פסטיבל האביב צאלים 2007!!!! הסוף...

K C

New member
צאלים צאלים

חשבתי שהגעתי לגן עדן תודה!
 

bigwill

New member
בואנה זה ההוא שניגנתי איתו!!

והיא גם ישבה איתנו! :} גיטרה ודרבוקה = גוד אתני וויבז!
 

vigiman

New member
נעשה שלום עליכם!

חח מי ששאל אז לא זוכר איך היא אמרה שקוראים לה משו עם לינה ריטה רינה וזה שבתמונה זה אח שלה אבישי ונראלי הם מרחובות עזר לך?
 

S t o l a

New member
צאלים 2007

וואו.... עדין לא עברה לי ההרגשה... בא לי לחזור לשם!! איזה כיף היה... איזה וייבס מטורף... איזה הופעות... וסטים... ואנשים... תענוג! וואלה באמת שבתסריט שלי לפני הפסטיבל הייתי בטוח הולך להיות פי 2 אנשים משנה שעברה.... ולפי דעתי טעיתי וטוב שכך.... כולם צבעוניים ושמחים וראו על כולם בעיניים שהם נהנו והם במקום אחר...! אז באמת ריספקט לכל החבר'ה מצאלים שהרימו פעם שניה את החוייה הזאת! כל מי שהופיע וכל מי שניגן עשה את זה בצורה מושלמת!! בסטים קונגו נתן יום שישי איזה 3 סטים עם הפסקות.... ב3 הכי נהנתי ... אבויה סאונד שיחקו אותה.. דר' רגאיי ובנו :) .... עכשיו אחרי שקראתי תגובות פה למעלה, מסתבר שגם זאוסמן נתן סט תענוגגג (פשוט לא ידעתי מי זה עד שכתבת חח)... גם ההופעות היו במקום... ! אין באמת היה חוויה מטורפת.... כבוד לכל הרוטס מאסיב שהגיעו ולא הפסיקו לקפץ שם. היה כיף מאוד. מחכה כבר לשנה הבאה !! חג שמח. דביר.
 

fleaboy

New member
צאלים

החיוך עדיין לא יורד לי מהפנים :] פסטיבל מדהים מלא באהבה ומוזיקה נראה לי מיותר להגיד מה היה טוב יותר ומה פחות כי הכל פשוט היה מעולה פלוס... נתראה ב2008
 

amnonvy

New member
צאלים, jah bless!!!

אין לי המון מה לומר. יום אחרי פסטיבל שחיכינו לו שנה שלמה, ואין לי עוד מה לומר. מעניין. אז אני אעשה את זה קצר, אולי זה ימצה את הפואנטה. תודה לאהרון הופמן על סאונד מדהים,על מסירות מופלאה. תודה לינון, ראס קולצ'ה, תודה לטל, ד"ר רגאיי, תודה לאסף סמילן, ליגאל, לאורי בנקלטר, תודה לכל מי שעזר לזה לקרות. תודה לכל כך הרבה אמנים מדהימים, שיוצרים ויוצרים - בשבילנו. תודה לכל כך הרבה אנשים מדהימים שמנגנים לא על כלים, אלא על דברים נשגבים עוד יותר... תודה לאיז'ו, מלך גדול, לקורו, לג'וניור, לדני המלך. תודה לכל מי שעזר בלי שנדע. תודה לכל מי שעזר בידיעה. תודה לכל מי שהגיע, מכל מרחק שלא יהיה, לכל מי שמחא כפיים בסיום הופעה, שרקד בעוד סט נהדר. תודה לכל האמנים שבאו, שנתנו לנו להנות מכשרונם. תודה לכל מי שהגיע, על ההזדמנות לחגוג איתנו. תודה לכל מי שהיה שם, להעיד שזה באמת קרה. תודה לכולם. תודה ל-jah. אמנון, I&I קומבינה, קיבוץ צאלים.. חג חירות שמח לכולם.
 
היה ממש טוב

היו אחלה אנשים ותכלס אם לומר את האמת נהנתי יותר מהנגינה בגיטרה לצד האש עם האנשים מאשר ההופעות אבל בקיצור היה ממש מעולה. הרבה תודות לצאלים ולכל האנשים שעשו את האירוע הזה לכיף לא נורמאלי :)
 
למעלה