פינת השעשוע

פינת השעשוע ../images/Emo3.gif

סתם כי נהיה כאן קצת יבש ו..זהו. אתם מוזמנים להתייחס בתשובות שלכם לכל אחד מהשירים של בעז שאתם מכירים (מהמייספייס, מההופעות, מגיחות מזדמנות ברדיו וכו'
) איזה שיר של בעז... 1.הייתם רוצים שיושמע בחתונה שלכם? 2.הייתם רוצים שיושמע בלוויה שלכם? 3. יהיה בפסקול הסרט של חייכם? 4. אתם מרגישים שנכתב עליכם? 5. איזה שורה משיר של בעז תרצו שתכתב על הקבר שלכם? איך אתם מעדיפים את הבעז שלכם? 1. לבד על הבמה 2. רק עם איתמר 3. רק עם איתמר+ גבע/ יניב 4. במופע להקה אם היתה לכם אפשרות... 1. מה הייתם אומרים לבעז? 2. אם הייתה לכם אפשרות לקבוע את הפליילסט של ההופעה, עם איזה שיר בעז היה עולה לבמה? 3. ועם איזה שיר מסיים את ההופעה? 4. אם הייתה לכם אפשרות לשיר איתו דואט, איזה שיר הייתם שרים ביחד? 5. אם היתה לכם אפשרות לקבוע עם מי הוא ישיר דואט, עם מי זה היה ואיזה שיר? 6. אם הייתה לכם אפשרות לבקש מבעז בקשה אחת- מה הייתם מבקשים? (ילדים, כלבים, שיר, וכו'... רק זהירות עם הבקשות, אני קנאית
)
סליחה על השאלות המדכאות/ מציקות משהו שקיימות כאן, לא אני כתבתי את זה, רק התאמתי לסיטואציה, אבל אני בטוחה שנתמודד
המשך שבוע טוב
 
שעשוע ../images/Emo3.gif

איזה שיר של בעז... 1.הייתם רוצים שיושמע בחתונה שלכם? אין לי רעיון לשיר של בעז שמתאים לחתונה. 2.הייתם רוצים שיושמע בלוויה שלכם? כנ"ל 3. יהיה בפסקול הסרט של חייכם? "אני לא אוהב אף אחד" 4. אתם מרגישים שנכתב עליכם? כנ"ל 5. איזה שורה משיר של בעז תרצו שתכתב על הקבר שלכם? "אני באלף חלקים"
איך אתם מעדיפים את הבעז שלכם? 1. לבד על הבמה 2. רק עם איתמר 3. רק עם איתמר+ גבע/ יניב 4. במופע להקה 4. במופע להקה! אם היתה לכם אפשרות... 1. מה הייתם אומרים לבעז? בוא כבר לחיפה
2. אם הייתה לכם אפשרות לקבוע את הפליילסט של ההופעה, עם איזה שיר בעז היה עולה לבמה? "אני לא אוהב אף אחד" 3. ועם איזה שיר מסיים את ההופעה? "נהר ירוק" 4. אם הייתה לכם אפשרות לשיר איתו דואט, איזה שיר הייתם שרים ביחד? "כל השבוע מרגיש כמו שבת" כי זה שיר כייפי. 5. אם היתה לכם אפשרות לקבוע עם מי הוא ישיר דואט, עם מי זה היה ואיזה שיר? נעם רותם? "מרגיש כמו שבת" 6. אם הייתה לכם אפשרות לבקש מבעז בקשה אחת- מה הייתם מבקשים? (ילדים, כלבים, שיר, וכו'... רק זהירות עם הבקשות, אני קנאית ) בוא לחיפה!
 
