פענוח תאריכי לידה

רותי 11

New member
פענוח תאריכי לידה


למי שמעוניין לקבל הסבר על תאריך הלידה שלו
מוזמן
תאריך הלידה שלנו מעיד על מה שבאנו לעשות כאן
לעומת השם שלנו שמעיד על הדרך
 

רותי 11

New member
pynokyo הנה הניתוח שלך

28.8.1955

28 - שזה יום הלידה – מעיד על מה שבאת לעשות מול עצמך, וגם מה התיקונים שלך.
2 - יסוד המים - ספירת חוכמה: אפשרויות, ראייה ארוכה, מזל, זיהוי – אפשרות לחיבור של אפשרויות גבוהות עם אפשרויות נמוכות. המספר 2 מייצג דואליות, מייצג את הנשיות והפאסיביות, מצביע על ניגודים וקונפליקטים ופירושים שונים, המשכיות, גמישות, חוסר יציבות ותלותיות, מספר 2 מייצג את המצב הבלתי מושלם, הוא מסמל את ההיפרדות מהבורא, ואת ירידת הרוח אל החומר הוא גורם לאפשרות להתקרב ולהתחבר לאנשים שנפרדו מהמקור ובחרו לעבור ניסיונות קשים לצורך התפתחות. במספר 2 יש תכונות של רגישות, דמיון רב, ודיפלומטיה, את חושבת לפני פעולה אך יש ביצוע של רעיונות של אחרים ולא מקוריים. יש בך אהבת שלום ועשיית שלום, אוהבת לבלות בחברת אחרים ורצון להתאים לאחרים. מספר 2 ברמתו השלילית ייצג חוסר שקט נפשי, אדישות, ביישנות, עודף רגישות, חוסר החלטיות ואי נשיאה באחריות, רשלנות, בטלנות, ועודף פינוק עצמי. 2 נשלט על ידי הירח שמסמל רגישות מופנמות דמיון רגש אימהות ורצון בטחון מהבית. יש לך שאיפה לטפל להניק ולהזין. מייצג את תקופת הילדות והזיכרונות שקשורים לאותה תקופה. הוא קשור בעבר ויש בו זיכרון ויכולת לקלוט חוויות והתרשמויות גם מחפצים ורכוש. יש בירח את מידת הזהירות והוא אוגר למען עתיד בטוח. מייצג את הבית והמשפחה. במצבו השלילי מייצג את חוסר הביטחון את בעיות הילדות דאגות רבות פחד רגשנות נטייה לעליות וירידות במצבים נפשיים. חיים בצל מאורעות העבר ואוגרים דברים ברמה שמתקרבת לעיתים לקמצנות. הסיפרה 2 מאפשרת לסטות לכאן או לכאן. מספרי ה-2 שולטים בעשירון הראשון של המזלות היזמים.
8 - יסוד האדמה – ספירת הוד: האני, האופי, התנהגות, חיבור לסביבה, עולם האגו – מספר שמונה נותן את מלוא המרחב של הביצוע המואר לצורך תיקונים קרמתיים. שמונה יוצר 2 משולשים המחוברים בקודקודם, וזה יוצר הקרנה אשר באה מהחלק הגבוה אל החלק הנמוך וזה יוצר שלמות כלומר רצון וניסיון לייצר תיקונים של קשיים מחוויות עבר. מייצג את הצדק וההצלחה החומרית, את התהפוכות והאיזון, יש היצמדות רבה לחומר עם כישלונות רבים מול הצלחות כבירות. חוכמה, הישרדות והסתגלות, אנרגיית מאבק והתלהבות, פעילות בלתי נשלטת ודחף להצליח עד כדי הימורים מסוכנים היכולים להביא לתוצאות הרות אסון. 8 מייצג את ההמשכיות ואת האינסוף. יש בו את האחדות של החיוב והשלילה המביאים אתם את שיווי המשקל. הוא מכיל את הסיבה והמסובב המייצגים את חוקי הקארמה ואת הנחש המסמל רפואה שהוא שיווי המשקל בין הכוח הזכרי והנקבי, הרוחני והפיזי המהווה את חוק הבריאות המושלמת. 8 מצביע גם על צורת האוקטגון שהיא מצב ביניים בין ריבוע-סמל האדמה ובין מעגל סמל האינסוף לכן ייצוגו הוא התפתחות ועלייה במדרגות ההתפתחות. 8 מייצג את ההגבלות האישיות או את החופש הרוחני, התרוממות או שפלות ויש בו את סודות שיווי המשקל. 8 חש לעיתים את המודעות למגבלות ולמכשולים הניצבים לפניו. זה מספר המייצג את המדע, העסקים, ההישגים והאחריות הוא מקנה לאדם אינדבדואליות ורצון ברזל עקבי היכול להזיז הרים, יש משמעות למשמעת העצמית וכוח הריכוז והוא גורם לעבוד קשה בעצמו ולדרוש זאת מאחרים. הוא מאורגן, קיצוני בדתו, אוהב בית, מחפש איזון ורואה את שני הצדדים של כל בעיה. יש לו גישה טובה להשקעות ועסקים ועוסק בצבירת כסף, הוא רחב לב בנושאי צדקה. לעיתים הוא משאיר רושם שהוא קר אך זהו רושם מטעה כי בדרך כלל הוא חם מזג, בעל מרץ, עקביות ועקשנות. יש לו יכולת להביא הצלחה והוקרה אך ורק לאחר מאמץ כי זה מספר המבטא סבלנות, עומק וזמן. בביטויו השלילי יש ייצוג של מחסור ואובדן. יש לו קושי להוכיח את עצמו, יש אהבת כוח ושלטון, אנוכיות ואי נתינת הזדמנות לאחרים. מוכנות לדרוך על אחר למען השגת המטרה ובזבוז כוחות, לעיתים יש ביטוי של עריצות ואכזריות. מספר 8 נשלט בידי כוכב שבתאי כשליט ראשון ואורנוס כשליט שני. שבתאי מייצג את מודעות למחסור והגבלה, ולכן קיימת שאיפה למעמד ולביטחון אישי וכלכלי. יש ייצוג לשאפתנות, אחריות, רצינות, משמעת עצמית, קפדנות, ריאליות, כושר התמדה, חיסכון, תבונה, הסקת מסקנות מההיגיון וכושר לימוד מניסיון העבר, כושר הישרדות ועמידה בקשיים בגלל שליטה עצמית וסבלנו. בביטויו השלילי הוא ייצג את חוסר הביטחון, רגשי נחיתות, שאפתניות, חולניות, דאגנות יתר, פסימיות, רגש דיכאון, הסתגרות, אנוכיות, קור רגשי, חומרנות, קשיחות, צרות אופקים, קמצנות, חשדנות וציניות. כלפי הסביבה הוא מסמל זמן עבר, מסורת, מוגבלות, קשיים, קור, חושך, חומר, הפסדים, מכשולים, מחלות כרוניות, זקנה, עוני, נפילות פיזיות וירידה במעמד. מספרי 8 שולטים בעשירון האחרון של המזלות היציבים.
