שלום,
יש לי סמסונג A71 שרכשתי לאחרונה.
לאחרונה ראיתי פס לאורך המסך.
מסרתי את המכשיר לתיקון (בתוקף האחריות לחברת סאני) ונאמרו לי הדברים הבאים:
״יש נייר בתוך המכשיר ואם הוא נעשה אדום אז זה סימן שהמכשיר נחשף לרטיבות והביטוח לא מכסה את זה״ , כמו-כן נאמר לי שהתיקון יעלה 550₪, אותם שילמתי.
המכשיר מעולם לא נרטב והודעתי זאת לטכנאי אך הוא פסל את הודעתי וטען שהנייר לא משקר.
כמו-כן, בתעודת התיקון כתוב: ״טכנאי: סימני קורוזיה/חלודה בתצוגה״ כאשר לא היו שום סימני חלודה על המכשיר, רק פס לבן שקוף לאורך המכשיר.
האם יש כאן עילה לתביעה משפטית?
כמו-כן, לא ביצעתי איפוס ואיש המכירות בדוכן לו מסרתי את המכשיר אמר לי שלא צריך לאפס.
כמו-כן, בזמן תיקון המכשיר נתבקשתי למסור את הסיסמה למכשיר , אותה נתתי על מנת שיוכל לפתוח את המכשיר.
ברצוני לדעת איזה נזק פוטנציאלי נגרם לי בנושא זה (עקב אי איפוס המכשיר) ואיך אני יכול למנוע אותו כעת?
תודה.
יש לי סמסונג A71 שרכשתי לאחרונה.
לאחרונה ראיתי פס לאורך המסך.
מסרתי את המכשיר לתיקון (בתוקף האחריות לחברת סאני) ונאמרו לי הדברים הבאים:
״יש נייר בתוך המכשיר ואם הוא נעשה אדום אז זה סימן שהמכשיר נחשף לרטיבות והביטוח לא מכסה את זה״ , כמו-כן נאמר לי שהתיקון יעלה 550₪, אותם שילמתי.
המכשיר מעולם לא נרטב והודעתי זאת לטכנאי אך הוא פסל את הודעתי וטען שהנייר לא משקר.
כמו-כן, בתעודת התיקון כתוב: ״טכנאי: סימני קורוזיה/חלודה בתצוגה״ כאשר לא היו שום סימני חלודה על המכשיר, רק פס לבן שקוף לאורך המכשיר.
האם יש כאן עילה לתביעה משפטית?
כמו-כן, לא ביצעתי איפוס ואיש המכירות בדוכן לו מסרתי את המכשיר אמר לי שלא צריך לאפס.
כמו-כן, בזמן תיקון המכשיר נתבקשתי למסור את הסיסמה למכשיר , אותה נתתי על מנת שיוכל לפתוח את המכשיר.
ברצוני לדעת איזה נזק פוטנציאלי נגרם לי בנושא זה (עקב אי איפוס המכשיר) ואיך אני יכול למנוע אותו כעת?
תודה.