פנטזיות חתונות מטורפות ב-

smady by

New member
חחח אני מניחה שזה הכינוי

וכמה עלה כל העסק אם אפשר לשאול?
 

HouseAtreides

New member
כנראה שהעדפנו לחסוך בהוצאות הכספיות והנפשיות

כי היה ברור שטקס הנישואין הוא רק קו ההתחלה ושאת רוב הכוחות צריך לשמור לעתיד לבוא. אחרי הכל היינו כבר למודי נסיון מ-7 שנים ביחד....
 
האמת היא שלנו זה היה ממש ממש משתלם

עשו לנו את המוות לפני החתונה הרפורמית (ואחרי הטקס בקפריסין. הוא היה באפריל, החתונה בספטמבר), לא רק בגלל הנישואים האזרחיים אלא גם כי עשינו חתונה קטנה, טבעונית, בלי אלכוהול. אבל אחרי שעברנו את זה, כשהגיע הילד לחיינו והודענו שאנחנו לא חותכים לו את קצה הזין כמקובל במשפחותינו משום מה, אף אחד לא אמר כלום. כלום! אנחנו ישנים עם הילד באותה המיטה, מגדלים אתו בלי חיתול מגיל 3 חודשים, משתמשים במנשאים (ולא מהסוג הממותג במיוחד) ולא בעגלות, לא נותנים לו במבה ושוקולד, לא קונים לו כל מיני צעצועים מפלסטיק עם מנגינות מעצבנות (ואם אני מקבלת אחד כזה, הוא מיד הופך לצעצוע לאמבטיה
) ובאופן כללי תקועים כמו קוץ בתחת של קרובי משפחתינו שחושבים שהם יודעים איך מגדלים ילד - ועדיין לא אומרים לנו כלום. שקט. דממה. החתונה הראתה לאנשים שאי אפשר ולא כדאי להתעסק איתנו. לא רבנו עם אף אחד, לא החרמנו או כעסנו או גלשנו לפסים אלימים, פשוט עשינו מה שרצינו. והשאר הבינו שזאת המשפחה שלנו מעכשיו וכל נסיון להתוכח הוא חסר תועלת. הם יכולים במקסימום לבקש שנסביר להם יפה מה עובר לנו בראש.
 

HouseAtreides

New member
אצלנו היתה מלחמת עולם, ואני לא צוחק

כשהחלטנו לא לדווח במדוייק להורים מי מחבריהם הביא לנו מה, כמקובל. בסוף נכנענו להם גם בעניין הזה, בין היתר כי בתמימותנו איפשרנו להם להזמין לאירוע את כל מי שחפצו, ובעיקר כי התברר שאותם חברים רוצים שההורים יקבלו את המידע הזה. עד היום אני בטראומה מהתגלית שההורים שלי הם מהסוג שמתחשבן בצורה כזו עם כל העולם - במיוחד כי תמיד חינכו אותי בדיוק, אבל בדיוק להיפך. לגבי חמותי הפולניה לא היה לי ספק שזה מה שיקרה, אבל היא לבדה לא היתה מעזה לעמוד מולנו בנושא כ"כ עקרוני ללא גיבוי מההורים שלי. אנחנו הילדים הראשונים להורים שלנו, שאת כל הפנטזיות שלהם קיוו לממש דרכינו. אנחנו תמיד הראשונים לאכזב, ולאחים הקטנים כבר הרבה הרבה יותר קל. אין שום סיכוי בעולם שלא נשמע מהם טענות ומאנות לגבי כמעט כל צעד ושעל, כולל עניין חיתוך הזין שאני עדיין מתנדנד לגביו (בין לא לעשות כלום לבין הליך כירורגי מסודר, עם הרדמה, בהנחה שיש כזה), אף על פי שבסופו של דבר בחרנו לגור רחוק מהם.
 

HouseAtreides

New member
אצלנו היתה מלחמת עולמות, ואני לא צוחק

כשהודענו שאין בכוונתנו לערוך רשימת מי-הביא-מה ולמסרה להורים, כמקובל. הכי הרגיז אותי שהבהרתי את העניין הזה טוב מאד לפני האירוע (זה היה עקרוני לי יותר מאשר לאשתי, אבל גם היא היתה בצד שלי), אמרו לי "טוב, טוב", וברגע הנכון נלחמו על המידע כמו טיגריסים רעבים. אני עדיין בטראומה מזה שנכנעתי להם בסופו של דבר בעניין כל כך עקרוני מבחינתי, בעיקר מפני שבתמימותנו נתנו להם להזמין את מי שרצו, ורק בדיעבד התברר שחלק מכובד מרשימת המוזמנים (בעיקר אצל חמותי הפולנייה) נועד בעצם לצרכי חיסול חשבונות. עוד התברר שהחברים הטובים שלהם, כמו רוב המשפחה הקרובה, התכוונו מלכתחילה שהמידע יגיע להורים, אז במצב כזה מה הטעם למדר? אנחנו הילדים הראשונים להורים שלנו, משני הצדדים. את כל הפנטזיות שלהם הם ניסו לממש דרכינו, ואנחנו תמיד הראשונים לשמח ולאכזב.
 