מכיוון שאצלך ה-2 הוא הראשון זה אומר שהוא המוביל ועליך להבין שעוצמת ה-2 על שני תדריו הדואליים + 2 של ספירת בינה. כלומר מספר 8 כאשר הוא מופיע אחרי מספר 2 הוא אינו יוצר פוטנציאל גבוה הווה אומר שזה יוצר מצב שהפוטנציאל מבוטא ברמות הנמוכות שבו ולא ברמות הגבוהות.
8 - יום החודש – מעיד על מה שבאת לעשות מול צביר המשנה שלך שהם האנשים שאת מכירה בחיי היום יום, כמו משפחה חברים שכנים ועוד...מדבר על השיעורים שלך בחיים.
כבר כתבתי לך את הסיכום של מספר שמונה למעלה.
1955 - יום השנה מעיד על מה שבאת לעשות מול צביר העל שאליו את משתייכת. במקרה שלנו זה מול העם היהודי. שזה רמת החוויה או היעוד, מכיוון שאת ילידת 1900 האחד (מספר 1)בעצם ניתן "כמתנה" לצורך כוח כדי לחוות את האדמה (יסוד) בצורה הקלה יותר
9 - יסוד האש – ספירת יסוד: בריאות פיזית, אמביציות, שותפויות, לימוד מגמתי – מספר זה הוא כמו מפתח הפותח את המערכת העליונה לצורך השלטון על חייך. יש לך את האפשרות של חיבור לממדים, אפשרות של עלייה ברמות הרוח אם תעבירי את מודעותך דרך ספירת יסוד. מסמל שלמות ויש לו חיבור עם התיקון הסופי ועם תורת הנסתר. הוא מייצג את סיום הגלגולים וניחן בידע רב מגלגולים קודמים. יש בו אנושיות ואומץ, אמונה באחרים וכושר הישגיות רוחני ושכלי. התמדה ונחישות רבה, יוזמה ומחשבה בהירה. אך יש גם חוסר סבלנות, אימפולסיביות אנוכיות ואי קבלת מרות. מייצג את התמונה המושלמת של כל שלושת העולמות. העולם הפיזי, העולם האינטלקטואלי והעולם הרוחני. מייצג את ההישגיות, גמר הפעילות ואת התוצאה הסופית של כל המספרים הקודמים, כאשר כל מספר כולל את הקודם לו ונוצר כתוצאה ממנו. מלאת אהבה אוניברסאלית, דמיון יוצר ובעלת ראיית חיים רחבה, הבנה ורוחב לב עם נטייה לפעילות הומניטארית. בביטויו השלילי מבטא את חוסר היכולת לסיים מעשים שהחלת בהם, יש חוסר מוסר ואנוכיות, עוקצנות, חוסר ריכוז וניצול האחר. מספר 9 נשלט בידי כוכב מאדים וכוכב פלוטו מאדים מייצג את הדחפים המניעים את האדם, את הרצון, המרץ, היוזמה, התקיפות, האומץ, ההתלהבות, הדחפים ללא שליטה, המוחצנות תחושת האגו החזקה. הוא מייצג את השאיפה לעצמאות ללא תלותיות, לביטחון עצמי, את הכוח לעמוד במטלות החיים, נטייה לעמוד לבד ללא הזדקקות לעזרת האחר. בביטויו השלילי הוא מייצג את המלחמה, המריבות, כלי וכחנות גסות הרוח, דחפי מין הרסניים ואכזריות. כלפי הסביבה הוא מייצג את המלחמה, המריבות, כלי נשק, חום, אש חיזוק המערכת הפיזית על חשבון הרוחנית. כוכב פלוטו מייצג את ההכרה, את היצרים המודחקים, נטייה לחדור לעומק הדברים, יכולת שחרור מדברים קשים ולא נעימים, התחדשות, וקימה מההריסות. הוא מייצג בעיות פסיכולוגיות שמקורן בעומק ובדי האדם ויש קושי להשתחרר מהשפעתן, התפרצויות זעם, הרסנות, אלימות, נטייה לפשע, קנאות וקיצוניות. כלפי הסביבה הוא מייצג מצבים קיצוניים וחריפים, אסונות טבע, התפרצויות הרי הגעש ורעידות אדמה. הרסנות ותהפוכות משטרי אימה, אוצרות טבע, מכרות, עולם תחתון. מספרי ה-9 שולטים בעשירון השני של המזלות המשתנים. שימי לב שיש לך את זה פעמיים בתאריך ככה שזה עוד יותר מחזק ושהמספר אחד הוא המוביל ככה שיש לך פוטנציאל גבוה לממש את הדברים בצורה הטובה והגבוהה ביותר.
5 - יסוד האוויר - ספירת גבורה: חוקיות, מוות, ירושות, אויבים, מוסדות רשמיים – מהווה את הכוח אשר מביא שינויים פחות קיצוניים בגלל החיבור לצד ימין. מסמל הזדמנות, הישרדות ומיניות. חרוץ ועירני מבחינה פיזית ורוחנית. מעיד על אופי הרפתקני המוכן להסתכן בהימורים, תוך ניצול התבונה הטבעית. יש יכולת התאוששות, הוא חושני, אוהב ונאמן. אך לעיתים הוא יכול להיתפס לציניות וגאווה, לתאוות יצרים לא מרוסנת ואהבה עצמית. הכוח להבין מצבי שינוי בחיים דרך ראיית הקושי כדבר סובייקטיבי מביא את מהות הזרימה. כאשר הוא מביא את כוח התקשורת דרך מערכת זו הוא למעשה יוצר הבנה פנימית שיכולה לעזור במצבים שאינם קלים. לכן מספר 5 מביא את הדיוק והקושי אך למעשה הוא יוצר ראיית עולם שונה לגבי תהליכים בחיים ומה משמעותם. מייצג את השימוש בחמשת החושים, מתבונן סביבו אוהב להשתעשע ולעסוק בבידור ונסיעות. יש ביטוי ליצירתיות, תחביבים שונים, שעשועים, הימורים ופרשיות אהבים. מייצג את המחומש בעל חמשת הקצוות והוא מבטא את האדם ומעמיד עצמו בין הבורא והטבע תוך שימוש בחמשת החושים ובאצבעות הידיים והרגליים. מייצג הסתגלות והתאמה, השרה והכשרה, תנועה, מסחר ואי
 

