ידוע מהם השינויים והאם יהיו קווים חדשים?הפעימה כוללת עדכון מסלולים ותדירויות בקווי הרצליה ושינויים נוספים באשכול
תצא לדרך החל מ13.9 י באלול
קוים חדשיםהפעימה כוללת עדכון מסלולים ותדירויות בקווי הרצליה ושינויים נוספים באשכול
תצא לדרך החל מ13.9 י באלול
ידוע מהם השינויים והאם יהיו קווים חדשים?
מתזכר שמישהו בפורום היה בכנס שהציגו את השינויים:קוים חדשים
קו 34 חדש מרכבת רעננה מערב,דרך:יד התשעה,רחוב ירושלים,הדר,גולומב,שמעוני,בית העלמין הרצליה,פארק הרצליה,תחנת רכבת הרצליה,אבא אבן,אזור תעשייה הרצליה.
קו 33(כנראה קוים 13,2 יבוטלו) מנחלת עדה למרינה הרצליה,דרך:שכונת גן רש"ל,הדר,מול חורבות ת"מ הרצליה,סוקולוב,ויצמן,שכונת גליל ים,רכבת הרצליה,ליד צומת הרצליה,סיבוב ארוך בהרצליה פיתוח ,ולמרינה
מתזכר שמישהו בפורום היה בכנס שהציגו את השינויים:
![]()
שינויים מתוכננים בקווי הרצליה - ספטמבר 24
אתמול הציגה עיריית הרצליה את השינוי המתוכנן בקווים הפנימיים בעיר. השינוי המוצע, לאחר הערות הציבור, אמור להיות מיושם החל מחודש ספטמבר 2024. השינויים הפנימיים: * העלאת התדירות של כל הקווים הפנימיים ל-15 עד 20 דקות ברוב שעות היממה. * ביטול הקווים הסיבוביים 2 ו-13 והחלפתם בקו 33 שישרת גם את...www.tapuz.co.il
במסגרת המכרז חוץ מקווים 1,6 כל הקווים הפנימיים של רעננה אמורים להתבטל ולהתחלף בקווים חדשים. ולגבי קו מהרצליה לקריית אתגרים קו 48 עושה את זה. הוא היה אמור לנסוע דרך ויצמן, אבל עיריית רעננה התעקשה שיעבור באחוזה.לגבי הסיקור הקודם:
חבל שהתוכנית מתייחסת להרצליה כאילו היא עיר שעומדת בפני עצמה ורעננה מערב היא איזו נקודה נידחת בקצה שלה.
תוכנית לשרון היתה יכולה להמשיך את קווי הרצליה לתוך רעננה, במיוחד לשכונות שעל ציר וויצמן ואזור התעשייה רננים, מה שהיה מאפשר לאחד מסלולים בשרון כגוש עירוני יחיד, ולבטל קווים פנימיים סיבוביים כמו קו 4 של רעננה לקניון רננים לטובת קו שיגיע לשם מהרצליה.
הבעיה בשרון היא שבמקום לחשוב עליו כגוש אחד - יש יותר מדי חשיבה במונחים של "ערים".
אז מתי יממוש המכרז?במסגרת המכרז חוץ מקווים 1,6 כל הקווים הפנימיים של רעננה אמורים להתבטל ולהתחלף בקווים חדשים. ולגבי קו מהרצליה לקריית אתגרים קו 48 עושה את זה. הוא היה אמור לנסוע דרך ויצמן, אבל עיריית רעננה התעקשה שיעבור באחוזה.
המכרז בתהליכי מימוש, בגלל שזו אותה חברה עושים את זה מדורג יותר אבל רוב השינויים והשיפורים באיזור הם מהמכרזאז מתי יממוש המכרז?
מה לגבי השינוי המסלול של קווים 90 ו91 שהיה כתוב?המכרז בתהליכי מימוש, בגלל שזו אותה חברה עושים את זה מדורג יותר אבל רוב השינויים והשיפורים באיזור הם מהמכרז
בין אם החלפת הצי העירוני, העברת קווי 90, 91 ו47 לעירוניים ושינוי המסלול של 48
לא אמורים להיות שינויי מסלול לקווים 90 ו-91. שינויים שנעשים עקב עבודות קו סגול שמהם מושפע 90, לא נחשבים.מה לגבי השינוי המסלול של קווים 90 ו91 שהיה כתוב?
אני מתכון להסטתו לרכבת הרצליהלא אמורים להיות שינויי מסלול לקווים 90 ו-91. שינויים שנעשים עקב עבודות קו סגול שמהם מושפע 90, לא נחשבים.
