדשים הרשומים במכרז: 13, 199.
בהחלט 83 מזעזע עד אחרי תחנה מרכזית ת"א הנוסעים שעולים לאוטובוס אתה מרגיש שאתה באוטובוס במדינה אחרתביטול עתידי של הקווים 119+ 83.
היו צריכים לעשות את הקישור הזה מזמן אבל התחנות ביניים ברמלה לוד...קו 144 הופך לקו שפועל לאורך כל היום ומגיע לנתב"ג (עם חלופת בוקר במסלול הקיים).
ידוע מאיפה הוא ייצא ולאן הוא יגיע?קו 199 חדש - חלופה מהירה לקו 99 לאזורי תעסוקה ומסחר.
קווי מטרופולין ושאר קווי אגד ודן בחולון וראשל"צ שלא רשומים בנספח ב' אינם כלולים במכרז.מודה שלא ישבתי והעמקתי במסמכים, אבל בחלק אחר במכרז מוזכרים במפורש 6 קווי חברת מטרופולין בחולון, וכל הקווים הפנימים של אגד בראשון לציון- חולון.
גם רשימת הקווים בנספח מוזרה.
קו 119 + 83 אמורים להתבטל.
חסר קו 171.
למה 73 של דן ולא 72/172 או מה שישאר מ- 89/189/289?
מדובר במכרז קטן ומאוד מוזר מבחינת בחירת הקווים - מספר קווים מועט (19 קווים בסה"כ, באותה נשימה 2 מהם רשומים כמבוטלים) חלקם לא תדירים במיוחד, שמאוד מפוזר בין נקודות יציאה ויעדים שונים (7-8 נקודות שונות ברחבי חולון- ראשל"צ).קווי מטרופולין ושאר קווי אגד ודן בחולון וראשל"צ שלא רשומים בנספח ב' אינם כלולים במכרז.
קו 144 זהו קו צריך פיצול לשלושה קווים.מדובר במכרז קטן ומאוד מוזר מבחינת בחירת הקווים - מספר קווים מועט (19 קווים בסה"כ, באותה נשימה 2 מהם רשומים כמבוטלים) חלקם לא תדירים במיוחד, שמאוד מפוזר בין נקודות יציאה ויעדים שונים (7-8 נקודות שונות ברחבי חולון- ראשל"צ).
בנוסף- קו 228 מופעל כיום על ידי אגד בגלל קושי תפעולי של קווים. מדובר בקו שמשויך לרמלוד ובמכרז עתידי (שאמור לצאת לדעתי בקרוב) ובטח עם הפיצול הנדרש של אשכול חשמונאים, אין סיבה שקו זה (יחד עם 244 ובעצם אולי גם 144) יהיו משויכים לאשכול זה.
אם מפצלים את מכרז חשמונאים אז לדעתי הפעלה בנפרד של מודיעין עילית, הפעלה של מודיעין ושוהם יחד והפעלה של רמלה לוד ובאר יעקב יחדקו 144 זהו קו צריך פיצול לשלושה קווים.
144 הקיים כקו למחנה בן עמי, קו מהיר מחולון לנתב״ג ואיירפורט סיטי וקו עירוני מרמלה ולוד לנתב״ג.
אשכול חשמונאים הוא אשכול גדול שללא ספק צריך לפצל אותו לשני אשכולות אך עדיין לא יודע איך משרד התחבורה יחליט לפצל את האשכול.
אשכולות גדולים שלדעתי חובה לפצל גם אותם במכרזים הבאים הם אשכול הגליל העליון של נתיב אקספרס, אשכול הגליל התחתון של סופרבוס ואשכול הנגב של מטרופולין.