pynokyo

New member
תודה רבה רותי על ההשקעה


אם הבנתי נכון, כתבת שיש לי פעמיים 9, למיטב ידיעתי יש לי פעמיים 8 ופעמיים 5

9 יש לי פעם אחת כמו לכל האנשים שנולדו באלף הזה 1900 ועד 2000.


יש חלק דברים שמסתדרים עם איך שאני מכירה את עצמי וחלק לא ממש.


כתבת שמספר 9 מסיים את גלגוליו - כלומר כל מי שנולד באלף הזה מסיים את גלגוליו - מבחינתי זה סבבה - השאלה לאן עוברת הנשמה אם אינה חוזרת לכאן.

עוד משהו כללי ... יש בסך הכל 10 ספרות, 0 עד 9 - כך שהאפשרויות לא כל כך רבות, ולייחס כל כך הרבה תכונות ל- 10 ספרות בלבד זה קצת יומרני.

תודה רבה ושבת שלום.
 

רותי 11

New member
יקירה


לא הבנתי איפה כתבתי שיש לך פעמיים יש לך פעמיים 8
ואת החמש עוקב
ועכשיו אני שמתי לב שבעצם לא כל מה שכתבתי עבר
בכל אופן לגבי שנת הלידה
אני כבר אעביר את השאר.
לגבי הדברי שלא מסתדרים ציינתי שהכל זה פוטנציאלים שאיתם ירדנו
ויש את ההיבט החיובי או השלילי שלהם. כמובן שלא כל מה שכתוב
מיוחס אליך אישית אלא למה שאת לקחת מזה ומימשת.
ודווקא הייתי מתייחסת לדברים החיובים ואותם לנסות ליישם בחיים שלך.
וזה שיש רק 10 מספרים זה לא יומרני בכלל משום שיש הרבה קומבינציות
לאותם מספרים וכמובן בשילוב השם זה נותן תמונה רחבה יותר ועדיין כל
מה שכתבתי לך זה רק קצת ממה שבאמת התאריך נותן
 

רותי 11

New member
הנה ההמשך של פיענוח התאריך שלך pynokyo

5 - יסוד האוויר - ספירת גבורה: חוקיות, מוות, ירושות, אויבים, מוסדות רשמיים – מהווה את הכוח אשר מביא שינויים פחות קיצוניים בגלל החיבור לצד ימין. מסמל הזדמנות, הישרדות ומיניות. חרוץ ועירני מבחינה פיזית ורוחנית. מעיד על אופי הרפתקני המוכן להסתכן בהימורים, תוך ניצול התבונה הטבעית. יש יכולת התאוששות, הוא חושני, אוהב ונאמן. אך לעיתים הוא יכול להיתפס לציניות וגאווה, לתאוות יצרים לא מרוסנת ואהבה עצמית. הכוח להבין מצבי שינוי בחיים דרך ראיית הקושי כדבר סובייקטיבי מביא את מהות הזרימה. כאשר הוא מביא את כוח התקשורת דרך מערכת זו הוא למעשה יוצר הבנה פנימית שיכולה לעזור במצבים שאינם קלים. לכן מספר 5 מביא את הדיוק והקושי אך למעשה הוא יוצר ראיית עולם שונה לגבי תהליכים בחיים ומה משמעותם. מייצג את השימוש בחמשת החושים, מתבונן סביבו אוהב להשתעשע ולעסוק בבידור ונסיעות. יש ביטוי ליצירתיות, תחביבים שונים, שעשועים, הימורים ופרשיות אהבים. מייצג את המחומש בעל חמשת הקצוות והוא מבטא את האדם ומעמיד עצמו בין הבורא והטבע תוך שימוש בחמשת החושים ובאצבעות הידיים והרגליים. מייצג הסתגלות והתאמה, השרה והכשרה, תנועה, מסחר ואינטואיציה. שליטה על האנליזה, הבחנה וביקורת, יש בו גמישות מחשבתית התבטאת במילים והדיבור והכתב הם בסיס השפעתו של מספר 5. קיימים שינויים מהירים, שונא שיגרה, מהירות תפיסה ומהירות פעולה, יוזמה וחוסר שקט נפשי מריץ אותו לשינויים וכאשר הם מבוצעים זהו הבסיס לאושרו. מכיל את הצד הגברים והצד הנשי ומייצג את המיניות, יש ביטוי דואלי ויש פוטנציאל לחיוב ולשלילה מרמת השיאים המחשבתיים ועד לתחתית של ניוון והשפחה. היבטו השלילי מייצג את חוסר ההחלטה, חוסר הזהירות, בטלנות, חוסר שקט נפשי וחושניות התורמת לפריצות. מספר 5 נשלט על ידי כוכב מרקורי המייצג שכלתנות, אינטליגנציה וכושר התבטאות, רצון ללמוד, וקליטת החידושים והוכשר להעביר מידע לאחרים גם בע"פ וגם בכתב. מרקורי מייצג את הרצון לתנועה פיזית ויוצר את הקשר שלך עם סביבתך הקרובה גם בהעברת מידע וגם באמצעות נסיעות. הביטוי השלילי שלו יכול להתבטא ברכילות, פטפטנות, עצבנות, חוסר ריכוז, קלות הדעת, שטחיות, חוסר הגינות, ערמומיות, דו פרצופיות, קשיי תנועה וקשיי ביטוי. כלפי הסביבה מרקורי מייצג את המידע והתקשורת, הכתב, ההוראה, דברי דואר, טלפן, מסחר ותווך. הוא קשור בחושי קליטת המידע על עולם החוץ כלומר על המוח. מספרי ה-5 שולטים בעשירון השני של המזלות היציבים.
מכיוון שיש לך פעמיים 5 בצורה עוקבת זה אומר שזה תדר כפול ולכן הם נשלטים ללא זכות הבחירה אבל מכיוון שהמספר חמש יושב ברובו על צד ימין הוא מקבל את מעט עידון וזרימה פחות קיצונית. משום שהחמש רמת התקשורת קיצונית ועזה חיבור של הבנות גבוהות היורדות מיד לביצוע לכן מספר זה מהווה את הכוח אשר מביא שינויים לחייך. שכפי שציינתי מקבלים מעט עידון בגלל הנטייה לצד ימין.
מה שאני מבינה לגבי התאריך שלך בקצרה מה שבאת לחוות פה, שאת מצד אחד מאוד רגישה חיה בשני הקצוות, צריכה לסגור מעגלים קרמתיים הווה אומר שיעורים ותיקונים שהיגע זמנם (כנראה לא הצלחת בגלגולים קודמים לסיים אותם) וברמת החוויה יעוד שלך זה לעבוד על עניין התקשורת והביטוי כנראה שבאת לעבוד או לעסוק בתחום
 

רותי 11

New member
אור 173 הנה הפענוח שלך


17.3.91 אור173
17 – יום הלידה – מעיד על מה שבאת לעשות מול עצמך ומה התיקונים שבאת לעבור

תאריך המתחיל ב-1 כוח חזק בנפשו, כוח עמידה, כוח ישיר.

