הביקוש ליעדים חרדים בסופ"ש הוא חריג, אי אפשר להשליך מהביקושים ותנועת הנוסעים של אמצע השבוע - לסופ"ש, וזו דוגמה מצוינת לכך.
בין ערים ושכונות שמתגוררים בהם הרבה חרדים, יש בסופ"ש ביקוש גבוה ליעדים, שבדרך כלל הביקוש אליהם אפסי, ומנגד, יעדים אזוריים שיש אליהם ביקוש גבוה באמצע השבוע - הביקוש בסופ"ש אפסי.
הדוגמה הזאת היא של 2 יעדים, חיפה ואלעד או רכסים ואלעד, שהביקוש אליהם אפסי באמצע השבוע, ובסופ"ש ביקוש גבוה. ומצד שני, אוטובוסים עירוניים בין השכונות עם הרבה חרדים בחיפה, (לדוגמה, הדר) לבין שאר השכונות - אפסי בסופ"ש.
כמו"כ, הביקוש לנסיעות בין רכסים לחיפה קיים באמצע השבוע, אבל כמעט ולא קיים בסופ"ש.
התעקשות על מערכת היררכית בסופ"ש, שתהיה דומה למערכת של אמצע השבוע, היא בזבוז גדול של קילומטרים וזמן נסיעה, נצטרך להפעיל מערכת של קווים עירוניים ואזוריים שאין בהם כל צורך, ומטרתם אך ורק להביא את הנוסעים הבינעירוניים לתוך השכונה, ללא מטרה נוספת.
חסרון נוסף הוא שכשרוב הנוסעים עם תיקים, מזוודות ועגלות, האוטובוסים העירוניים מצליחים לשנע פחות נוסעים מאשר אוטובוס בינעירוני מה שיגרור צורך בתוספת נסיעות פנימיות, ובסופו של דבר בזבזנו יותר קילומטרים ושעות עבודה של נהגים, מאשר באפשרות של נסיעות ישירות.
וזו הסיבה לכל קווי הסופ"ש החרדים, שלא קיימים באמצע השבוע, מערכת היררכית היא יעילה כשהביקוש הפנימי/האזורי - קשיח, אבל כשהוא לא קיים (או כמעט ולא קיים) אין סיבה למערכת היררכית.
באמצע השבוע - אכן ברוב המקרים פועלת מערכת היררכית גם בערים חרדיות, ומשרד התחבורה פועל להמשך הגברת המערכת, קיצור מסלולי קווים בינעירוניים והגברת תדירות הפנימיים