מודיעין עילית מצדיק אשכול נפרד עקב נפח הפעילות הכבד של האשכול.אם מפצלים את מכרז חשמונאים אז לדעתי הפעלה בנפרד של מודיעין עילית, הפעלה של מודיעין ושוהם יחד והפעלה של רמלה לוד ובאר יעקב
הפעלה של מודיעין עילית בלבד לא נכונה בעיני (מבחינת גודל ומשאבים, כולל הסתת משאבים בין ימי ושעות עומס במרחבים שונים). ביתר מופעלת לבד בגלל סיבות היסטוריות שהתגלגלו להם ומחוברת ברמה לאשכול חשמונאים (בדגש על מודיעין עילית). אלעד (למרות שקטנה יותר) מחוברת לבקעת אונו.אם מפצלים את מכרז חשמונאים אז לדעתי הפעלה בנפרד של מודיעין עילית, הפעלה של מודיעין ושוהם יחד והפעלה של רמלה לוד ובאר יעקב יחד
חשמונאים כן ראוי לפיצול אבל יש עוד שני אשכולות ענק שיש לפצל:קו 144 זהו קו צריך פיצול לשלושה קווים.
144 הקיים כקו למחנה בן עמי, קו מהיר מחולון לנתב״ג ואיירפורט סיטי וקו עירוני מרמלה ולוד לנתב״ג.
אשכול חשמונאים הוא אשכול גדול שללא ספק צריך לפצל אותו לשני אשכולות אך עדיין לא יודע איך משרד התחבורה יחליט לפצל את האשכול.
אשכולות גדולים שלדעתי חובה לפצל גם אותם במכרזים הבאים הם אשכול הגליל העליון של נתיב אקספרס, אשכול הגליל התחתון של סופרבוס ואשכול הנגב של מטרופולין.
לגבי האשכולות הצפוניים, ''העמקים'' היה פעם מפוצל ל 2 אשכולות. אזור טבריה ערוני+אזורי היה של קונקס/ויאוליה/אפיקים ואזור עפולה והעמקים של קווים ועבר לסופרבוס. אחרי בעיות עם הזכיין בטבריה אוחד למכרז חדש אחד וצורף אליו גם אזור דליית אל כרמל ויקנעם שלדעתי בכלל לא צריך להיות קשור לאשכול.חשמונאים כן ראוי לפיצול אבל יש עוד שני אשכולות ענק שיש לפצל:
"חדרה-נתניה": אני הייתי מפצל אותו לשלושה אשכולות שונים: נתניה פרברי, חדרה פרברי וואדי ערה.
"צפון הנגב": את השירות העירוני באשקלון וקרית גת אני חושב שצריך לצאת ממנו ולהיות במכרזים נפרדים.
"העמקים": בהחלט ניתן לפצל לאשכולות "טבריה עירוני ואזורי" ו"עפולה עירוני ואזורי".
גם "הגליל": ניתן לפצל לגליל מערבי (עכו נהריה עירוני ואזורי), וגליל מזרחי (צפת עירוני ואזורי).
"הנגב" דווקא גדול בשטח אבל קטן באוכלוסייה, והוא כולל "מובלעות" בבאר שבע ודימונה. של חברות אחרות.
עוד דבר שהייתי מקפיד שבאותו אשכול לא יהיו קווים שונים עם אותו מספר, ומכרז עירוני יכלול גם את השירות האזורי. ברוב המקומות זה כן ככה אבל יש מקומות שלא: נתניה (עירוני אקסטרה, אזורי קווים), חדרה (עירוני אגד אזורי קווים), אשדוד (רוב השירות האזורי באשכול "אשדוד-יבנה תל אביב), ורחובות (חלק מהשירות האזורי שייך ל"אפיקים").
הלוואי והיית צודק, במכרז כתוב כי מספר האוטובוסים יהיה לפחות 276, כל האוטובוסים החדשים שייקנו יהיו חשמליים אבל מותר לקנות משומשים.אגד ודן יוכלו לגשת למכרז עם חברת בת בתנאי מסויים.על שאר המפעילות אין מגבלות .
קווי מטרופולין לא כלולים במכרז (הן חלק מאשכול שרון חולון)
יחוייבו להפעיל 276 אוטובוסים חשמליים .אין מיניבוסים ומידיבוסים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.