1 - יסוד האש – ספירת כתר: ייעוד, כוח מימוש, תפקידי חיים – כל הדברים שקשורים בביטוי עצמי, מייצג את הגבריות את האקטיבית ואת עוצמת השמש המעניקה ומקרינה את כוח החיים. זה מספר המציין חזרה למקור לאחדות עם הבורא. מסמל יצירתיות והתחלה, מקוריות עצמיות, יוזמה ובחירה, אובייקטיביות, כוח רצון, הכרה בהירה, עצמאות, כריזמה, ארגון וניהול. מספר אחד הוא ראשוני וכל הדברים קשורים בביטוי העצמי, במספר האחד הקוסמי יש פוטנציאל חובק כל. הוא מפותח שתלטן ביחסי העבודה ופועל ללא מעצורים להשגת מטרתו. ראשוני בעל אומץ מנהיג מלידה בעל כושר ארגון, יש סביבו הרבה מעריצים ובמידה ויצליח להשתלט על רצון השלטון הקיים בו הוא ירכוש הרבה ידידים. יש לך יכולת לעבוד עם ומצליחים להוציא מהם את המיטב. הוא מעוניין לזכות בתשומת לב מהסביבה למרות שכלפי חוץ הוא יקרין חוסר עניין. יש לך מערכת הסתרה רגשית ולא חושף בנקל את רגשותיך. ברמה השלילית של מספר 1 הוא ייצג חוסר יציבות, אנוכיות, עקשנות, השתלטות, רצון לניצול אחרים, תוקפנות ואכזריות. מספר 1 נשלט על ידי השמש שמסמלת את המודעות העצמית הגבוהה, את האני את האישיות. תכונות השמש הן אפי חזק, כבוד ויושר, עצמאות נדיבות ורוחב לב, רגשות חמים כושר הנהגה, ואפשרות לעלות ולהגיע לעמדות מכובדות. ההיבט השלילי של השמש צורך לשאוף להיות במרכז בכל מחיר, שתלטנות וגאוותנות בזבוז לצורך רהבתנות וסנוביות. אנשים שמיוצגים על ידי השמש (1) הם אנשים בעלי דרגת בעלת חשיבות כמו דמות האב, המעביד, המפקד, המדריך בעל ההון.
7 - יסוד המים – ספירת נצח: משפחה, התמכרויות, פחדים, אמונות – רמות של רוח גבוהות אשר עושות דרכן אל המלכות שמקבלת הזנה מבינה. אם תחבר את עצמך לרמה הגבוהה של תדר השבע אתה מחבר את עצמך למחשבת האל והן לרוח האל, ואין דבר מושלם מזה. (אבל ללא הקו באמצע שאנחנו נוהגים לכתוב ) המיסטיקה והקדוש נמצאים בסיפרה הזאת. לכן זה מאבד הכוח המטאפיזי שלו. מייצג את הרוחניות, השלמות ואת שיא הבריאה ביום השביעי. מעיד על שיווי משקל, מנוחה, כוח וביטחון. מספר המעיד על אמונה, חוכמה ויכולת חשיבה, אפשרות הפנמת הדברים והאנליזה, אהבת אומנות ומוזיקה בעיקר כינור. מספר המחפש את הפרטיות ושונא שאלות אישיות מתוך ניסיון לחדור לחיי השכל או הנפש. מספר הנתון בהרבה מהמקרים בתנאים קשים ורק לאחר קבלת ההבנות שזהו מקומו ובחירתו מצב זה משתנה. יש בו נטייה לעבוד לבד, אין לו הצלחה רבה בחיי שיתוף כולל חיי נישואין, הוא ביישן ומתחבר לאחר מאוד לאט אך לאחר החיבור הוא יציב ונאמן. מגלה משיכה לנושאי תורת הנסתר תוך חיפוש אחר האמת הרוחנית. עליו להיזהר מתרופות ומשקאות חריפים בגלל אפשרות קלה להתמכרות להם. יש בו אינטואיציה ודמיון והוא מאפיין פילוסופים ומשוררים. בביטויו השלילי מספר ה-7 מייצג את המלנכוליה, הפחדים מחוסר הצלחה, עוקצנות, חוסר התייחסות לאחרים, קשיים להבינם, מופנמות, רגשות תסכול, הזדקקות להצלחה והוקרה כדי לא להינתק מהמציאות. מספר 7 נשלט על ידי כוכב נפטון המייצג את הרצון להתעלות על מגבלות החומר, דבר המביא אתו שלווה נפשית, התקדמות רוחנית, הזדהות עם הזולת והבנת חולשותיו. הוא מייצג את האהבה לחלשים ואת רצון העזרה, חסד, נדבנות, רגשות רחמים והקרבה עצמית, אינטואיציה מפותחת, תפיסה חדה כמעט על חושית, דמיון, השראה וחולמנות, נפש פיוטית, אהבת מוזיקה וים. ביטויו השלילי יתבטא בבריחה מהמציאות, נטייה להתמכרויות, בלבול, חוסר אונים, חוסר אחריות וטפילות, חוסר יציבות, שקרים והונאה עצמית, אשליות ונטייה להתאבדות. כלפי הסביבה נפטון מייצג מצבים מעורפלים ולא ברורים, ערפל, העמדת פנים, חלומות, שינה וכל דבר המתחזה למה שהוא לא. מספרי ה-7 שולטים בעשירון האחרון של המזלות היוזמים.
כאשר תאריך לידה במספר זוגי מתחיל במספר 1 (17) הפוטנציאל של האחד משפיע על איכות המספר . כלומר האחד הוא הדומיננטי לגבי מה שמבטא המספר שלידו בחיי האדם. לדוגמא במספר 17 האחד נותן את הכוח הגבוה של השבע.

