פינת האומן - General Levy

afficoman

New member
הודעה חשובה מגנרל לוי

אהלן אהלן, כמה מילים חשובות היישר מהגנרל + כרטיסים מוזלים (על הכיפאק). כפי ששמתם בטח לב המצב לא רגוע, יש מערכה בדרום, והמדינה לא בשאנטי בכלל (לא נכנסים עכשיו לפוליטיקה, לא לדאוג). אז בעקבות המצב הבטחוני הרמנו טלפון חצי בהול לגנרל לשאול מה המצב שם בבריטניה, וזה מה שהוא אומר: "אני מגיע לישראל בכל מצב שהוא, להפך, דווקא כשהמצב קשה, והאווירה הכללית לא בשיאה, דווקא אז יש לי יותר מוטיבציה לבוא ולשמח את האנשים". מילים של גנרל אמיתי. אז לכל מי שמתלבט, מתחבט או מילה אחרת כלשהיא .... הג'נרל מגיע...והוא בפול וייבז לתת לכם בראש תל אביב – חיפה – ישראל – בומבוקל**ט!!!! אז קבלו את השנה החדשה ב-BUYAKA כי הולך להיות אאאששש.... לרשימת המוזלים ב-50 ש"ח שילחו מייל עם שם מלא ל: [email protected] - הרשימות יסגרו ביום חמישי בצהריים המוקדמות. יש עדיין כרטיסים מוזלים (הזדרזו, אל תחכו לרגע האחרון) אצל: אילי 0547444319 // רוני 0545830378 או: חומוס אבו דאבי – ק.ג'ורג' 81, קרמבו – שנקין 18, לייטוייב – בוגרשוב 74 תל אביב.... ההופעה ביום חמישי ה-1/1/2009 בקומפורט 13, תל אביב וביום שישי 2/1/09 בסיטי הול, חיפה. לאירוע פייסבוק ועידכונים: http://www.facebook.com/event.php?eid=43987395167&ref=ts
 
פינת האומן - General Levy

דווקא בימים כל כך קשים מגיע אלינו אומן שאודה ואבוש שאני לא בקיא מספיק בחומר שלו (דבר שלשמחתי השתנה מאז נודע על הגעתו ואני בטוח שהביקיאות שלי רק תשתפר לאחר ההופעה), אבל שמיעה של כל דבר שהוא עשה ועושה לא מותירה מקום לספק - מדובר בתותח, קליבר, אלוף אמיתי, שמצדיק את הכינוי שלו! בהתאם לאמור ומאחר ואין מצב שלא יהיה אזכור ראוי לגנרל אצלנו בפורום, אני רוצה להעלות קצת וידאו ופרטים על הגנרל משבט לוי, שמגיע אלינו לשתי הופעות בסוף השבוע הקרוב - האחת במועדון הקומפורט 13 בת"א ביום חמישי 1.1, השנייה ביום שישי 2.1 במועדון הפאף (סיטי הול, שבטאי לוי 7, חיפה).
 
ושרשור הגעה להופעה של הגנרל

אם לחיפה תעשו
(ברק) ואם לת"א
(אשוח). ואם לשתי ההופעות
 

Ras Or

New member
נולד בשם מנחם קונדל הלייווי

Movet to next Demention! Solution give me confusion. stigidim stigidimdim stigidigidim stigidigidigidamdamdam!!! Get ready fe the dance Explosion!
 

ב ז ו ק ה

New member
שריפה!!!

מה שהוא עשה זה פשוט בצפר לכל די ג'יי באשר הוא. החזיק שעתים וחצי בלי דקת מנוחה ונתן שואו מדהים. היה פשוט תענוג. לכל מי שהולך לראות אותו בחיפה צפוי לכם ענוג צרוף. אין דברים כאלה. הרבה כבוד לאפיקומן, מיי לורד, הקטיק ולכל מי שלקח חלק בארוע המדהים הזה. מנקודה אישית, אני זוכר את ג'נרל לוי כשעוד היתי בתיכון ויצא הלהיט שלו ל MTV - עוד לא ידעתי מה זה ג'אנגל או רגאיי או מה שזה לא יהיה - זה היה ב 1994. עד היום הרושם הראשוני נשאר חזק חזק בתודעה. חברים ראינו חתיכת היסטוריה מול העיניים. תודה לכל מי שגרם לארוע הזה לקרות. bless! כמה כיף שככה מתחילה 2009.
 

Carcass

New member
יס ראסטה..

היה חשמל !!! הג'נרל מלך העולם כה,ורסטילי בטירוף,owning כל סוג של רידים שתשים לו,שואו מטורף. סנסי אחרי זה עם סט ג'אנגל מטורף..אחח איזו צ'ונים י'ראבינאן,בלאדקלאט ספיישל מטנור פליי של הדיג'יי סקול..אחחחח. סטיגידינגגגגגג הדבר היחידי שטיפ'לה עצבן אותי היה הסט של החבר'ה בהתחלה,חבר'ה לא מנגנים ראב א דאב-ג'אנגל-ראגאמאפין-דאב-קונשס-ג'אנגל-דאנסהול,או שנצמדים לז'אנר או שבונים לאט לאט,לא קופצים מסגנון לסגנון,לא טוב באוזן,למרות הצ'ונים הטובים. היה ענק,כבוד לאפיקומן,מיי לורד,סנסי ובעצם לכל המאסיב,ככה פותחים שנה. ALL JUNGLIST Bless.
 
