פלאש וואלון, המתחרים

gadis13

New member
פלאש וואלון, המתחרים

“For sure there’s a lot of road furniture here in Holland. It’s the left right up down. It’s a lot more about positioning. It’s natural the guys are going to fight for position a lot harder. Whereas Flèche and Liège, it’s definitely more, the legs do the talking. Especially at Liège", Dan Martin
המסלול והמירוץ
חץ ולוניה דומה במידה לאמסטל ׁ(ואף מתרחש קרוב מעבר לגבול באותו חבל ארץ) - הדרכים עדיין צרות, וממשיכים לרכב ימינה ושמאלה למעלה למטה כול הזמן, ואף עדיין נלחמים על מיקום, אך לפחות שני דברים שונים: המרחק קצר יותר (200 קמ במקום 250 באמסטל, ואין דין רוכב שיכול 200 כדין כאלה שמסוגלים 250), ואף: אם באמסטל עדיין נשאלת מדי פעם בפעם השאלה האם קבוצת הבריחה תשרוד, והתשובה מעורבת: לפעמים כן ובדרך כלל לא, ב'חץ' התשובה היא אחת (כמובן , כמובן עם יוצאים מן הכלל): לא - כולם מחכים לפעם השלישית ב'קיר'. הדבו
 

gadis13

New member
ייל ואנאנדרט בספק

למחר. עדיין לא סופי, אך גם אם ירכב לא יגיע רחוק. עדיף לו לנסות לשמור על בריאותו ליום ראשון הקרוב.
I have pretty much nuisance at my knee and almost can't ride my bike. My knee is swollen and there's fluid in it, which will possibly be extracted. Hopefully the night will make it better as well
 
הפלש פחות יוקרתי אך הכי אהוב עלי מהקלסיקות של

הארדנים.
פחות יוקרתי על הנייר יש לתקן.
הפינאלה לקראת ה מור דה הוי ולראות איך המובילים אחד אחרי השני נגמר להם החמצן וה timing של המנצח כל פעם מלהיבים מחדש.
 
פחות יוקרתי על הנייר אבל

אני (ולא רק אני) זוכר מנצחי פלש רבים. אמסטל וליאז' רבים שכחתי.
 
יש בבלגיה פשוט יותר מידי מירוצים מלהיבים

ולהחליט איזה מהם (חוץ מהרונדה) מגיע לו להיות מונומנט זה לא פשוט
 
הבעיה של האמסטל זה

שהולנד יותר מידי צפופה והמירוץ מלא פניות, ויש רק מספר עליות מאוד מצומצם ככה שהכל חוזר על עצמו, מן קריטריום אין סופי. הולנד גם יותר מידי עשירה והכבישים במצב יותר מידי טוב .
 
כל העיניים נשואות לגילברט...

פיליפ גילברט הוא הרוכב בכושר הטוב ביותר וניצח בשני המרוצים האחרונים אליהם זינוק - בארבנטס פיחל לפני שבוע בדיוק ואמסטל גולד לפני שלושה ימים.
למעשה גילברט שיחזר את תחילת המסע האביבי שלו משנת 2011 כשהמשיך משני הניצחונות האלו לניצחון בפלאש וולוני ואחריו בליאז - בסטון - ליאז תוך שהוא משלים ארבע ניצחונות בארבע התחרויות החשובות ביותר באותם עשרה ימי אביב - הישג חסר תקדים שלא שוחזר אפילו ברמז.

לגילברט יש בעית פתיחה עם הסטיסטיקה ההיסטורית - רק שלושה רוכבים הצליחו לנצח בפלאש וולוני שנתיים ברצף.
מורנו ארגנטין 1990-91.
פרדי קובלר 1951-52.
מרסל קינט 1943-4-5 (שלושה ניצחונות ברצף במהדורות 7-9 של המרוץ).
 

gadis13

New member
מיק רוג'רס חוזר לדבוקה

רוכב הטינקוף חוזר לדבוקה לאחר שנוקה מכל אשמה על ידי ה- UCI.
 
נוקה מכל אשמה?

אם הבנתי נכון לא יוחזר לו הניצחון שנשלל ממנו בעקבות הפרשה.

מצד שני יש אווירת סלחנות בדבוקה היום - ז'אלבר חזר לעמדת הפרשן לאחר שהשעה עצמו לפני הטור דה פראנס אשתקד בעקבות ההודאה כי עשה שימוש בחומרים אסורים כשהיה רוכב.
 

forester404

New member
אף פעם לא הבנתי את הפוליטיקה

שמאחורי פרשות הסמים. למי בעצם יש אינטרס לפתוח אותן ובכלל להלחם בדופינג ? כלומר נראה שהיחידים שיכול להיות להם אינטרס כזה הם הרוכבים עצמם, אבל איזה כח פוליטי יש להם ?
 

gadis13

New member
יש להפריד בין השניים

ניקויו של רוג'רס חשוב, ויש לראותו כשינוי מבורך בגישה של ההתאחדות (וגם של ה- WADAׂׂ), גישה שלמדנו היטב להכיר בעבר כשרירותית וחסרת כול הגיון וקשר למציאות בתקופתו של המושל מקווייד.
חזרתו של מר ג'לאבר כלל אינה קשורה בסלחנות של מי מהדבוקה או ההתאחדות אלא של הרשת הצרפתית שנותנת לו במה, אך זה נושא אחר, ואולי כדאי לצרפתים ללמוד ממה שקורה אצלנו בכול הקשור בסיקור הטלווזיוני של המירוצים (!...) ודמויותיהם של הפרשנים.
 
טרק מעירים את המרוץ

קטיושה ו-BMC רוצים דבוקה גדולה שתגיע לעלייה בסוף. לקבוצות אחרות זה לא מתאים. טרק עובדים מקדימה ומותחים את הדבוקה למיתר ארוך. כנראה מעוניינים לצמצם המרחק לבריחה כדי לאפשר בריחה חדשה וגישור.
 
15 ק"מ לסיום, קטיושה בראש כל הזמן

לא נותנים לאף אחד לברוח. 6 רוכבים מתוך 8 שזינקו אצלם עדיין מקדימה. לא נראה לי טוב. אבל זו כנראה בעייה רק שלי.
 

rubber duck

New member
מה הסיכוי של הבריחה לשרוד ?

touch and go

מעניין

שרון
 
למי שלא הבין, אני שמח שמורנו הגיע רק מקום 9

לא אוהב את קטיושה. עם מנהל כללי ויאצ'סלב אקימוב, ומנהל ספורטיבי ראשי ז'וזה אזבדו - שניהם בוגרי יו אס פוסטל שמנהלם הקודם, ברויניל, קיבל עכשיו 10 שנים השעיה.
לדעתי, שניהם ממשיכים ב-old school של האופניים. התצוגה שלהם אתמול הייתה מעל ומעבר: קבוצה שרודפת אחרי כל מה שזז ונשארת 10 ק"מ לסיום עם שישה רוכבים, בלי שיש שם צ'מפיונים גדולים, ועם מהירות מרוץ גבוהה מהמצופה. אני לא אוהב את זה. כזכור, ה-UCI הוריד אותם לפני 2013 מהרשימה של ה-WORLD TOUR, כנראה על רקע הבעיות האלו. הם ערערו וניצחו וחזרו לסבב העולמי.
 
למעלה