3 - יום החודש – מעיד על מה שבאת לעשות מול צביר המשנה שלך שהם האנשים שאתה מכיר בחיי היום יום, כמו משפחה חברים שכנים ועוד... ומה השיעורים שבאת לעבור
יסוד האש - ספירת בינה: אילתור, לימוד גבוה, הבעה תיקשורתית, זיהוי פוטנציאלים – נשלט על ידי כוכב צדק המייצג את השפע, מייצג התרחבות קוסמית, יצירתיות והתחלת ביצוע של הפוטנציאל, מייצג את הפעילות והשפע, מייצג את סמל השלמות של האינסוף. הוא כמו משולש המביא את שני הקצוות לכיוון התקדמות למרכז. בגלל צורת המשולש שלו הוא יוצר את האיזון בין הכוח החיובי של ה-1 לבין הכוח השלילי של ה-2 ולכן הוא גם הכוח המביא את התוצאה. מבטא את האהבה, מייצג את ההתרחבות, ההגדלה, יחסי גומלין בין כוחות, פתרון לקונפליקט. מצביע על שיפוט והבנה, צדק ושוויון, אופטימיות וסימפטיה. מספר של פוריות ונחשב מספר בר מזל, אוהב לבטא את עצמו, יש בו דמיון, כישרון ואופטימיות, אוהב דיבור וחברותי, יש לו נטייה לשלמות, רגישות פנימית, חסר סבלנות לפרטים הקטנים, נקרא לשרת אחרים ויש לו הזדמנויות בכל סביבה בה הוא נמצא הן בבית והן בחיים הציבוריים כדי לעזור לאנושות בריפוי, עידוד או כל דרך אחרת. בעל אינטואיציה טובה וגורם לעניין בו דרך סביבתו. אך לעיתים יש בו נטייה לפיזןר משאבים אנרגטיים אולם כאשר הוא לומד לרכז את כוחו הוא קוצר הצלחות. כאשר הוא מגיע לידי ביטוי בחלקיו השליליים הוא מבטא חוסר סובלנות, בטלה וחוסר הבנה, גאווה הפרזה ובזבוז מיותר. מייצג את יכולת השפע, ההתרחבות וההתפשטות, יש לו שאיפה למרחבים רעיוניים וארציים, קיימת נטייה לנסיעות רחוקות, יש אמונה, בטחון, אופטימיות, רוחב לב, נדיבות, חוש צדק פנימי ומוסריות גבוהה, אידיאליזם ושיפוט טוב. במצבו השלילי יש ביטחון מופרז, חוסר אחריות, הגזמות, נטייה להסתכנות בהימורים, צביעות והתחסדות. מספרי ה-3 שולטים בעשירון הראשון של המזלות היציבים.
1991 - יום השנה מעיד על מה שבאת לעשות מול צביר העל שאליו אתה משתייך במקרה שלנו זה מול העם היהודי. שזה רמת החוויה או היעוד, מכיוון שאתה יליד 1900 האחד (מספר 1)בעצם ניתן "כמתנה" לצורך כוח כדי לחוות את האדמה (יסוד) בצורה הקלה יותר
9 - יסוד האש – ספירת יסוד: בריאות פיזית, אמביציות, שותפויות, לימוד מגמתי – מספר זה הוא כמו מפתח הפותח את המערכת העליונה לצורך השלטון על חייך. יש לך את האפשרות של חיבור לממדים, אפשרות של עלייה ברמות הרוח אם תעביר את מודעותך דרך ספירת יסוד. מסמל שלמות ויש לו חיבור עם התיקון הסופי ועם תורת הנסתר. הוא מייצג את סיום הגלגולים וניחן בידע רב מגלגולים קודמים. יש בו אנושיות ואומץ, אמונה באחרים וכושר הישגיות רוחני ושכלי. התמדה ונחישות רבה, יוזמה ומחשבה בהירה. אך יש גם חוסר סבלנות, אימפולסיביות אנוכיות ואי קבלת מרות. מייצג את התמונה המושלמת של כל שלושת העולמות. העולם הפיזי, העולם האינטלקטואלי והעולם הרוחני. מייצג את ההישגיות, גמר הפעילות ואת התוצאה הסופית של כל המספרים הקודמים, כאשר כל מספר כולל את הקודם לו ונוצר כתוצאה ממנו. מלא אהבה אוניברסאלית, יש לו דמיון יוצר ובעל ראיית חיים רחבה, הבנה ורוחב לב עם נטייה לפעילות הומניטארית. בביטויו השלילי מבטא את חוסר היכולת לסיים מעשים שהחל בהם, יש חוסר מוסר ואנוכיות, עוקצנות, חוסר ריכוז וניצול האחר. בגלל שסכום השם "אדם" ו"נביא" הוא 9 מביא את המסקנה כי בכל אדם קיים הפוטנציאל לחיבור עליון ומכאן כושר נבואה. מספר 9 בידי כוכב מאדים וכוכב פלוטו מאדים מייצג את הדחפים המניעים את האדם, את הרצון, המרץ, היוזמה, התקיפות, האומץ, ההתלהבות, הדחפים ללא שליטה, המוחצנות תחושת האגו החזקה. הוא מייצג את השאיפה לעצמאות ללא תלותיות, לביטחון עצמי, את הכוח לעמוד במטלות החיים, נטייה לעמוד לבד ללא הזדקקות לעזרת האחר. בביטויו השלילי הוא מייצג את המלחמה, המריבות, כלי וכחנות גסות הרוח, דחפי מין הרסניים ואכזריות. כלפי הסביבה הוא מייצג את המלחמה, המריבות, כלי נשק, חום, אש חיזוק המערכת הפיזית על חשבון הרוחנית. כוכב פלוטו מייצג את ההכרה, את היצרים המודחקים, נטייה לחדור לעומק הדברים, יכולת שחרור מדברים קשים ולא נעימים, התחדשות, וקימה מההריסות. הוא מייצג בעיות פסיכולוגיות שמקורן בעומק ובדי האדם ויש קושי להשתחרר מהשפעתן, התפרצויות זעם, הרסנות, אלימות, נטייה לפשע, קנאות וקיצוניות. כלפי הסביבה הוא מייצג מצבים קיצוניים וחריפים, אסונות טבע, התפרצויות הרי הגעש ורעידות אדמה. הרסנות ותהפוכות משטרי אימה, אוצרות טבע, מכרות, עולם תחתון. מספרי ה-9 שולטים בעשירון השני של המזלות המשתנים.
(שים לב שיש לך את המספר הזה פעמיים בצורה עוקבת בתאריך הלידה – שזה רק בא לחזק את מה שבאת לעבור כאן ברמת היעוד שלך)
1 - יסוד האש – ספירת כתר: ייעוד, כוח מימוש, תפקידי חיים – כל הדברים שקשורים בביטוי עצמי, מייצג את הגבר
 

אור 173

New member
שאלה לרותי

תודה על הפענוח
אני יכול לדעת מה הייעוד הסופי שלי לפי הפענוח?
 

רותי 11

New member
אור 173

ברמת התיקונים שלך באת להוביל אנשים להיות סוג של מנהיג מוביל ולא מובל
לשמור על יציבות בחיים ולא ליפול למלכודות של האגו, האנוכיות וכדומה.
להוביל בעיקר בתחום הרוחני והמיסטי
ברמת השיעורים שלך שזה מול צביר המשנה לך
לדעת להתחבר לשפע תוך כדי יצירתיות, דמיון ולדעת לבטא את עצמך מול הכלל.
ברמת היעוד/ חוויה שלך באת
יש לך את האפשרות מעבר לסגירת המעגלים זה לדעת באמת לטפס לרוחניות גבוהה ושוב דרך הובלה אבל בהחלט להיות מדוייק והחלטי בעל חוסר אגו מנופח כאחד שעולה ומעלה אתו את האחר
 

