פעם ראשונה בנורטון אנטי וירוס

Alienn

New member
פעם ראשונה בנורטון אנטי וירוס ../images/Emo53.gif

קניתי סוף סוף נורטון אתמול לאחר סריקה הוא מצא לי וירוס בשם "js.seekerb" הוא מחק חלק מהוירוס וחלק ממנו הוא כתב שהוא לא יכול למחוק ואם אני רוצה לשים אותו ב"quarantine" עכשיו מה עושים עם אותו חלק בבידוד ? נ.ב כל פעם שאני עושה אתחול אז מנוע החיפוש שלי באקפסלורר משתנה לבד ל"jethomepage" (שזה חלק מהוירוס שהיה במחשב) ,אני צריך לעשות כל פעם "התאם" על מנת שזה יחזור למנוע החיפוש הרגיל "MSN" מי יודע מה הכתובת של מנוע החיפוש MSN באקספלורר 5 ואיך אני יכול להפוך אותו ברג´סטרי לברירת המחדל ושלא יתחלף כל אתחול . תודה מראש! ת
 

kitt

New member
מהquarantine אתה יכול למחוק את

הקובץ מתוך הנורטון. אם עדיין קורי ההחלפה אז כנראה שהוירוס לא הושמד לחלוטין, בדוק באתר של נורטון האם יש כלי ידני לניקוי הוירוס.
 

Alienn

New member
תודה קיט , מוזר במהלך הסריקה הוא ../images/Emo63.gif

גילה את הוירוס מחק חלק ממנו וכתב שאינו יכול למחוק קובץ כלשהו בשם "C:\removeit.hta" אשר שייך לוירוס JS.Seeker שאת חלקו כאמור הוא מחק , הוא שאל אם ברצוני להכניס לבידוד , הכנסתי את הקובץ לבידוד ומחקתי אותו אבל ככל הנראה כמו שציינת הוירוס לא הושמד כי עדיין מנוע החיפוש מתחלף אוטומטית לאחר כל אתחול לאותו ברירת מחדל של דף החיפוש שהוירוס קבע. באתר של נורטון לא מצאתי כלי לניקוי לצערי ניסיתי לשנות ברג´סטרי HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main ולשנות את הערך SEARCH PAGE ו-SEARCH BAR לפי הכתוב כאן: http://ie.search.msn.com/en-us/srchasst/srchasst.htm אני משתמש באקספלורר 5 , חלונות 98 עברית מלא אבל שוב לאחר אתחול זה התחלף ל"jethomepage" אתה חושב שיש פתרון אחר שאני יכול לעשות בקובץ הרישום על מנת לסדר את זה ?
 

kitt

New member
תעלה את המחשב במצב דוס ->

start->shut down->restart in MS-DOS mode ומחק את הקובץ המדובר ייתכן והוא נסתר ואז פשוט יש להקליד attrib -r -h -s c:\removeit.hta ואז למחוק אותו.
 

Alienn

New member
לקיט

הוא כותב שהקובץ לא נמצא אני חושב שנורטון שם אותו בבידוד ומחקתי אותו משם . אבל אתה חושב שיש דרך אחרת כמו שינוי ברג´סטרי ????? מלבד הפועלות ברג´סטרי שאני ניסיתי כמו שכתבתי בהודעה הראשונה שלא עזרו כאמור מה דעתך אפשר להציל את המצב ?
 

IBZ24

New member
-->

חפש את הקבצים הבאים בכונן C ,לרוב זה נמצא בתיקיית ווינדוס: BACKUP1.REG + BACKUP2.REG ,ומזג אותם חזרה לרגיסטרי חפש גם את הקבצים הבאים: HOMEREG111.REG +PREFS.JS ומחק אותם
 

Alienn

New member
לקיט וibz24 תראו מה מצאתי

עשיתי חיפוש התחל-חפש "prefs.jb" לא נמצא שום דבר. אבל כשעשיתי חיפוש ברג´סטרי נמצאו אותם הקבצים הארורים!!! עכשיו השאלה הגדולה מה עושים איתם מאחר ומדובר בקובץ הרישום כל שינוי מזערי עלול להיות מסוכן למערכת .. אז אני מצרף צילום מסך של אותם הקבצים שנמצאו ותגידו לי מה לעשות :) תודה !!
 

