כעת כבר יש הודעה באתר הרכבת:
כעת כבר יש הודעה באתר הרכבת:
דבר איתם אריק, אשמח לעזור...אבל שיזמינו כבר מפה נורמלית ממישהו
דבר איתם אריק, אשמח לעזור...
רכבת ישראל! הזמיני מפה טובה מאלן!
המפה של הרכבת באמת די נוראית. לא במטרה להעליב מישהו, פשוט שילמדו ויעתיקו מהעולם: יש מספיק דוגמאות למפות נאות באמת. גם נראה לי כמובן מאליו שצריכות להיות גרסאות דומות, אך שונות לתלייה בתחנות ולאתר האינטרנט (שם בכלל רצוי שהמפה תהיה אינטראקטיבית, עם אפשרויות כמו "קבע כתחנת מוצא/יעד", "הראה לוח זמנים לתחנה זו" וכדומה).
אגב, לא רק שהיא לא ממש יפה, היא גם לא נכונה:רכבת ישראל! הזמיני מפה טובה מאלן!
המפה של הרכבת באמת די נוראית. לא במטרה להעליב מישהו, פשוט שילמדו ויעתיקו מהעולם: יש מספיק דוגמאות למפות נאות באמת. גם נראה לי כמובן מאליו שצריכות להיות גרסאות דומות, אך שונות לתלייה בתחנות ולאתר האינטרנט (שם בכלל רצוי שהמפה תהיה אינטראקטיבית, עם אפשרויות כמו "קבע כתחנת מוצא/יעד", "הראה לוח זמנים לתחנה זו" וכדומה).
הרכבת מדימונה פשוט עוצרת בב"ש צפון פעמיים:אגב, לא רק שהיא לא ממש יפה, היא גם לא נכונה:
אין הפרדה בין השירות הפרברי לבינעירוני בקו החוף הדרומי, ולקו ב"ש-דימונה יש עצירה מסתורית באמצע הדרך.
אלוהיי השקרים הגסים עובד שעות נוספות...כעת כבר יש הודעה באתר הרכבת:
הניסוח אולי לא מדויק, אבל לא הייתי ממהראלוהיי השקרים הגסים עובד שעות נוספות...
"נהנים מתדירות רכבות גבוהה יותר:
תושבי הערים אשקלון, אשדוד, יבנה וראשל"צ נהנים מגמישות בבחירת זמן הנסיעה ובעיקר מתדירות גבוהה יותר של רכבות בשעות העומס הפקוקות בבוקר ואחה"צ."
ממשה דיין תהיה רכבת נוספת?הניסוח אולי לא מדויק, אבל לא הייתי ממהר
להאשים ב"שקרים גסים"...
בוא נתייחס לכל עיר בנפרד:
רשל"צ (מערב)- התדירות אומנם לא עלתה.. מה שכן- משך הנסיעה לת"א של אחת מ 3 הרכבות בשעה התקצר...
יבנה (מערב)- גם כאן יש קיצור במשך הנסיעה של חלק מהרכבות מתקצר, אך במקביל יש הרעה בתדירות בשעות השפל..
אשדוד+אשקלון- התדירות לת"א גדלה בשל התווספות רכבות להוד השרון, וכך גם נפתחת האפשרות לסוע ישירות מאשקלון, אשדוד לרשל"צ, בת ים, חולון...
ובשל העובדה שאחת הרכבות להוד השרון לא עוצרת בתחנות חולון בת ים, מתקצר משך הנסיעה מ אשדוד, אשקלון ב כ 10 דקות ביחס למשך הנסיעה כיום.
יהיו 3 בשעות השיא כמו היום, ובשעות השפל 2ממשה דיין תהיה רכבת נוספת?
כרגע יש למיטב ידעתי 3 - ולאחר השינוי יהיו 4.. הלא כן?
אתה מתייחס בצורה לא הוגנתהניסוח אולי לא מדויק, אבל לא הייתי ממהר
להאשים ב"שקרים גסים"...
בוא נתייחס לכל עיר בנפרד:
רשל"צ (מערב)- התדירות אומנם לא עלתה.. מה שכן- משך הנסיעה לת"א של אחת מ 3 הרכבות בשעה התקצר...
יבנה (מערב)- גם כאן יש קיצור במשך הנסיעה של חלק מהרכבות מתקצר, אך במקביל יש הרעה בתדירות בשעות השפל..
