פחות או יותר קשור להיירספריי...

Skyller

New member
פחות או יותר קשור להיירספריי...

אולי זה לא הפורום הכי טוב לכתוב את ההודעה הזאת, אבל מי יודע. תהיתי אם מישהו מכיר שירים (לא ממחזות זמר דווקא) ששירים מ"היירספריי" הושפעו מהם. סגנון שנות ה-60 פחות או יותר, אבל בסגנון הכולל של המחזמר (אם ידעתי איך קוראים לסגנון זה היה עוזר). משהו בקצב של The nicest kids in town, You can't stop the beat וכ'ד.
 
הסגנון של היירספריי

היי. היירספריי נימנה על הסרטים המוזיקליים שנעשו על פי סרטים דרמטיים שקדמו להם. למשל: 'המפיקים' שמבוסס על סרטו של מל ברוקס, וסגנונו המוזיקלי- ברודוויי; 'חנות קטנה ומטריפה' שמבוסס על סרט בהשתתפותו של ג'ק ניקולסון שסגנונו רוק. לגבי היירספריי, הסרט המוזיקלי מבוסס על סרט משנות ה- 80, ואני נוטה לחשוב שסגנונו המוזיקלי לא כל כך רוק, אלא יותר פופ, עם נגיעות של מוזיקה שחורה (גוספל, נשמה וכולי...) אליעד גיורא לוטן
 

BroadwayBaby511

New member
חנות קטנה ומטריפה

יש את כל העניין של הDynamites, שלישיית הבנות ששרות. תמיד חשבתי על ההקבלות בין מחזות הזמר, ובסרט העניין עוד יותר בולט: בשיר "New Girl in Town", יש את השורה "Hey, look out for that moving van. Look out! Look out!" מה שמקביל ל"What a creepy thing to be happening. Look out! Look out!". כל השירים מושפעים מהסגנון הפופולרי מהתקופה של הסרט, פופ-רוק משנות ה50/60. ואגב, תמיד כיף למצוא מישהו שאוהב את איזרד ופושינג דייזיס.
 
למעלה