פעימת משמעותי באשכול השרון החל מ13.9

fishgad

Active member
הפעימה כוללת עדכון מסלולים ותדירויות בקווי הרצליה ושינויים נוספים באשכול
תצא לדרך החל מ13.9 י באלול
 

oshri1987sg

Active member
הפעימה כוללת עדכון מסלולים ותדירויות בקווי הרצליה ושינויים נוספים באשכול
תצא לדרך החל מ13.9 י באלול
קוים חדשים
קו 34 חדש מרכבת רעננה מערב,דרך:יד התשעה,רחוב ירושלים,הדר,גולומב,שמעוני,בית העלמין הרצליה,פארק הרצליה,תחנת רכבת הרצליה,אבא אבן,אזור תעשייה הרצליה.
קו 33(כנראה קוים 13,2 יבוטלו) מנחלת עדה למרינה הרצליה,דרך:שכונת גן רש"ל,הדר,מול חורבות ת"מ הרצליה,סוקולוב,ויצמן,שכונת גליל ים,רכבת הרצליה,ליד צומת הרצליה,סיבוב ארוך בהרצליה פיתוח ,ולמרינה
 

EHP12

Well-known member
ידוע מהם השינויים והאם יהיו קווים חדשים?
קוים חדשים
קו 34 חדש מרכבת רעננה מערב,דרך:יד התשעה,רחוב ירושלים,הדר,גולומב,שמעוני,בית העלמין הרצליה,פארק הרצליה,תחנת רכבת הרצליה,אבא אבן,אזור תעשייה הרצליה.
קו 33(כנראה קוים 13,2 יבוטלו) מנחלת עדה למרינה הרצליה,דרך:שכונת גן רש"ל,הדר,מול חורבות ת"מ הרצליה,סוקולוב,ויצמן,שכונת גליל ים,רכבת הרצליה,ליד צומת הרצליה,סיבוב ארוך בהרצליה פיתוח ,ולמרינה
מתזכר שמישהו בפורום היה בכנס שהציגו את השינויים:
 

Ccyclist

Well-known member
מתזכר שמישהו בפורום היה בכנס שהציגו את השינויים:

לגבי הסיקור הקודם:

חבל שהתוכנית מתייחסת להרצליה כאילו היא עיר שעומדת בפני עצמה ורעננה מערב היא איזו נקודה נידחת בקצה שלה.

תוכנית לשרון היתה יכולה להמשיך את קווי הרצליה לתוך רעננה, במיוחד לשכונות שעל ציר וויצמן ואזור התעשייה רננים, מה שהיה מאפשר לאחד מסלולים בשרון כגוש עירוני יחיד, ולבטל קווים פנימיים סיבוביים כמו קו 4 של רעננה לקניון רננים לטובת קו שיגיע לשם מהרצליה.

הבעיה בשרון היא שבמקום לחשוב עליו כגוש אחד - יש יותר מדי חשיבה במונחים של "ערים".
 

EHP12

Well-known member
לגבי הסיקור הקודם:

חבל שהתוכנית מתייחסת להרצליה כאילו היא עיר שעומדת בפני עצמה ורעננה מערב היא איזו נקודה נידחת בקצה שלה.

תוכנית לשרון היתה יכולה להמשיך את קווי הרצליה לתוך רעננה, במיוחד לשכונות שעל ציר וויצמן ואזור התעשייה רננים, מה שהיה מאפשר לאחד מסלולים בשרון כגוש עירוני יחיד, ולבטל קווים פנימיים סיבוביים כמו קו 4 של רעננה לקניון רננים לטובת קו שיגיע לשם מהרצליה.

הבעיה בשרון היא שבמקום לחשוב עליו כגוש אחד - יש יותר מדי חשיבה במונחים של "ערים".
במסגרת המכרז חוץ מקווים 1,6 כל הקווים הפנימיים של רעננה אמורים להתבטל ולהתחלף בקווים חדשים. ולגבי קו מהרצליה לקריית אתגרים קו 48 עושה את זה. הוא היה אמור לנסוע דרך ויצמן, אבל עיריית רעננה התעקשה שיעבור באחוזה.
 

fishgad

Active member
במסגרת המכרז חוץ מקווים 1,6 כל הקווים הפנימיים של רעננה אמורים להתבטל ולהתחלף בקווים חדשים. ולגבי קו מהרצליה לקריית אתגרים קו 48 עושה את זה. הוא היה אמור לנסוע דרך ויצמן, אבל עיריית רעננה התעקשה שיעבור באחוזה.
אז מתי יממוש המכרז?
 

ohadg09

Active member
אז מתי יממוש המכרז?
המכרז בתהליכי מימוש, בגלל שזו אותה חברה עושים את זה מדורג יותר אבל רוב השינויים והשיפורים באיזור הם מהמכרז
בין אם החלפת הצי העירוני, העברת קווי 90, 91 ו47 לעירוניים ושינוי המסלול של 48
 

fishgad

Active member
המכרז בתהליכי מימוש, בגלל שזו אותה חברה עושים את זה מדורג יותר אבל רוב השינויים והשיפורים באיזור הם מהמכרז
בין אם החלפת הצי העירוני, העברת קווי 90, 91 ו47 לעירוניים ושינוי המסלול של 48
מה לגבי השינוי המסלול של קווים 90 ו91 שהיה כתוב?
 