../images/Emo178.gif

איזה שיר של בעז... 1.הייתם רוצים שיושמע בחתונה שלכם? מוכרח להסתלק?
2.הייתם רוצים שיושמע בלוויה שלכם? למי אכפת (לוויה זה אחלה זמן להתפרץ קדימה סופסוף, לא? צ'אנס אחרון או משהו בסגנון..) 3. יהיה בפסקול הסרט של חייכם? לא אוהב אף אחד 4. אתם מרגישים שנכתב עליכם? לא אוהב אף אחד 5. איזה שורה משיר של בעז תרצו שתכתב על הקבר שלכם? "תמיד זה נגמר.." איך אתם מעדיפים את הבעז שלכם? 1. לבד על הבמה 2. רק עם איתמר 3. רק עם איתמר+ גבע/ יניב (למרות שזה ממש תלוי במצב רוח..) 4. במופע להקה אם היתה לכם אפשרות... 1. מה הייתם אומרים לבעז? אני עובדת על זה.. 2. אם הייתה לכם אפשרות לקבוע את הפליילסט של ההופעה, עם איזה שיר בעז היה עולה לבמה? ההוא שהוא לא שר בדר"כ.. הממ.. "מכוון למטרה"? (יש לי נטייה לשכוח את שמו אחרי ששאלתי כבר מיליון פעם אבל נראה לי שהפעם אני צודקת) 3. ועם איזה שיר מסיים את ההופעה? אהבת איש הפח. 4. אם הייתה לכם אפשרות לשיר איתו דואט, איזה שיר הייתם שרים ביחד? לא אמרתי שחייב שיר שלו אז האמת ש.. yankee bayonet של הדצמבריסטס, זה דואט כייפי.. או shankill butchers למרות שזה לא דואט.. זה פשוט שיר שווקאלית ממש מתאים לבעז לדעתי.. אז אני בעד קאבר שלו כאני אעודד מהצד, זה סוג של דואט.. 5. אם היתה לכם אפשרות לקבוע עם מי הוא ישיר דואט, עם מי זה היה ואיזה שיר? שלומי שבן ואת "מותק, את אצלי בראש"
6. אם הייתה לכם אפשרות לבקש מבעז בקשה אחת- מה הייתם מבקשים? (ילדים, כלבים, שיר, וכו'... רק זהירות עם הבקשות, אני קנאית )- את הפלייליסט הפרטי! אני בעד לקחת את כל האלבומים שיש לו בבית ולהעביר אותם ישירות אליי, אני אסתדר כבר..
 

ZoHaRoT

New member
משעשע :]

איזה שיר של בעז... 1.הייתם רוצים שיושמע בחתונה שלכם? נמממ... לא מכירה עדיין את כל השירים אז לא יודעת
2.הייתם רוצים שיושמע בלוויה שלכם? - 3. יהיה בפסקול הסרט של חייכם? הקליטה. 4. אתם מרגישים שנכתב עליכם? - 5. איזה שורה משיר של בעז תרצו שתכתב על הקבר שלכם? שאלה מוזרה... אבל: "המציאות מטשטשת את מה שבפנים באמת" איך אתם מעדיפים את הבעז שלכם? 1. לבד על הבמה אם היתה לכם אפשרות... 1. מה הייתם אומרים לבעז? מה קורה? 2. אם הייתה לכם אפשרות לקבוע את הפליילסט של ההופעה, עם איזה שיר בעז היה עולה לבמה? אממ.. נהנהנה? 3. ועם איזה שיר מסיים את ההופעה? לא יודעת
4. אם הייתה לכם אפשרות לשיר איתו דואט, איזה שיר הייתם שרים ביחד? המממ.... לא יודעת... כל שיר :] 5. אם היתה לכם אפשרות לקבוע עם מי הוא ישיר דואט, עם מי זה היה ואיזה שיר? פיטר רוט. הקליטה. 6. אם הייתה לכם אפשרות לבקש מבעז בקשה אחת- מה הייתם מבקשים? (ילדים, כלבים, שיר, וכו'... רק זהירות עם הבקשות, אני קנאית ) שיר.
 

