פלאש וואלון, המתחרים
“For sure there’s a lot of road furniture here in Holland. It’s the left right up down. It’s a lot more about positioning. It’s natural the guys are going to fight for position a lot harder. Whereas Flèche and Liège, it’s definitely more, the legs do the talking. Especially at Liège", Dan Martin
המסלול והמירוץ
חץ ולוניה דומה במידה לאמסטל ׁ(ואף מתרחש קרוב מעבר לגבול באותו חבל ארץ) - הדרכים עדיין צרות, וממשיכים לרכב ימינה ושמאלה למעלה למטה כול הזמן, ואף עדיין נלחמים על מיקום, אך לפחות שני דברים שונים: המרחק קצר יותר (200 קמ במקום 250 באמסטל, ואין דין רוכב שיכול 200 כדין כאלה שמסוגלים 250), ואף: אם באמסטל עדיין נשאלת מדי פעם בפעם השאלה האם קבוצת הבריחה תשרוד, והתשובה מעורבת: לפעמים כן ובדרך כלל לא, ב'חץ' התשובה היא אחת (כמובן , כמובן עם יוצאים מן הכלל): לא - כולם מחכים לפעם השלישית ב'קיר'. הדבו
“For sure there’s a lot of road furniture here in Holland. It’s the left right up down. It’s a lot more about positioning. It’s natural the guys are going to fight for position a lot harder. Whereas Flèche and Liège, it’s definitely more, the legs do the talking. Especially at Liège", Dan Martin
המסלול והמירוץ
חץ ולוניה דומה במידה לאמסטל ׁ(ואף מתרחש קרוב מעבר לגבול באותו חבל ארץ) - הדרכים עדיין צרות, וממשיכים לרכב ימינה ושמאלה למעלה למטה כול הזמן, ואף עדיין נלחמים על מיקום, אך לפחות שני דברים שונים: המרחק קצר יותר (200 קמ במקום 250 באמסטל, ואין דין רוכב שיכול 200 כדין כאלה שמסוגלים 250), ואף: אם באמסטל עדיין נשאלת מדי פעם בפעם השאלה האם קבוצת הבריחה תשרוד, והתשובה מעורבת: לפעמים כן ובדרך כלל לא, ב'חץ' התשובה היא אחת (כמובן , כמובן עם יוצאים מן הכלל): לא - כולם מחכים לפעם השלישית ב'קיר'. הדבו