IBZ24

New member
אין לך צורך למחוק אותם

כי אלו בסך הכול הקבצים האחרונים שפתחת או עבדת איתם הפעלת את הקבצים BACKUP1.REG + BACKUP2.REG ?
 

Alienn

New member
לא מצאתי אותם בתיקיה של וינדוס

ibz24 הוירוס הזה אצלי כבר יותר מחודשיים , סימנטק גילה אותו רק לפני חודש , קניתי אתמול נורטון ולאחר הסריקה הוא מחק חלק מהוירוס אבל את השאר הוא שם בבידוד הקובץ נקרא "removit.hta" עכשיו אומנם אפשר לשנות את מנוע החיפוש לאחרים לפני כן לא היתה אפשרות אבל מה שקורה שלאחר אתחול זה חוזר שוב לאותו אתר בשם jethomepage ואני כבר אובד עיצות תסתכל אפילו בלינק של סימנטק , הם מציעים למחוק את כל הקבצים הנגועים אבל מוזר שהוא לא מחק את הכל סופית.... כנס ללינק של סימנטק בנוגע לוירוס . מה אפשר עוד לעשות ? עברתי ממקאפי לנורטון רק בגלל הוירוס הזה ועדיין אין התקדמות.....
 

IBZ24

New member
--

אתה בודק את כל הקבצים ? האם החיפוש כולל קבצים מוסתרים ?,אם כן ועדיין לא מצאת את הקבצים הללו הורד את התוכנה הבאה startupcpl ובדוק אם נשאר עדיין זכר לוירוס,הורד את התוכנות הלא רצויות (אם אתה לא יודע מה להוריד רשום כאן את רשימת התוכנות שרשומות לך ואדריך אותך),אחרי כן כנס לרגיסטרי ושנה את הערכים כדוגמה הבאה: בערך HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer שנה את SearchURL ל- http://home.microsoft.com/access/autosearch.asp?p=%s בערך HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main שנה את SEARCH PAGE ל- http://home.microsoft.com/search/search.asp את SEARCH BAR שנה ל- http://home.microsoft.com/search/lobby/search.asp ואת Default_Search_URL שנה ל- http://home.microsoft.com/search/search.asp בערך HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main שנה את Default_Search_URL ל- http://home.microsoft.com/search/search.asp את SEARCH PAGE ל- http://home.microsoft.com/search/search.asp ואת SEARCH BAR שנה ל- http://home.microsoft.com/search/lobby/search.asp בערך HKEY_USERS\S-1-5-21-1085031214-484763869-1202660629-500\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main שנה את SEARCH PAGE ל- http://home.microsoft.com/search/search.asp את SEARCH BAR שנה ל- http://home.microsoft.com/search/lobby/search.asp ואת Default_Search_URL שנה ל- http://home.microsoft.com/search/search.asp בהצלחה
 

Alienn

New member
קודם כל תודה רבה על העזרה

הורדתי את התוכנה , היא לא מצאה זכר לוירוס כלשהו , שיניתי את הערכים ברג´סטרי עשיתי אתחול והכל חזר לקדמותו בכל הsearc page-bar- שוב מופיע האתר "jethomepage" הדבר המעצבן הוא שנורטון לא חיסל את הוירוס בשלמותו וחבל . אבל לא נורא זה רק בדפדפן ב"חיפוש" לא כל כך משמעותי יש וירוסים שעושים נזקים גדולים . אבל בכל אופן הרבה תודות לך ibz וקיט על עזרתכם .
 
למעלה