פניה לאבות העיר - מישהו צריך לטפל ומיד במפגע ששמו רוכבי

ג רפאל

New member
פניה לאבות העיר - מישהו צריך לטפל ומיד במפגע ששמו רוכבי

האופנים,החשמליות והאחרות על המדרכות.
להקה שלמה של רוכבי אפנים כאלה, שאף אחד מהם לא הביט ישר לכיון הנסיעה כמעט ודרסה אותיח ליד בננק איגוד באחוזה. וזו לא הפעם הראשונה.
בגילי המבוגר, שנעזר במקל בהליכתו האיטית - אני חושש לצאת מהבית.
שימו קץ למפגע -ומיד.

שלב ראשון . פקחי עיריה ומשטרת בטחון עירוני .שיפגינו נוכחות.
 
למה שאני כרוכב אחראי אפגע ממה שילדים עושים?

אתה לא מרוצה מהאופן שבו ילדים רוכבים? טפל בילדים, לא באופניים. ואם ילדים ירביצו לך ברחוב, תבקש לאסור על מקלות? תבקש מהעיריה לאסוף באופן בהול את כל האבנים?
&nbsp
הבעיה היא לא בכלי, אלא במי שמפעיל אותו. כהולך רגל, אני מבין אותך. כרוכב אופניים (חשמליים ורגילים) שחשוף לסכנת חיים על הכביש, אני לא יכול לקבל את דרישתך לאסור על רכיבה על המדרכה באופן גורף. כמובן שנדרשת זהירות.
 

ג רפאל

New member
ללא הזכרתי ילדים בהודעתי. להקת הפראים שנתקלתי בה היו מבוגרים

המדרכה נועדה להולכי רגל.נקודה.
יתכבדו רוכבי האופנים ויבקשו להקצות להם מסלולים.
 
אם מדובר בבוגרים, אפשר גם לטפל פלילית כשצריך

זה לא אומר שרוכבים אחראיים לא יכולים לנסוע על המדרכה בזהירות המתבקשת.
&nbsp
לגבי מסלולים, ביקשנו. נו ו?
&nbsp
אגב, אני שמח שזיהום האויר ממכוניות שהוא מסרטן מוכח בבני אדם וגם גורם סיכון למחלות לב - לא מטריד אותך. צריך לזכור שלכל החלטה יש מחיר. אם יאסר על רוכב אופניים לרכב בצורה בטוחה, מה הוא יעשה לדעתך?
&nbsp
רק בריאות.
&nbsp
&nbsp
 

ג רפאל

New member
אני מאוד אוהב סוג תשובות כשלך. ובטח אני לא לבד

מהיום אלך כשבידי האחת המצקל המסייע לי בהליכתי, ובידי השניה קומץ של מלח.
וכאשר יחלפו על פני בפראות רוכבי האופנים, פשוט אפזר להם קצת מלח על הכנף האחורית ומיד יעצרו ויתנו לי פרטים כדי שאוכל להגיש קובלנות.
המדרכה נועדה להולכי רגל. נקודה
הכבישים למכוניות.
מי שנפגע מאופנים,כאשר הרוכב נמלט מהמקום - אין לו למי לפנות.-הפגיעה נשארת שלו.
המדרכה נועדה להולכי רגל.נקודה.
 
ומה יעשה הולך הרגל שנפגע מרכב והרכב ברח? במה זה שונה?

פגע וברח זו עבירה פלילית ולא משנה אם דרס אותך רוכב אופניים במדרכה או רכב במעבר חציה. או שאתה לא חוצה כבישים? אף פעם? אז למה למשל ברור לך שאם פגע בך רכב וברח אז אתה פונה למשטרה אבל אם פוגע בך רוכב אופניים אז פתאום "אין מה לעשות" ?
&nbsp
או שאתה מבקש מהעיריה לאסור על מכוניות לנסוע במעברי חציה?
&nbsp
חבר, אני מבקש שתרד לקרקע המציאות. רוכבי האופניים על המדרכה הם כאן בשביל להישאר. אז או שתדרוש את הדרישה הבלתי מציאותית שלך ולא יצא לך כלום מזה, או שנסכים לשתף פעולה כדי שמצד אחד נדרוש מרוכבי אופניים לרכב בצורה אחראית על המדרכה כל עוד אין מסלולי אופניים ומצד שני, נדרוש גם להקים מסלולי אופניים כפתרון קבע. יש?
 

