פיטרון פורום צניחה חדש

DanibekoFF

New member
פיטרון פורום צניחה חדש

שלום לכולם. רציתי להציג פיטרון ל פורום צניחה חדש אתר חדש עם * פרפיקס
co.il
ש אף אחד לא יגיד קמה ו למה ליכתוב ב פורום אם אנשים יסקימו עין לי שום באיה לעסות את זה פשות ליבנות אתר חדש ים פורום חדש ו טמטיקה של צניחה ב הרץ. בבקשה להגיד מה דעתכם. * פרפיקס co.il - אומר כול שם אינטרנט ו ב סוף co.il דוגמה forum.co.il sky.co.il ו כול שם אחר ש ניבחר (אם לו טפוס ב חברה)
 

DanibekoFF

New member
../images/Emo9.gif אני גם רוצה לדת עברית יותר טוב.

בין טיים זה משה יש.סליחה ל שגיות.
 

FlyingMoo

New member
אני מעדיף לשמר את הדף בפייסבוק מכמה סיבות

1. גולשים יכולים להכיר יותר טוב אחד את השני ברמה האישית, וזה תורם לקידום הקהילה באופן גורף. 2. אין יותר "טרולים" שאת מקור הודעותיהם לא ניתן לאתר ושרושמים שטויות והכפשות בפורום מסיבות אי אילו ואחרות. 3. מיעוט פרסומות, הדף יתוחזק כהלכה, לא צריך שוטרים, וזה לצנחנים נטו ולגמרי. 4. לרוב הצנחנים יש פייסבוק, וגם לאלו שאין גם ככה יהיה צורך להירשם למערכת מסרים חדשה. כך שהירשמות כך או כך תהיה אם אין לך חשבון פייסבוק, ואם יש לך - מה טוב וחסכת לעצמך דקותיים.
 

DanibekoFF

New member
אין באיה Moo

פייסבוק זה טוב ו נירלי אתר ניפרד ים נטו skydive זה משו אחר. נירלי גם אפשר לאחסנ שם הרבה מידה ו קתבות ל נוסה צניחה ו לחסוך הרבה על הזברים חוזרים ב אצמם כמו למשל להסביר מה זה רישיון ו מא זה ??? AFF ככה ב כתבות אנשים יחולים ליקרו את כול המידה.
 

markush hakosem

New member
למה פייסבוק ?

אם יש משהו שאני לא סובל זה פייסבוק. ברגע שאתה בפנים...זהו הלך עליך כולם מז..... לך במוח. למה דוקא פייסבוק ? אין משהו אחר ? מארק נ.ב. זה שיש אנשים שלא יודעים להקיש בגוגל צניחה ולקבל את כל המידע, כולל מה זה AFF זה לא תירוץ לפתוח פייסבוק
 

skychick

New member
רעיון טוב להעביר לפייס רק צריך להפריד מהאיגוד

מי שמתנגד לפייס אז הוא יכול לחסום הכל חוץ מזה לא לעלות תמונות ולהגדיר הגדרות פרטיות נוקשות מאוד זה לא תרוץ שמי שיש לו פייסבוק הוא מכור יש גם מכורים לפורומים של תפוז הכל עניין של כמה אתה רוצה לחטט אצל אנשים אחרים או לא אני ממש בעד להעביר לפייסבוק רק צריך שזה יהיה נפרד מהאיגוד כי האיגוד לא אמור לעניין אנשים שלא מהספורט שרוצים לשאול עם מותר 90 קילו או לא ומי שכן מתעניין בספורט ידע איפה לחפש יוזמה מבורכת רק מי לוקח אחריות רון????
 
למעלה