Ccyclist

Well-known member
במסגרת המכרז חוץ מקווים 1,6 כל הקווים הפנימיים של רעננה אמורים להתבטל ולהתחלף בקווים חדשים. ולגבי קו מהרצליה לקריית אתגרים קו 48 עושה את זה. הוא היה אמור לנסוע דרך ויצמן, אבל עיריית רעננה התעקשה שיעבור באחוזה.

48 הוא קו עיקרי מרעננה ללב תל אביב. אין סיכוי שהעירייה תיתן שיוציאו אותו מאחוזה.

מה שצריך לדעתי הוא שכמה מהקווים הפנימיים של הרצליה שאמורים לחצות מהרצליה לרעננה מערב יוארכו לוויצמן, קרן היסוד ויגיעו לרננים / אתגרים או לב הפארק.

במקביל קווי כפ"ס שמסתיימים ברננים / אתגרים יכולים להמשיך לרעננה מערב.

לא ריאלי בעיניי שכולם יאוחדו לקווים שחוצים את כל גוש השרון כמו 29/39, אבל חפיפה בתוך רעננה יכולה לצמצם את הצורך בקווים פנימיים שלה.
 
נערך לאחרונה ב:
48 הוא קו עיקרי מרעננה ללב תל אביב. אין סיכוי שהעירייה תיתן שיוציאו אותו מאחוזה.

מה שצריך לדעתי הוא שכמה מהקווים הפנימיים של הרצליה שאמורים לחצות מהרצליה לרעננה מערב יוארכו לוויצמן, קרן היסוד ויגיעו לרננים / אתגרים או לב הפארק.

במקביל קווי כפ"ס שמסתיימים ברננים / אתגרים יכולים להמשיך לרעננה מערב.

לא ריאלי בעיניי שכולם יאוחדו לקווים שחוצים את כל גוש השרון כמו 29/39, אבל חפיפה בתוך רעננה יכולה לצמצם את הצורך בקווים פנימיים שלה.
אנשים לא משתמשים ב48 בשביל להגיע מרעננה לתל אביב, אפילו לרמת השרון הוא לא יעיל ולוקח הרבה יותר מדי זמן, 347 או החלפה ל149 הרבה יותר יעיל
 

Ccyclist

Well-known member
אנשים לא משתמשים ב48 בשביל להגיע מרעננה לתל אביב, אפילו לרמת השרון הוא לא יעיל ולוקח הרבה יותר מדי זמן, 347 או החלפה ל149 הרבה יותר יעיל

347 אני מבין למה יעיל, אבל 149 - כשאין מפת רשת בתחנות - זו לא אופציה ברורה, בייחוד כשהתחנה במסוף רעננה קרובה כל כך לתחנת רעננה דרום.

כמו כן - 48 הוא קו אזורי שמגיע למקומות מרכזיים רבים בתל אביב - איבן גבירול, כיכר רבין, פרישמן, הרברט סמואל / הירקון, כרמלית. זה קו שונה מאד מקווי בגין - המסגר - התמח"ת. לפני עבודות הקו הסגול הקו היה נוסע במלך ג'ורג' ואלנבי, אולי דרך דיזינגוף.
 

ohadg09

Active member
347 אני מבין למה יעיל, אבל 149 - כשאין מפת רשת בתחנות - זו לא אופציה ברורה, בייחוד כשהתחנה במסוף רעננה קרובה כל כך לתחנת רעננה דרום.

כמו כן - 48 הוא קו אזורי שמגיע למקומות מרכזיים רבים בתל אביב - איבן גבירול, כיכר רבין, פרישמן, הרברט סמואל / הירקון, כרמלית. זה קו שונה מאד מקווי בגין - המסגר - התמח"ת. לפני עבודות הקו הסגול הקו היה נוסע במלך ג'ורג' ואלנבי, אולי דרך דיזינגוף.
במקרה הזה הרכבת היא לא באמת אלטרנטיבה, התחנה במסוף רעננה ממוקמת מרחק כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת רעננה דרום אבל הרכבת או שעושה סיבוב דרך כל השרון או שצריך להחליף בהרצליה
ואלה לא אלטרנטיבות אמיתיות מול אוטובוס ישיר למרכז תל אביב, משם אפשר להחליף לאוטובוסים לכל רחבי גוש דן בקלות יחסית
 