ג רפאל

New member
קרקע המציאות. כאשר אדם הולך לתומו ברחוב אחוזה, וממש בפינת

הרצל חולף על פניו רוכב אופנים עם קסדה,וממעידו לתוך השיחים.[ליד מתקן המים] ונעלם. האם פגע או שמבהלה הזקן מעד - לא נדע.
יוצא היהודי, איש זקן, חבול מעט,, שרוט, מבוהל, דפיקות לב, קוצר נשימה,לוקח מונית ונוסע למשטרה.
השוטר אדיב. רושם תלונה. וזהו.
ומתוך השתתפות הוא אומר - איפו נמצא את הבחור כשאין לנו קצה חוט לזיהויו. ואתה לא יכוטןל לתארו ואפילו את סוג האפנים אינך יודע.
התיק נסגר מחוסר ענין.[לציבור]\
ברור לי שאתה לא הכתובת לתלונתי.האינטרס שלך מנוגד לשלי.
המדרכה להולכי רגל.
הכביש לכלי תחבורה.
 
אז זהו, שלא "זהו".

גם אם תלונתך לא תגרום לרוכב לבוא על עונשו, עצם הרישום של התלונה שלך ושל תלונותיהם של אחרים - ידרבן את העיריה ושאר גורמי השלטון לפעול בנושא. להפך - אם תוותר ולא תגיש תלונה אז לכאורה אין בעיה. ומנין לך שלא ניתן לזהות את הרוכב? הרי העיר מרושתת במצלמות ויש יותר מסיכוי סביר שהוא נתפס בעדשה. אולי גם היו עדים?
&nbsp
אגב, האינטרס שלי לא מנוגד לשלך. גם אני הולך על המדרכה וכך גם קרובי וחבריי, חלקם אנשים מבוגרים (מאד). גם אני רוצה שהמדרכות יהיו בטוחות. גם כרוכב אופניים, אני מעדיף שלא לרכב על המדרכה כי לא מדובר בתענוג גדול שלא נדבר על הסיכון עבורי ועבור אחרים. אני פשוט כנראה יותר מציאותי ממך לגבי הדרך היעילה והסבירה להשיג את התוצאה הזו.
 

3718

Member
לשים שוטר כל ערב לחצי שעה באחוזה במקום אקראי

יפתור הבעיה מהר מאד.
&nbsp
אבל, זה ידרוש מהשוטרים לעבוד.
 
לא יפתור שום בעיה

כל עוד רכב פרטי זה יקר, התחבורה הציבורית גרועה ולרכב על הכביש זה מסוכן - הציבור ימשיך לרכב על המדרכות. אם צריך לשלם קנסות - נשלם ונמשיך לרכב. מאד פשוט. קופת העיריה תתמלא (קצת), כיסי הרוכבים יתרוקנו (הרבה) והולכי הרגל ימשיכו להיפגע (הרבה).
&nbsp
זה הפתרון שלך?! הצחקת.
&nbsp
אם כבר, תגדיר מראש שמחצית מגובה הקנס תלך לקרן יעודית להקמת מסלולי אופניים. אבל זה כבר דורש טיפה מחשבה.
&nbsp
 

ארזS

New member
אני חולק עליך בעניין התחבורה הציבורית.

התחבורה הציבורית ברעננה ובכלל באזור השרון היא מהטובות שיש כיום בארץ.
מטרופולין עשו פה מהפכה של ממש.
להגיד שהתחבורה הציבורית גרועה זה לגרום עוול למטרופולין [וגם לאגד שהשתפרו בקווים שנשארו להם].
ובעניין רוכבי האופנים על המדרכה, זה הפך לסיוט ולדבר מסוכן מאז נכנסו לשטח האופניים הממונעים.
באופן אישי כמעט נדרסתי כמה פעמים ע''י נערים פזיזים וחסרי אחריות.
מעניין שדווקא העובדים הזרים שרוכבים על אופניים רגילים עושים זאת על הכבישיים ולא על המדרכות.
 
אני דווקא לא חולק עליך בעניין התחבורה הציבורית!