bזוהר

New member
עונה

איזה שיר של בעז... 1.הייתם רוצים שיושמע בחתונה שלכם? למי אכפת 2.הייתם רוצים שיושמע בלוויה שלכם? פריז בחורף 3. יהיה בפסקול הסרט של חייכם? מרגיש כמו שבת או אהבת איש הפח 4. אתם מרגישים שנכתב עליכם?אהבת איש הפח/לא אוהב אף אחד/פריז בחורף ואולי גם מרגיש כמו שבת 5. איזה שורה משיר של בעז תרצו שתכתב על הקבר שלכם? "לא צריך להיות שם כדי לראות, צריך לראות כדי להיות שם" איך אתם מעדיפים את הבעז שלכם? 1. לבד על הבמה 2. רק עם איתמר 3. רק עם איתמר+ גבע/ יניב 4. במופע להקה 4. במופע להקה אם היתה לכם אפשרות... 1. מה הייתם אומרים לבעז? לא רק לבעז אלא לכל העולם:יש לי מערכת תופים בבית!!!!!!!
2. אם הייתה לכם אפשרות לקבוע את הפליילסט של ההופעה, עם איזה שיר בעז היה עולה לבמה? אולי תנופה.. זה לא כזה משנה 3. ועם איזה שיר מסיים את ההופעה? אהבת איש הפח 4. אם הייתה לכם אפשרות לשיר איתו דואט, איזה שיר הייתם שרים ביחד?אהבת איש הפח 5. אם היתה לכם אפשרות לקבוע עם מי הוא ישיר דואט, עם מי זה היה ואיזה שיר?איתי את אהבת איש הפח? 6. אם הייתה לכם אפשרות לבקש מבעז בקשה אחת- מה הייתם מבקשים? (ילדים, כלבים, שיר, וכו'... רק זהירות עם הבקשות, אני קנאית ) שניצל
 

החתולית

New member
יש לך מערכת תופים בבית ?

וואללה יופי, לא מספרים לי כלום במשפחה הזאת ! אנחנו מחפשים מערכת תופים לנער שלנו, ואת הולכת וקונה לך ולא מגלה. אני אתקשר יותר מאוחר לברר פרטים. נשיקותיים על הלחיים.
 

S h i v e r s

New member
היי,דיוק בפרטים

אני הלכתי וקניתי!זה שלי! חיחיחי החדר שלי מעולם לא היה מושלם יותר
 

bזוהר

New member
רגע,קנינו את זה ביחד!!אודליה כנסי!

לא ידעתי שאת רוצה לקנות לו מערכת! בעיקרון המערכת של אילה(אבל היא של כולם פשוט בחדר של אילה)...זה מערכת בת זונה ממש!! היא איכותית ממש להופעות וזה.. והיא קטנה במיוחד(לא היה לנו מקום)
 

S h i v e r s

New member
לאלא,טעות בפיך קוצ'ילי!

אני קניתי אתזה לבד! במיטב כספי! שלא נאמר בכל הכסף שהיה לי. אז המערכת היא שלי,פשוט מן הסתם גם את מתופפת בה מתי שבאלך. יש הבנה? יופי! אודליה-זו מערכת שנקראת קלאבקיט-היא במיוחד טובה לאנשים עם מינימום מקום כי הבס שלה הוא חצי נפח.אבל היא מאוווווד יקרה והיא גם מקצועית לגמרי,לאולפנים והכל.
 

החתולית

New member
צ'מעו, אתן בסדר

כל כך הרבה פרטים וגם תמונה. אין עליכן
אם המערכת יקרה, אז כנראה שנאלץ לוותר עליה, אבל נקנה לנער תופים ויהי מה. דרך אגב, תפסיקו לקרוא לי אודליה, יחשבו שאני קרובת משפחה אחרת שלכן :))) ד"ש בבית
 
../images/Emo6.gif

אתם באמת צריכים לעשות משהו עם הכפילויות בשמות! תתחילו לתאם, זה לא עובד ככה..
 

S h i v e r s

New member
חחח

נמסור,תודה! כן תקני לו לא חסר מערכות יד שניה או מערכות חדשות במחיר סביר.המצילות זה מה שבדר''כ מייקר את העניין אבל עדיין אפשר למצוא משהו במחיר סבבה. בהצלחה!
 

TEENAGER1

New member
יאאא מגניב לגמרי

פעם הבאה שאני אצלכן אני רוצה הופעה פרטית
 
למעלה