~~ פינה שבועית חדשה ~~

~~ פינה שבועית חדשה ~~

שלום לכולם! אני ממש רוצה להביא עוד אנשים לפה. הפורום כמעט ריק. אז חשבתי, אולי אם תהיה פינה שבועית כלשהי, לאנשים תהיה סיבה לבוא לכאן וגם לחזור שוב. אז ככה, כל שבוע, אשתדל כל יום ראשון בערב, אני אשים פה קישור לתמונה אחרת. אשים פה מפות, מתכונים, תווים לשירים ועוד כל מיני דברים מגניבים. כמובן כולם מספרים רשמיים של רומח הדרקון. אני אמשיך לעשות זאת לא משנה כמה תגובות אקבל, אבל כמובן שאם יהיו הרבה תגובות זה יהיה ממש נחמד. אז הפעם הבאתי מפה של אנסאלון בתקופת תחילת הרשומות (351 AC). מכל המפות שראיתי זאת היא בהחלט המרשימה ביותר. http://farm4.static.flickr.com/3162/2729215377_9790b1bd3f_b_d.jpg אתם חייבים להוריד את התמונה. אין אפשרות לראות אותה באינטרנט. תהנו :)
 

dorbr

New member
איכות גרועה

יש לי את אותה מפה (בשם "Tasslehoff's Map Pouch The War of the Lance") רק בגודל 15MB כך שניתן להתקרב ולקרוא את השמות. הורדתי אותה מאתר שאמר שזאת המפה המפורטת ביותר שקיימת כיום. זאת גם המפה הכי מרשימה שאני ראיתי.
 
זאת אכן אותה מפה

וכשסרקתי אותה היא גם יצאה לי בסביבות ה 20MB אז חתכתי חצי מהרזולוציה. זה שיש לך איכות יותר טובה לא אומר שהאיכות הזאת גרועה. אם יש לך אתר שבו תוכל להעלות את הקובץ שלך, זה יהיה מעולה.
 

dorbr

New member
איכות טובה יותר

זה שיש איכות טובה יותר אכן לא אומר שהאיכות גרועה אבל שקובץ התמונה פחות ממגה ואי אפשר לקרוא את מה שכתוב על המפה, אז כן מדובר באיכות גרועה. כמו ש HD לא הופך את שאר הוידאו לגרוע אבל אם התמונה מטושטשת אז הוא גרוע ולא משנה בהשוואה למה, זה פשוט פגום. את התמונה שלי שמתי ב: http://rapidshare.de/files/40188618/Tasslehoff_s_Map_Pouch__The_War_of_the_Lance__SVP4903_.jpg.html , האתר מאחסן בחינם קבצים בגודל של עד 300 מגה כך שאין שום בעיה עם תמונות (או כל דבר אחר שיהיה בשבוע הבא).
 
למעלה