אשדוד+אשקלון- התדירות לת"א גדלה בשל התווספות רכבות להוד השרון, וכך גם נפתחת האפשרות לסוע ישירות מאשקלון, אשדוד לרשל"צ, בת ים, חולון...
ובשל העובדה שאחת הרכבות להוד השרון לא עוצרת בתחנות חולון בת ים, מתקצר משך הנסיעה מ אשדוד, אשקלון ב כ 10 דקות ביחס למשך הנסיעה כיום.
אז אם כך אתה צופה ירידה בכמות הנוסעים מיבנהאתה מתייחס בצורה לא הוגנת
אתה בודק את התדירות מאשדוד ואשקלון בשני הקווים
ומיבנה בקו אחד המערבי בלבד
ואז מגיע למסקנה שהשינוי הוא בסה"כ הורדה של רכבת אחת בשעת השפל.
קודם כל, גם מתחנת יבנה מערב היו 100% יותר רכבות בשעות השפל עד כה.
אבל זו לא הנקודה.
הנקודה היא שבשעות השיא במקום 5 רכבות מהעיר יבנה (מזרח+מערב), תהיינה 3 רכבות בלבד.
גם בשעות השיא בדרך חזרה הביתה, חלה ירידה ל-3 רכבות בשעה בלבד במקום 4.
כשאתה רואה כמה נוסעים יש על הרכבות האלו, אתה מבין עד כמה הצפיפות הולכת להיות עד כדי כך לא נעימה, שיהיה עדיף לנסוע ברכב פרטי וזהו...
5 רכבות לשעה לבדיוק שעתיים בשעות השיא בבוקראז אם כך אתה צופה ירידה בכמות הנוסעים מיבנה
בעקבות ההדרדות שחלה בשירות, לדבריך?
נראה בעוד רבעון.
האם יבנה מצדיקה 5 רכבות בשעה, לדעתך? יש בה פחות מ-40,000 תושבים.
תראה בשנה הבאה שמספר הנוסעים יגדלאלוהיי השקרים הגסים עובד שעות נוספות...
"נהנים מתדירות רכבות גבוהה יותר:
תושבי הערים אשקלון, אשדוד, יבנה וראשל"צ נהנים מגמישות בבחירת זמן הנסיעה ובעיקר מתדירות גבוהה יותר של רכבות בשעות העומס הפקוקות בבוקר ואחה"צ."
אבל אם הלו"ז החדש לא ישתנה, בתחנות יבנה תהיהתראה בשנה הבאה שמספר הנוסעים יגדל
עם כל הקיטורים תראה איזו עליה תהיה במספר הנוסעים לאשדוד ואשקלון.
אל תשכח לבוא בינואר ולבקר גם את גרף הנוסעים.
דברתי על תחנות אשדוד אשקלוןאבל אם הלו"ז החדש לא ישתנה, בתחנות יבנה תהיה
ירידה.
מה שלא פורסם כלל זה תעריפים חדשים בעקבותפורסמו השינויים עקב הקו החדש לאשדוד
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-334270-00.html
עברנו מיימד לעולם הפוךמה שלא פורסם כלל זה תעריפים חדשים בעקבות
פתיחת הקו החדש וכך נוצר מצב אבסורדי להחריד:
אשקלון - יבנה מערב 28.5 ש"ח
אשקלון - משה דיין 27 ש"ח
אשקלון - ת"א 25.5 ש"ח
אשדוד - יבנה מערב 22 ש"ח
אשדוד - משה דיין 21 ש"ח
אשדוד - ת"א 19.5 ש"ח
אני מאוד מאוד מקווה שהמחירים שיהיו החל ממוצ"ש יהיו אחרים, אחרת יהיה אפשר להכניס את האבסורד הזה לספר השיאים של גינס.
התעריפים לא השתנומה שלא פורסם כלל זה תעריפים חדשים בעקבות
פתיחת הקו החדש וכך נוצר מצב אבסורדי להחריד:
אשקלון - יבנה מערב 28.5 ש"ח
אשקלון - משה דיין 27 ש"ח
אשקלון - ת"א 25.5 ש"ח
אשדוד - יבנה מערב 22 ש"ח
אשדוד - משה דיין 21 ש"ח
אשדוד - ת"א 19.5 ש"ח
אני מאוד מאוד מקווה שהמחירים שיהיו החל ממוצ"ש יהיו אחרים, אחרת יהיה אפשר להכניס את האבסורד הזה לספר השיאים של גינס.
זה בדיוק העניין - אם התעריפים לא ישתנוהתעריפים לא השתנו
לא ממש הבנתי כוונתך
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.