Ccyclist

Well-known member
במקרה הזה הרכבת היא לא באמת אלטרנטיבה, התחנה במסוף רעננה ממוקמת מרחק כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת רעננה דרום אבל הרכבת או שעושה סיבוב דרך כל השרון או שצריך להחליף בהרצליה
ואלה לא אלטרנטיבות אמיתיות מול אוטובוס ישיר למרכז תל אביב, משם אפשר להחליף לאוטובוסים לכל רחבי גוש דן בקלות יחסית

הרכבת תגיע לשלום תוך 35-40 דקות (תלוי בכיוון) בעוד שהאוטובוס לוקח רשמית כ 26 דקות לשאול המלך, אבל נסיעה ברכב פרטי דרך כבישים 4 ו 5 בלי עצירה כלשהי בדרך לוקחת כחצי שעה, כך שראליסטית האוטובוס יקח 45 דקות ומעלה.

אוסיף שמאחוזה יש קווי 1 ו 51 שמגיעים ממש לתחנת רעננה דרום כך שההליכה אינה בעיה.
 
נערך לאחרונה ב:
347 אני מבין למה יעיל, אבל 149 - כשאין מפת רשת בתחנות - זו לא אופציה ברורה, בייחוד כשהתחנה במסוף רעננה קרובה כל כך לתחנת רעננה דרום.

כמו כן - 48 הוא קו אזורי שמגיע למקומות מרכזיים רבים בתל אביב - איבן גבירול, כיכר רבין, פרישמן, הרברט סמואל / הירקון, כרמלית. זה קו שונה מאד מקווי בגין - המסגר - התמח"ת. לפני עבודות הקו הסגול הקו היה נוסע במלך ג'ורג' ואלנבי, אולי דרך דיזינגוף.
אף בן אדם שפוי לא נוסע מרעננה לתל אביב עם קו 48, גם אם הוא צריך את אבן גבירול.
מי שעשה את זה פעם אחת לא יחזור על הטעות הזו עוד פעם.
 

Ccyclist

Well-known member
אף בן אדם שפוי לא נוסע מרעננה לתל אביב עם קו 48, גם אם הוא צריך את אבן גבירול.
מי שעשה את זה פעם אחת לא יחזור על הטעות הזו עוד פעם.

יש לך את זה בניסוח יותר מעודן - שאוכל להסביר למארחיי ?

אני מניח שזה קשור למקטע דרך רמת השרון וצפון מזרח תל אביב בהשוואה לנמיר.

המלצה איפה ולאילו קווים להחליף תעזור. הרפורמות בתל אביב וירושלים יצרו מצב שרוב הקווים שינו את מספריהם ומסלוליהם.

אישית מעולם לא נסעתי מרעננה לתל אביב באוטובוס, רק ברכבת ואוטובוס מקומי מתחנות רעננה או הרצליה.

בוא נגיד שמארחיי היו נוסעים פעם ב 271 ז"ל ( קיים כיום כקו לילה N271 בלבד ועובר ליד בית הקברות של הייגייט 🧛‍♂️⚰️ ) במקום ענף בנק של הקו הצפוני, זמן היה פחות שיקול מהצפיפות.
 
נערך לאחרונה ב:

EHP12

Well-known member
יש לך את זה בניסוח יותר מעודן - שאוכל להסביר למארחיי ?
347 עד לסמינר הקיבוצים, משם יש מספר קווים למרכז תל אביב:
10 שנוסע לאורך הים
24,25,125,126 אבן גבירול, הבימה, דיזנגוף סנטר (רק 25,125)
90 לדיזנגוף.

אם היו שוקלים להשאיר את מרכזית הרצליה כמסוף קטן 48 היה אמור לסיים שם.
 

luisluis

Active member
347 עד לסמינר הקיבוצים, משם יש מספר קווים למרכז תל אביב:
10 שנוסע לאורך הים
24,25,125,126 אבן גבירול, הבימה, דיזנגוף סנטר (רק 25,125)
90 לדיזנגוף.

אם היו שוקלים להשאיר את מרכזית הרצליה כמסוף קטן 48 היה אמור לסיים שם.


אתה שוכח ש 48 משרת את צפון תל אביב ואין שם הרבה שירות גם ככה.
אם אתה מוציא את 48 אז שכונת המשתלה בתל אביב הופכת להיות עוד יותר מנותקת.

יש בעיה קשה בשכונה שם. צפונה יש את צומת הכפר הירוק שיש שם שירות מטורף, דרומה יש את דבורה הנביאה שמכוסה די טוב בקו 42
אבל כל האיזור של המשתלה וצהלה פשוט לא מכוסה. אין שם תדירות בכלל.
יש שם הרבה מאוד קווים שאף אחד מהם לא תדיר ואיאפשר להסתמך על שירות של אף קו. 48 זה נקודת האור הבערך יחידה שם.
 
למעלה