מה כבר אפשר להוסיף על הטירוף שנאמר?

היה באמת גדול, הכי גדול שיכול להיות. הגנרל שעלה כולו בוייבס מדהימים עם ספליף לבמה, התגבר באלגנטיות השמורה רק לאומנים דגולים כמוהו על התקלות הטכניות, שמט את המיקרופון האלחוטי מהידיים ולא חיכה למיקרופון חלופי, אלא התחיל לעשות א-קפלה בלי מיקרופון. ככה, על הבמה הקטנה במועדון הקומפורט העצום ביחס לאלה שמתנגן בהם רגאיי בארץ ברגיל - הוא הביא את הקהל לריגושים ברמות שנדיר לראות! ההופעה הייתה באמת משהו שאף פעם לא נראה כאן, וישראל זכתה בשנים האחרונות לעדנה של הופעות משובחות מחו"ל. אבל לדעתי עדיין לא יצא לנו לראות כאן אומן שמתלבש בצורה כל כך טובה וטבעית פשוט על כל סיגנון שיכול להיות בז'אנר - מראגא ג'אנגל (המגרש הביתי של הגנרל), דרך ראב א דאב, רוטס, דאנסהול ואפילו סקא. והכל באווירה חיובית, עם מסר לאהבה ושלום בין כולם. הופעה משובחת, שעושה חשק לשמוע יותר מהאומן הזה. המון המון המון כבוד למיי לורד סאונד ראנקין לוי וסיסטר אלן, שהנחו את הערב כמו שרק הם יודעים לעשות וגיבו את הגנרל בפול פוזיטיב וייבס! מה עוד יצוין לחיוב מהערב הזה? נשמע שיר חדש של פישי הגדול (ואגב ככל הידוע לי, לוי הוא לא לביא..)! ואפילו אחד ממש חזק: "אלוהים יעזור, רחמנא לצלן, הם שמו לי בבוף כמויות של אדולן.." נייס! אמנם זה היה לצד ה"היום יהיה סבבה" שנשמע בכל הופעה, אבל וואלה שאפו על החומר החדש. הלוואי שנשמע יותר מזה. סנסי נתנו סט קטלני של המון ראגא ג'אנגל משובח. אמנם הייתי שפוך כבר בשעה הזו, but still היה כיף גדול. מצטרף לטענה שעלתה על אי הסדר בסט של הקטיק שקדם להופעה, ומילה אישית: אני מכיר את מאור הקטיק ומאוד מעריך את הטעם המאוד נרחב שלו ברגאיי על כל גווניו, ראגא ג'אנגל, דראם אנד בייס ועוד. אבל עלתה התחושה שהסט היה מבולגן מדי. שני טיונים טובים של ראב א דאב, טנור סוו - ופתאום דאב סטפ; דאנסהול עכשווי ופתאום רוטס. זה נותן תחושה קצת לא נעימה של אי סדר וחבל כי אם היה סדר הסט היה יכול להיות מהנה הרבה יותר. נקודת השיא של הסט הזה בכל מקרה מבחינתי היא המעין רימיקס המטורף על JAH NO DEAD של ברנינג ספיר, קטלניקו!!! בכל אופן - כבוד גדול לכל מי שלקח חלק במלאכה המשובחת, כן ירבו ערבים כאלה! ושיהיה לנו שבוע טוב ושקט. גיל.
 

Dtiup

New member
כמובן שכבר אמר

שהיה פייה אין לי מה להוסיף פרט לדיסק הטוב שהוא זרק שם.. אני ממליץ בחום, מנע ממני להרדם על ההגהושימחח לבב אנוש כל הדרך חזרה מת"א לאיזור הצפון. big up!
 

סידי77

New member
אכן היה גדול, אבל שני דברים שהפריעו לי-

א. הפדיחות של ההפקה- שהמיקרופון הפסיק לעבוד ברגע שהעבירו אותו לג'נרל אז נכון דברים כאלה יכולים לקרות תמיד אבל בחיית רבאק למה לקח כל כך הרבה זמן לארגן מיקרופון חלופי? אחד כזה צריך תמיד להיות מוכן מראש ואפילו מחובר כבר... ועוד משהו לא הגיע הזמן שיגילו טיפה את הבמה שם??? מסכנים האמנים... ב. מה זה השכונה הזאת שכל ילד מתלהב מהקהל עולה לבמה ומתחיל לקפוץ, להשתולל ולחבק את הג'נרל בשביל שהחברה יצלמו אותו (ואז הם גם לא יורדים מהבמה) מוציאים לנו שם רע עם ההתנהגות הבזיונית הזו. חוצמזה היתה אחלה הופעה והרבה הרבה כבוד לכל אלה שאירגנו את האירוע.
 
למעלה