במסגרת המכרז חוץ מקווים 1,6 כל הקווים הפנימיים של רעננה אמורים להתבטל ולהתחלף בקווים חדשים. ולגבי קו מהרצליה לקריית אתגרים קו 48 עושה את זה. הוא היה אמור לנסוע דרך ויצמן, אבל עיריית רעננה התעקשה שיעבור באחוזה.
אנשים לא משתמשים ב48 בשביל להגיע מרעננה לתל אביב, אפילו לרמת השרון הוא לא יעיל ולוקח הרבה יותר מדי זמן, 347 או החלפה ל149 הרבה יותר יעיל48 הוא קו עיקרי מרעננה ללב תל אביב. אין סיכוי שהעירייה תיתן שיוציאו אותו מאחוזה.
מה שצריך לדעתי הוא שכמה מהקווים הפנימיים של הרצליה שאמורים לחצות מהרצליה לרעננה מערב יוארכו לוויצמן, קרן היסוד ויגיעו לרננים / אתגרים או לב הפארק.
במקביל קווי כפ"ס שמסתיימים ברננים / אתגרים יכולים להמשיך לרעננה מערב.
לא ריאלי בעיניי שכולם יאוחדו לקווים שחוצים את כל גוש השרון כמו 29/39, אבל חפיפה בתוך רעננה יכולה לצמצם את הצורך בקווים פנימיים שלה.
אנשים לא משתמשים ב48 בשביל להגיע מרעננה לתל אביב, אפילו לרמת השרון הוא לא יעיל ולוקח הרבה יותר מדי זמן, 347 או החלפה ל149 הרבה יותר יעיל
במקרה הזה הרכבת היא לא באמת אלטרנטיבה, התחנה במסוף רעננה ממוקמת מרחק כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת רעננה דרום אבל הרכבת או שעושה סיבוב דרך כל השרון או שצריך להחליף בהרצליה347 אני מבין למה יעיל, אבל 149 - כשאין מפת רשת בתחנות - זו לא אופציה ברורה, בייחוד כשהתחנה במסוף רעננה קרובה כל כך לתחנת רעננה דרום.
כמו כן - 48 הוא קו אזורי שמגיע למקומות מרכזיים רבים בתל אביב - איבן גבירול, כיכר רבין, פרישמן, הרברט סמואל / הירקון, כרמלית. זה קו שונה מאד מקווי בגין - המסגר - התמח"ת. לפני עבודות הקו הסגול הקו היה נוסע במלך ג'ורג' ואלנבי, אולי דרך דיזינגוף.
במקרה הזה הרכבת היא לא באמת אלטרנטיבה, התחנה במסוף רעננה ממוקמת מרחק כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת רעננה דרום אבל הרכבת או שעושה סיבוב דרך כל השרון או שצריך להחליף בהרצליה
ואלה לא אלטרנטיבות אמיתיות מול אוטובוס ישיר למרכז תל אביב, משם אפשר להחליף לאוטובוסים לכל רחבי גוש דן בקלות יחסית
אף בן אדם שפוי לא נוסע מרעננה לתל אביב עם קו 48, גם אם הוא צריך את אבן גבירול.347 אני מבין למה יעיל, אבל 149 - כשאין מפת רשת בתחנות - זו לא אופציה ברורה, בייחוד כשהתחנה במסוף רעננה קרובה כל כך לתחנת רעננה דרום.
כמו כן - 48 הוא קו אזורי שמגיע למקומות מרכזיים רבים בתל אביב - איבן גבירול, כיכר רבין, פרישמן, הרברט סמואל / הירקון, כרמלית. זה קו שונה מאד מקווי בגין - המסגר - התמח"ת. לפני עבודות הקו הסגול הקו היה נוסע במלך ג'ורג' ואלנבי, אולי דרך דיזינגוף.
אף בן אדם שפוי לא נוסע מרעננה לתל אביב עם קו 48, גם אם הוא צריך את אבן גבירול.
מי שעשה את זה פעם אחת לא יחזור על הטעות הזו עוד פעם.
347 עד לסמינר הקיבוצים, משם יש מספר קווים למרכז תל אביב:יש לך את זה בניסוח יותר מעודן - שאוכל להסביר למארחיי ?
347 עד לסמינר הקיבוצים, משם יש מספר קווים למרכז תל אביב:
10 שנוסע לאורך הים
24,25,125,126 אבן גבירול, הבימה, דיזנגוף סנטר (רק 25,125)
90 לדיזנגוף.
אם היו שוקלים להשאיר את מרכזית הרצליה כמסוף קטן 48 היה אמור לסיים שם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.