פיצוי ללקוח עבור איחור של טכנאי

פיצוי ללקוח עבור איחור של טכנאי

שמעתי שישנו חוק חדש האומר שאם טכנאי לא מגיע בזמן שנקבע (בין 8 ל-10 לצורך העניין) החברה חייבת לפצות את הלקוח. האם החוק כבר נכנס לתוקפו? ולמי עליי לפנות כדי לדרוש את הפיצוי?
 
החוק נכנס לתוקפו

פני במכתב לחברה עם עותק למועצה הישראלית לצרכנות או אמון לציבור אם לא תזכי לפיצוי את יכולה לפנות או לגבי גזית ב103 יש לו פינת צרכנות יעילה והוא פונה לחברה או למועצה לצרכנות או לתסיעות קטנות דומני שגזית הכי יעיל ומתאים לאחר שתפני אליהם במכתב רשום
 
חוק הטכנאים

בתוקף החל מ26/9/2008 לפי החוק כל צרכן זכאי לפיצוי כספי של 300 ש"ח על איחור טכנאי בן שעתיים ו600 ש"ח פיצוי על איחור של 3 שעות. אני מקווה שיש בידך ראיות על האיחור ואם אין דאגי להקלטה בנדון עם החברה.
 
מדובר בסעיף 18א לחוק הגנת הצרכן

תפני ישירות לחברה במכתב מפורט. תשמרי העתק של המכתב כמובן ואישור שליחה (אם בפקס או במייל) זה קרה לי פעמיים עם חברת יס וקיבלתי 600 ש"ח פיצוי
 
למעלה