רותי 11

New member
Larc En Ciel אם את אמיתית הנה הפענוח שלך

15.5.1990

15 - יום הלידה – מעיד על מה שבאת לעשות מול עצמך ומה התיקונים שבאת לעבור
תאריך המתחיל ב-1 כוח חזק בנפשו, כוח עמידה, כוח ישיר.
1 - יסוד האש – ספירת כתר: ייעוד, כוח מימוש, תפקידי חיים – כל הדברים שקשורים בביטוי עצמי, מייצג את הגבריות את האקטיבית ואת עוצמת השמש המעניקה ומקרינה את כוח החיים. זה מספר המציין חזרה למקור לאחדות עם הבורא. מסמל יצירתיות והתחלה, מקוריות עצמיות, יוזמה ובחירה, אובייקטיביות, כוח רצון, הכרה בהירה, עצמאות, כריזמה, ארגון וניהול. מספר אחד הוא ראשוני וכל הדברים קשורים בביטוי העצמי, במספר האחד הקוסמי יש פוטנציאל חובק כל. הוא מפותח שתלטן ביחסי העבודה ופועל ללא מעצורים להשגת מטרתו. ראשוני בעל אומץ מנהיג מלידה בעל כושר ארגון, יש סביבו הרבה מעריצים ובמידה ויצליח להשתלט על רצון השלטון הקיים בו הוא ירכוש הרבה ידידים. יש לך יכולת לעבוד עם ומצליחים להוציא מהם את המיטב. הוא מעוניין לזכות בתשומת לב מהסביבה למרות שכלפי חוץ הוא יקרין חוסר עניין. יש לך מערכת הסתרה רגשית ולא חושף בנקל את רגשותיך. ברמה השלילית של מספר 1 הוא ייצג חוסר יציבות, אנוכיות, עקשנות, השתלטות, רצון לניצול אחרים, תוקפנות ואכזריות. מספר 1 נשלט על ידי השמש שמסמלת את המודעות העצמית הגבוהה, את האני את האישיות. תכונות השמש הן אפי חזק, כבוד ויושר, עצמאות נדיבות ורוחב לב, רגשות חמים כושר הנהגה, ואפשרות לעלות ולהגיע לעמדות מכובדות. ההיבט השלילי של השמש צורך לשאוף להיות במרכז בכל מחיר, שתלטנות וגאוותנות בזבוז לצורך רהבתנות וסנוביות. אנשים שמיוצגים על ידי השמש (1) הם אנשים בעלי דרגת בעלת חשיבות כמו דמות האב, המעביד, המפקד, המדריך בעל ההון.
5 - יסוד האוויר - ספירת גבורה: חוקיות, מוות, ירושות, אויבים, מוסדות רשמיים – מהווה את הכוח אשר מביא שינויים פחות קיצוניים בגלל החיבור לצד ימין. מזוהה עם כוכב מרקורי שמייצג את התקשורת. מסמל הזדמנות, הישרדות ומיניות. חרוץ ועירני מבחינה פיזית ורוחנית. מעיד על אופי הרפתקני המוכן להסתכן בהימורים, תוך ניצול התבונה הטבעית. יש יכולת התאוששות, הוא חושני, אוהב ונאמן. אך לעיתים הוא יכול להיתפס לציניות וגאווה, לתאוות יצרים לא מרוסנת ואהבה עצמית. הכוח להבין מצבי שינוי בחיים דרך ראיית הקושי כדבר סובייקטיבי מביא את מהות הזרימה. כאשר הוא מביא את כוח התקשורת דרך מערכת זו הוא למעשה יוצר הבנה פנימית שיכולה לעזור במצבים שאינם קלים. לכן מספר 5 מביא את הדיוק והקושי אך למעשה הוא יוצר ראיית עולם שונה לגבי תהליכים בחיים ומה משמעותם. מייצג את השימוש בחמשת החושים, מתבונן סביבו אוהב להשתעשע ולעסוק בבידור ונסיעות. יש ביטוי ליצירתיות, תחביבים שונים, שעשועים, הימורים ופרשיות אהבים. מייצג את המחומש בעל חמשת הקצוות והוא מבטא את האדם ומעמיד עצמו בין הבורא והטבע תוך שימוש בחמשת החושים ובאצבעות הידיים והרגליים. מייצג הסתגלות והתאמה, השרה והכשרה, תנועה, מסחר ואינטואיציה. שליטה על האנליזה, הבחנה וביקורת, יש בו גמישות מחשבתית התבטאת במילים והדיבור והכתב הם בסיס השפעתו של מספר 5. קיימים שינויים מהירים, שונא שיגרה, מהירות תפיסה ומהירות פעולה, יוזמה וחוסר שקט נפשי מריץ אותו לשינויים וכאשר הם מבוצעים זהו הבסיס לאושרו. מכיל את הצד הגברים והצד הנשי ומייצג את המיניות, יש ביטוי דואלי ויש פוטנציאל לחיוב ולשלילה מרמת השיאים המחשבתיים ועד לתחתית של ניוון והשפחה. היבטו השלילי מייצג את חוסר ההחלטה, חוסר הזהירות, בטלנות, חוסר שקט נפשי וחושניות התורמת לפריצות. מספר 5 נשלט על ידי כוכב מרקורי המייצג שכלתנות, אינטליגנציה וכושר התבטאות, רצון ללמוד, וקליטת החידושים והוכשר להעביר מידע לאחרים גם בע"פ וגם בכתב. מרקורי מייצג את הרצון לתנועה פיזית ויוצר את הקשר שלך עם סביבתך הקרובה גם בהעברת מידע וגם באמצעות נסיעות. הביטוי השלילי שלו יכול להתבטא ברכילות, פטפטנות, עצבנות, חוסר ריכוז, קלות הדעת, שטחיות, חוסר הגינות, ערמומיות, דו פרצופיות, קשיי תנועה וקשיי ביטוי. כלפי הסביבה מרקורי מייצג את המידע והתקשורת, הכתב, ההוראה, דברי דואר, טלפן, מסחר ותווך. הוא קשור בחושי קליטת המידע על עולם החוץ כלומר על המוח. מספרי ה-5 שולטים בעשירון השני של המזלות היציבים.
כאשר תאריך לידה במספר זוגי מתחיל במספר 1 (15) הפוטנציאל של האחד משפיע על איכות המספר . כלומר האחד הוא הדומיננטי לגבי מה שמבטא המספר שלידו בחיי האדם. לדוגמא במספר 15 האחד נותן את הכוח הגבוה של החמש.
5 - יום החודש – מעיד על מה שבאתי לעשות מול צביר המשנה שלי שהם האנשים שאני מכיר בחיי היום יום, כמו משפחה חברים שכנים ועוד... מעיד על השיעורים שלך בחיים, כפי שראית כבר כתבתי את הפרוש של מספר 5 למעלה אבל הפעם זה מתייחס לרמתה השיעורים ולא התיקונים שלך
1990 - יום השנה מעיד על מה שבאת לעשות מול צביר העל שאליו את משתייכת. במקרה שלנו זה מול העם היהודי. שזה רמת החוויה או היעוד, מכיוון שאת ילידת 1900 האחד בעצם ניתן "כמתנה" לצורך כוח כדי לחוות את האדמה (יסוד) בצורה הקלה יותר.
9 יסוד האש – ספירת יסוד: בריאות פיזית, אמביציות, שותפויות, לימוד מגמתי – מספר זה הוא כמו מפתח הפותח את המערכת העליונה לצורך השלטון על חייך. יש לך את האפשרות של חיבור לממדים, אפשרות של עלייה ברמות הרוח אם תעבירי את מודעותך דרך ספירת יסוד. מסמל שלמות ויש לו חיבור עם התיקון הסופי ועם תורת הנסתר. הוא מייצג את סיום הגלגולים וניחן בידע רב מגלגולים קודמים. יש בו אנושיות ואומץ, אמונה באחרים וכושר הישגיות רוחני ושכלי. התמדה ונחישות רבה, יוזמה ומחשבה בהירה. אך יש גם חוסר סבלנות, אימפולסיביות אנוכיות ואי קבלת מרות. מייצג את התמונה המושלמת של כל שלושת העולמות. העולם הפיזי, העולם האינטלקטואלי והעולם הרוחני. מייצג את ההישגיות, גמר הפעילות ואת התוצאה הסופית של כל המספרים הקודמים, כאשר כל מספר כולל את הקודם לו ונוצר כתוצאה ממנו. מלאת אהבה אוניברסאלית, דמיון יוצר ובעלת ראיית חיים רחבה, הבנה ורוחב לב עם נטייה לפעילות הומניטארית. בביטויו השלילי מבטא את חוסר היכולת לסיים מעשים שהחלת בהם, יש חוסר מוסר ואנוכיות, עוקצנות, חוסר ריכוז וניצול האחר. מספר 9 נשלט בידי כוכב מאדים וכוכב פלוטו מאדים מייצג את הדחפים המניעים את האדם, את הרצון, המרץ, היוזמה, התקיפות, האומץ, ההתלהבות, הדחפים ללא שליטה, המוחצנות תחושת האגו החזקה. הוא מייצג את השאיפה לעצמאות ללא תלותיות, לביטחון עצמי, את הכוח לעמוד במטלות החיים, נטייה לעמוד לבד ללא הזדקקות לעזרת האחר. בביטויו השלילי הוא מייצג את המלחמה, המריבות, כלי וכחנות גסות הרוח, דחפי מין הרסניים ואכזריות. כלפי הסביבה הוא מייצג את המלחמה, המריבות, כלי נשק, חום, אש חיזוק המערכת הפיזית על חשבון הרוחנית. כוכב פלוטו מייצג את ההכרה, את היצרים המודחקים, נטייה לחדור לעומק הדברים, יכולת שחרור מדברים קשים ולא נעימים, התחדשות, וקימה מההריסות. הוא מייצג בעיות פסיכולוגיות שמקורן בעומק ובדי האדם ויש קושי להשתחרר מהשפעתן, התפרצויות זעם, הרסנות, אלימות, נטייה לפשע, קנאות וקיצוניות. כלפי הסביבה הוא מייצג מצבים קיצוניים וחריפים, אסונות טבע, התפרצויות הרי הגעש ורעידות אדמה. הרסנות ותהפוכות משטרי אימה, אוצרות טבע, מכרות, עולם תחתון. מספרי ה-9 שולטים בעשירון השני של המזלות המשתנים. שימי לב שיש לך את זה פעמיים בתאריך ככה שזה עוד יותר מחזק ושהמספר אחד הוא המוביל ככה שיש לך פוטנציאל גבוה לממש את הדברים בצורה הטובה והגבוהה ביותר.
0 – יסוד המים - ספירת מלכות: רכוש, קריירה, כסף - הפוטנציאל לבצע את החיבור הגבוה מול הנפילה לרמה הנמוכה. העשר הוא כמו קריסטל אשר מייצר את המהות המושלמת. מספר מושלם ומייצג את הנצח, את ההתחלה ואת הסוף. האפס הוא האינסוף. מכיוון שה-0 מקיף את כל מעגל הספירות הוא יוצר מצב של שלמות טוטאלית לרמה של עלייה או נפילה, מספר זה נותן את הפוטנציאל לבצע את החיבור הגבוה מול הנפילה לרמה הנמוכה
 

