פלפלים צהובים בגרסה בריטית מתישהו ב-2016

גם אני לא סתם אמי קרא לי " פסיכופת ועיניים של מטורף"

חוץ מזה היא גם קרא לי " מזנטרופ חסר רגש" או סבתא שלי "היטלר" או דר הנרי שור מנהל מחלקת מבוגרים ואחד מהחוקרים הבכרים של פרויד שקרא לי " אל קעידה" " פצצה מתקתקת" " קרימניל גאון שעושה מנפלציות רגישות כדי לתפוס את הקרבן הבא" ועוד ועוד.
קראו לי בכל השמות.... ואני כנראה זכאי באופן יפה לאותם השמות....
 
נכון, אנשים רואים מה שמול " עניהם" לא מעבר.

כמה פעמים אמרו לי שאני לא מרגיש כלום שלא אכפת לי, שאני לא אוהב אף אחד, אבל כאב לי כל שנייה כל רגע על כל אחד. אבל אני לא מראה אז אני " אגוצנטרי/פסיכופת" ומה לא, אלו בני האדם מסתכלים באופן שיטיחי וצר....
 
השאלה האם אבא שלך מיציג את כלל האוטיסטים?

אנחנו מדברים על הכלל לא על היוצא מן הכלל לכן הערה שלך היא לא " מראה" אלא סך הכל היכרות אישית שלך עם אביך. ושנית גם האבחנה שלך אותו היא על פי יכולת האבחנה האישית שלך ולא חייבת להצביע על האמת אלא על האמת שלך. ארנה לפי ידעתי ולפי מה שאני רואה ( גם אני מכיר אותו מהפייס). מייצג את עצמו ואת אשר רואות עניו, אני לא חושב.
&nbsp
אף על פי שחשדתי ( שהוא מנסה להיות נביא, או ליצג באופן "הבלעדי" את האוטיזם) אני חושב שטעיתי. בקשר לתקשורת שלך עם הנ"ט אם קל לך לתקשר עם הנ"ט משמע את נ"ט. אני עדיין לא הכרתי אוטיסט שיכול לתקשר עם הנ"ט באופן טוב, ואני בקשר עם אוטיסטים מארץ ובעולם. יש חבריות לעתים אף על פי שנראה ליע שחברות שכזו היא סאדו מאזו, מעין התקפה וחיבוק. אני רואה בנ"ט גזען וזה אומר שגם גזען מידי פעם יכול להרגיש הזדהות או קירבה. אבל וזה אבל גדול אוטיסט מבין אוטיסט טוב יותר מאשר נ"ט מבין אוטיסט.מקווה שזה ברור ולהפך, זה דעתי על דעתך.
 

HollyGolightly

New member
ודאי שהוא לא מייצג את כלל האוטיסטים, כמו שאתה לא

מייצג את כלל האוטיסטים וכמו שאראנה לא מייצג את כלל האוטיסטים. כמו שנ"ט אחד לא מייצג את כלל הנ"טים, כמו שאני לא מייצגת את כלל אנשי האמצע.

אני לא נ"טית. אני אשת אמצע.

לגבי כל השאר: ומקוה לסיים פה גם את השיחה עם אראנה: קרא בבקשה את מה שקראתי על ילדים להורים לא מתפקדים ומחושים.

אין לי כוח להמשיך.
 
אני לא כל כך מאמין בנשות אמצע.

ואני כמובן מציג אותי מה שנשפך על הכלל כל הפרט מציג את הכלל ולהפך. אני רואה את הנורמה בצורה מאוד שונה משלך ומשל רוב האנשים אני רואה אותה כבית מטבחים, ואני מהראשונים שאמרו פה ( לפי ידעתי גם ארנה אמר) שהנורמציזים ועל התעללות באוטיסטים. יש אנשים כמוך שמוכנים לומר שהנורמה טובה גם אני לא, הנורמה לא טובה גם לא לנורמטיבים עצמם אלא יותר נסבלת. אני מיציג את הקושי באוטיזם לעומת אחרים שמציגים את הניסיון לפשרה. אין פשרה ולא תהיה, מלחמה בפתח לעד, אין הדברות, אני רואה אוטיזם. כל העניין החצי ככה החצי ככה לא מעניין אותי. אני מתעניין בעיקר באוטיזם כבד. בדגש על תפקודים " יותר נמוכים". הכרתי גם כאלו וזה מעסיק אותי מאוד, וגם אני כזה. אנשים שהם על הגדר, כלומר מסתדרים פחות או יותר לא מעסיקים אותי.
 
ראיתי את הסדרה אני אהבתי אותה.

אהבתי לראות את עומרי ואת המשיכה שלו למוזיקה ( זה תפס אותי מהתחלה היכולת שלו לזכור שירים מה שמצביע על היכולות האוטיסטית שזה נושא שמעסיק אותי אבל פחות מבעבר). חוץ מזה אני התאכזבתי שלא מתייחסים לעומרי יותר מידי הוא כאילו שם רק ברקע הוא לא פועל הוא סתם כמו עציץ. זה חבל, חוץ מזה אני אהבתי והתרגשתי, לא ראיתי את עונה שתיים. אני צריך לראות.
 
למעלה