מוכר, מוכר...

גם אני הבכורה, וגם אצל אורן - טוב, זה קצת יותר מסובך, אבל הוא הראשון שעשה את הצעדים האלו. ושנינו כנראה רגילים כבר לחוסר שיתוף פעולה מההורים, שלא ניסינו בכלל לרצות. שם נולדה ההבנה שצריך לדעת לגדל הורים.
וההבנה שהפנטזיות של אמא שלי הן פשוט להפוך אותי לאדם אחר, שמתחתנת עם מישהו אחר, אבל לזה לא ניכנס הפעם. וטענות תמיד יהיו, בין אם תנסה כן להתחשב ובין אם תחליט לא להתחשב. לכל אחד יש משהו להגיד ולקרובי משפחה בד"כ אין פילטר על הפה. (ולעניין החיתוך - יש אופציה לעשות את זה אצל כירורג עם הרדמה, אבל אם וכאשר תגיע לגשר - דבר איתי קודם. או שתגלוש לפורום הרלוונטי. גם האופציה הזו לא ורודה ומלבלבת.)
 

HouseAtreides

New member
קראתי בפורום הרלוונטי בכמה וכמה הזדמנויות...

אחרת הייתי סבור שאני היחיד שדומע במקום לשמוח בכל טקס חיתוך. נו מה, לא ברור לי שאמא שלי (ויותר מכך חמותי) מנסות לפסל בנו כדי שנתאים לנורמות שהן מורגלות אליהם? לפנטזיות שלהן? זה ברור, וגם ברור שמדי פעם יהיו טענות שמגיעות בלי שום פילטרים. זה לא קורה הרבה - כזכור, אנחנו מתגוררים רחוק, וכשכבר נפגשים, כולם משתדלים להעביר את הזמן בנעימים כי ממילא אין לנו הרבה ממנו. הבעיה הגדולה מתחילה אם יש נושאים שבהם ההורים בכלל לא מכירים בעובדה שהצאצא מורשה שלא לרצות אותם. חמותי, למשל, כבר עברה את גיל 50 וכנראה לעולם לא תבדיל בין הרצונות שלה לאלה של אבא שלה - היא תילחם בכל העולם כמו אריה רק כדי שהוא יהיה מרוצה. תמיד. בעלה מכיר בכך ("ככה זה, היא ילדה טובה להורים שלה, יש לה קדימות...") ויצטרף לכל המלחמות שלה, רק כדי שהיא תהיה מרוצה, גם כשהמלחמה בעצם נגדו. נו, צילה ורומק מ"אסקימו לימון? זה הם...... אני לא אשכח איך באיזשהו ליל סדר נשכח, היא עברה אחד אחד בין האורחים ודרשה מהם להחליף חולצות, כי הסבא רמז, רק רמז לה שהיה יכול להיות יותר יפה אם כולם ילבשו לבן. זו היתה הפעם הראשונה בחיים שלה שמישהו (אני...) נכנס לתמונה, מערים עליה קשיים במילוי תפקידה ובז לה בגלוי על מה שבעיניה נראה עד היום כמו סדרי בראשית - אבא שלה חייב תמיד לצאת מרוצה! אבא לא מרוצה? מלחמה! זו היתה בערך נק' ההתחלה שלי איתה, וכזו היא. נראה לי שגידלתי אותה לא רע מאז, כי היום היא לא היתה מעלה על דעתה לדרוש ממני להחליף חולצה בשום סיטואציה, פשוט כי היא יודעת שבאותו רגע הייתי אוסף בכעס את הפקלאות, טס הביתה, וכנראה לא מגיע אליה יותר לשום חג. בתקופה המדוברת היינו בסה"כ סטודנטים תמימים באמצע שנות העשרים שלהם, ללא רכב, תלויים בהורים.... חוץ מלהתווכח בלי סוף מול כל האורחים ולהרוס לכולם את ליל הסדר בגלל עניין שלא היה כ"כ עקרוני שם לאף אחד פרט לי - לא יכולתי לעשות הרבה.
 
נצל"ש אלכס היה אתמול בצינור לילה בערוץ 10

ובחר את הסרטונים שהוא רואה מיוטיוב.... הוא כמובן בחר את הסרט הראשון שעשו ברוסיה מלפני 100 שנה שאיזה צאר שם עלה לשלטון. המנחה דיבר בטון רציני איתו... אבל ממש היה ברור שעשו ממנו צחוק שם =\
 
מה פתאום?!

כולנו רוצים יומן של אלכס, אלכס הוא סלב הרבה יותר מניקולאי השני, וכולם פה יאהבו אותו לנצח! או מקסימום עוד חצי שנה, כשכולם ישכחו ממנו.
 

Thumpers

New member
תכתבי בגוגל

"צפייה ישירה" ב...וואטאבר, ואני בטוחה שתקבלי קישורים. המון-המון קישורים :)
 
למעלה