Larc En Ciel

New member
המון תודה על הפענוח


אני אכן אמיתית, ופעילה בפורום אחר בתפוז.

אם אפשר לשאול, מה הכוונה ב-"תעבירי את מודעותך דרך ספירת יסוד"?
 

רותי 11

New member
Larc En Ciel

ספירת יסוד נותנת לנו את האפשרות החיים הארציים בצורה מאוזנת והיא מאפשרת לנו להתגבר על פחדים להבין אי הצלחות והיא גם נותנת לנו את כמות האגו הנוכנה כדי לנוכל לשרוד בעולם הזה. זאת הספירה שמגיעה לפני ספירת מלכות שבה למעשה אנחנו חיים.
אגב אני מדברת על עץ הספירות (עץ החיים)
 
אשמח וגילוי נאות

חושבת שהשתניתי כל כך הרבה מאז לידתי שלעולם לא אתאים ברמה גבוהה לתבנית שהמספרים יצרו לי. ובכל זאת בשביל האקשן 15/7/1985.
שאי ברכה
 

רותי 11

New member
הקוסמת הורודה -


אין קשר
אלה הם הדברים שבאת לעבור כאן ואיך את בוחרת לחיות אותם אם זה בצד השלילי או החיובי או בשילוב של שניהם ולפי זה תדעי עם מה ירדת לכאן