אני מסכים שבאזור השרון התחבורה מהטובות שיש היום בארץ! אבל היא רק טובה *יחסית* או באמת טובה? התשובה היא שהתחבורה טובה רק יחסית. כל עוד אין נת"צ באחוזה, בשעה 8 בבוקר אני עוקף את האוטבוס (כל אוטבוס) באופניים, גם לא חשמליים. מה בדיוק טוב בזה? גם אם אני נוסע להרצליה וגם אם אני נוסע לצומת רעננה.
&nbsp
חזרתי מהמשרד היום אחרי 23:00. קורה, יום ארוך. לקחתי רכבת אחרונה להוד השרון. מה יש לי משם? איזה קו? ב 00:07? כמה זמן אחכה לו? על שבת בכלל אין מה לדבר. אתה מבין? זאת התחבורה הציבורית הטובה שלך?
&nbsp
 

ארזS

New member
לטעמי היא מצויינת ולא רק טובה.

ועל ענייני השבת אני לא מוכן להתווכח כי זה יהיה ויכוח חסר תועלת שלא קשור לנושא הדיון הזה.
 
אז תתייחס לשאר הנושאים שהצגתי.

לא נראה לך הזוי שהיום בשעות העומס באחוזה כמעט ואפשר לעקוף את האוטבוסים בהליכה? אתה קורא לזה תחבורה ציבורית טובה? השירות לקראת הלילה נהיה ממש גרוע. קווי לילה סדירים (בתדירות נמוכה) - אין. ברור שהיה שיפור משמעותי אבל הדרך לתחבורה ציבורית טובה באמת עדיין רחוקה. את הפער הקיים אפשר לסגור עם אופניים חשמליים. למשל, הם עוזרים לי להגיע לרכבת בהוד השרון או לצומת רעננה (קו 567) תוך 7-15 דקות במקום כפול או יותר. למה שלא תתמודד עם העובדות האלו במקום ישר לקפוץ לשבת?
 

ארזS

New member
אשתדל.

כשאתה מדווש אני סובל בתוך האוטובוס אך למרות זאת אני חוזר וטוען שהתחבורה הציבורית בשרון נהדרת.
האם התחבורה הציבורית או מפעיליה אשמים בפקקים? לא. אז אל תבוא אליהם בטענות אלא אל השכנים המפונקים שלך ושלי שלמרות שהתחבורה הציבורית נהדרת הם ממשיכים להתעלל במשתמשי התחבורה הציבורית בכך שהם ממשיכים לנסוע אדם יחיד בכל רכב.
וגם בלילה השרות לא רע. יש מקום לשיפור אך המצב לא רע.
וחוץ מזה שנושא השרשור הוא רוכבי האופניים שמסכנים את הולכי הרגל ולא התחבורה הציבורית אז הבה נשאר בנושא השרשור.
 
זה לא של אשמה, אלא של המצב הנתון

ממש לא מעניין אותי מי אשם בפקקים. אבל הפקקים ישנם ולי אין את האפשרות לשנות אותם. אתה בוחר לעמוד בפקקים, אני בוחר שלא. זה הכל. *ברור* שאם התחבורה הייתה טובה יותר, לא הייתי רוכב על אופניים חשמליים ולדעתי זה נכון לעוד רבים. מכאן הרלוונטיות לדיון. הרי אופניים חשמליים לרוב האנשים הם לא אמצעי בידור אלא כלי תחבורה. כלי תחבורה שיש לו חסרונות בולטים.
&nbsp
ו
 

321032101

New member
וכי מה חשבת ,שבשעה 00,07 יחכו 5 אוטובוסים

בתחנת רכבת בהוד השרון ,כדי להסיע 5 נוסעים ברחבי העיר ?
 
בוודאי שלא. אבל גם לא הגיוני שאין שום שירות כשעדיין יש רכבות

קו מאסף בתדירות של פעם בחצי שעה עד שעה היה עושה את העבודה.
 

321032101

New member
תספור כמה נוסעים יורדים מהרכבת בשעה 24,00

כמה הולכים ברגל?כמה נוסעים ברכב שמחכה בחניה?את כמה באים לאסוף ?כמה היו נוסעים במונית גם אם היה אוטובוס ?
ועכשיו תפעיל קו מ-א-ס-ף פעם בחצי שעה ,שעה ואתה חושב שעדיין יהיו שם נוסעים ????
 

Citizen Y

New member
ברח או לא זה לא משנה. אין ביטוח צד ג

נסיעה באופניים חשמליים במדרכה שקולה לריצה עם סכין שלופה, וכשקורה משהו אין אשמים ללא תביעה משפטית אישית על כל המשתמע מכך.
 
למעלה