15/7/1985. הקוסמת הורודה
15 - יום הלידה – מעיד על מה שבאת לעשות מול עצמך ומה התיקונים שבאת לעבור
תאריך המתחיל ב-1 כוח חזק בנפשו, כוח עמידה, כוח ישיר.
1 - יסוד האש – ספירת כתר: ייעוד, כוח מימוש, תפקידי חיים – כל הדברים שקשורים בביטוי עצמי, מייצג את הגבריות את האקטיבית ואת עוצמת השמש המעניקה ומקרינה את כוח החיים. זה מספר המציין חזרה למקור לאחדות עם הבורא. מסמל יצירתיות והתחלה, מקוריות עצמיות, יוזמה ובחירה, אובייקטיביות, כוח רצון, הכרה בהירה, עצמאות, כריזמה, ארגון וניהול. מספר אחד הוא ראשוני וכל הדברים קשורים בביטוי העצמי, במספר האחד הקוסמי יש פוטנציאל חובק כל. הוא מפותח שתלטן ביחסי העבודה ופועל ללא מעצורים להשגת מטרתו. ראשוני בעל אומץ מנהיג מלידה בעל כושר ארגון, יש סביבו הרבה מעריצים ובמידה ויצליח להשתלט על רצון השלטון הקיים בו הוא ירכוש הרבה ידידים. יש לך יכולת לעבוד עם ומצליחים להוציא מהם את המיטב. הוא מעוניין לזכות בתשומת לב מהסביבה למרות שכלפי חוץ הוא יקרין חוסר עניין. יש לך מערכת הסתרה רגשית ולא חושף בנקל את רגשותיך. ברמה השלילית של מספר 1 הוא ייצג חוסר יציבות, אנוכיות, עקשנות, השתלטות, רצון לניצול אחרים, תוקפנות ואכזריות. מספר 1 נשלט על ידי השמש שמסמלת את המודעות העצמית הגבוהה, את האני את האישיות. תכונות השמש הן אפי חזק, כבוד ויושר, עצמאות נדיבות ורוחב לב, רגשות חמים כושר הנהגה, ואפשרות לעלות ולהגיע לעמדות מכובדות. ההיבט השלילי של השמש צורך לשאוף להיות במרכז בכל מחיר, שתלטנות וגאוותנות בזבוז לצורך רהבתנות וסנוביות. אנשים שמיוצגים על ידי השמש (1) הם אנשים בעלי דרגת בעלת חשיבות כמו דמות האב, המעביד, המפקד, המדריך בעל ההון.
5 - יסוד האוויר - ספירת גבורה: חוקיות, מוות, ירושות, אויבים, מוסדות רשמיים – מהווה את הכוח אשר מביא שינויים פחות קיצוניים בגלל החיבור לצד ימין. מזוהה עם כוכב מרקורי שמייצג את התקשורת. מסמל הזדמנות, הישרדות ומיניות. חרוץ ועירני מבחינה פיזית ורוחנית. מעיד על אופי הרפתקני המוכן להסתכן בהימורים, תוך ניצול התבונה הטבעית. יש יכולת התאוששות, הוא חושני, אוהב ונאמן. אך לעיתים הוא יכול להיתפס לציניות וגאווה, לתאוות יצרים לא מרוסנת ואהבה עצמית. הכוח להבין מצבי שינוי בחיים דרך ראיית הקושי כדבר סובייקטיבי מביא את מהות הזרימה. כאשר הוא מביא את כוח התקשורת דרך מערכת זו הוא למעשה יוצר הבנה פנימית שיכולה לעזור במצבים שאינם קלים. לכן מספר 5 מביא את הדיוק והקושי אך למעשה הוא יוצר ראיית עולם שונה לגבי תהליכים בחיים ומה משמעותם. מייצג את השימוש בחמשת החושים, מתבונן סביבו אוהב להשתעשע ולעסוק בבידור ונסיעות. יש ביטוי ליצירתיות, תחביבים שונים, שעשועים, הימורים ופרשיות אהבים. מייצג את המחומש בעל חמשת הקצוות והוא מבטא את האדם ומעמיד עצמו בין הבורא והטבע תוך שימוש בחמשת החושים ובאצבעות הידיים והרגליים. מייצג הסתגלות והתאמה, השרה והכשרה, תנועה, מסחר ואינטואיציה. שליטה על האנליזה, הבחנה וביקורת, יש בו גמישות מחשבתית התבטאת במילים והדיבור והכתב הם בסיס השפעתו של מספר 5. קיימים שינויים מהירים, שונא שיגרה, מהירות תפיסה ומהירות פעולה, יוזמה וחוסר שקט נפשי מריץ אותו לשינויים וכאשר הם מבוצעים זהו הבסיס לאושרו. מכיל את הצד הגברים והצד הנשי ומייצג את המיניות, יש ביטוי דואלי ויש פוטנציאל לחיוב ולשלילה מרמת השיאים המחשבתיים ועד לתחתית של ניוון והשפחה. היבטו השלילי מייצג את חוסר ההחלטה, חוסר הזהירות, בטלנות, חוסר שקט נפשי וחושניות התורמת לפריצות. מספר 5 נשלט על ידי כוכב מרקורי המייצג שכלתנות, אינטליגנציה וכושר התבטאות, רצון ללמוד, וקליטת החידושים והוכשר להעביר מידע לאחרים גם בע"פ וגם בכתב. מרקורי מייצג את הרצון לתנועה פיזית ויוצר את הקשר שלך עם סביבתך הקרובה גם בהעברת מידע וגם באמצעות נסיעות. הביטוי השלילי שלו יכול להתבטא ברכילות, פטפטנות, עצבנות, חוסר ריכוז, קלות הדעת, שטחיות, חוסר הגינות, ערמומיות, דו פרצופיות, קשיי תנועה וקשיי ביטוי. כלפי הסביבה מרקורי מייצג את המידע והתקשורת, הכתב, ההוראה, דברי דואר, טלפן, מסחר ותווך. הוא קשור בחושי קליטת המידע על עולם החוץ כלומר על המוח. מספרי ה-5 שולטים בעשירון השני של המזלות היציבים.
כאשר תאריך לידה במספר זוגי מתחיל במספר 1 (15) הפוטנציאל של האחד משפיע על איכות המספר . כלומר האחד הוא הדומיננטי לגבי מה שמבטא המספר שלידו בחיי האדם. לדוגמא במספר 15 האחד נותן את הכוח הגבוה של החמש
7 - יום החודש – מעיד על מה שבאתי לעשות מול צביר המשנה שלי שהם האנשים שאני מכיר בחיי היום יום, כמו משפחה חברים שכנים ועוד... והשיעורים שלך
יסוד המים – ספירת נצח: משפחה, התמכרויות, פחדים, אמונות – רמות של רוח גבוהות אשר עושות דרכן אל המלכות שמקבלת הזנה מבינה. אם תחבר את עצמך לרמה הגבוהה של תדר השבע אתה מחבר את עצמך למחשבת האל והן לרוח האל, ואין דבר מושלם מזה. (אבל ללא הקו באמצע שאנחנו נוהגים לכתוב ) המיסטיקה והקדוש נמצאים בסיפרה הזאת. לכן זה מאבד הכוח המטאפיזי שלו. מייצג את הרוחניות, השלמות ואת שיא הבריאה ביום השביעי. מעיד על שיווי משקל, מנוחה, כוח וביטחון. מספר המעיד על אמונה, חוכמה ויכולת חשיבה, אפשרות הפנמת הדברים והאנליזה, אהבת אומנות ומוזיקה בעיקר כינור. מספר המחפש את הפרטיות ושונא שאלות אישיות מתוך ניסיון לחדור לחיי השכל או הנפש. מספר הנתון בהרבה מהמקרים בתנאים קשים ורק לאחר קבלת ההבנות שזהו מקומו ובחירתו מצב זה משתנה. יש בו נטייה לעבוד לבד, אין לו הצלחה רבה בחיי שיתוף כולל חיי נישואין, הוא ביישן ומתחבר לאחר מאוד לאט אך לאחר החיבור הוא יציב ונאמן. מגלה משיכה לנושאי תורת הנסתר תוך חיפוש אחר האמת הרוחנית. עליו להיזהר מתרופות ומשקאות חריפים בגלל אפשרות קלה להתמכרות להם. יש בו אינטואיציה ודמיון והוא מאפיין פילוסופים ומשוררים. בביטויו השלילי מספר ה-7 מייצג את המלנכוליה, הפחדים מחוסר הצלחה, עוקצנות, חוסר התייחסות לאחרים, קשיים להבינם, מופנמות, רגשות תסכול, הזדקקות להצלחה והוקרה כדי לא להינתק מהמציאות. מספר 7 נשלט על ידי כוכב נפטון המייצג את הרצון להתעלות על מגבלות החומר, דבר המביא אתו שלווה נפשית, התקדמות רוחנית, הזדהות עם הזולת והבנת חולשותיו. הוא מייצג את האהבה לחלשים ואת רצון העזרה, חסד, נדבנות, רגשות רחמים והקרבה עצמית, אינטואיציה מפותחת, תפיסה חדה כמעט על חושית, דמיון, השראה וחולמנות, נפש פיוטית, אהבת מוזיקה וים. ביטויו השלילי יתבטא בבריחה מהמציאות, נטייה להתמכרויות, בלבול, חוסר אונים, חוסר אחריות וטפילות, חוסר יציבות, שקרים והונאה עצמית, אשליות ונטייה להתאבדות. כלפי הסביבה נפטון מייצג מצבים מעורפלים ולא ברורים, ערפל, העמדת פנים, חלומות, שינה וכל דבר המתחזה למה שהוא לא. מספרי ה-7 שולטים בעשירון האחרון של המזלות היוזמים.
המשך בתגובה הבאה
 

רותי 11

New member
המשך -

1985 - יום השנה מעיד על מה שבאת לעשות מול צביר העל שאליו את משתייכת. במקרה שלנו זה מול העם היהודי. שזה רמת החוויה או היעוד, מכיוון שאת ילידת 1900 האחד בעצם ניתן "כמתנה" לצורך כוח כדי לחוות את האדמה (יסוד) בצורה הקלה יותר.
9 יסוד האש – ספירת יסוד: בריאות פיזית, אמביציות, שותפויות, לימוד מגמתי – מספר זה הוא כמו מפתח הפותח את המערכת העליונה לצורך השלטון על חייך. יש לך את האפשרות של חיבור לממדים, אפשרות של עלייה ברמות הרוח אם תעבירי את מודעותך דרך ספירת יסוד. מסמל שלמות ויש לו חיבור עם התיקון הסופי ועם תורת הנסתר. הוא מייצג את סיום הגלגולים וניחן בידע רב מגלגולים קודמים. יש בו אנושיות ואומץ, אמונה באחרים וכושר הישגיות רוחני ושכלי. התמדה ונחישות רבה, יוזמה ומחשבה בהירה. אך יש גם חוסר סבלנות, אימפולסיביות אנוכיות ואי קבלת מרות. מייצג את התמונה המושלמת של כל שלושת העולמות. העולם הפיזי, העולם האינטלקטואלי והעולם הרוחני. מייצג את ההישגיות, גמר הפעילות ואת התוצאה הסופית של כל המספרים הקודמים, כאשר כל מספר כולל את הקודם לו ונוצר כתוצאה ממנו. מלאת אהבה אוניברסאלית, דמיון יוצר ובעלת ראיית חיים רחבה, הבנה ורוחב לב עם נטייה לפעילות הומניטארית. בביטויו השלילי מבטא את חוסר היכולת לסיים מעשים שהחלת בהם, יש חוסר מוסר ואנוכיות, עוקצנות, חוסר ריכוז וניצול האחר. מספר 9 נשלט בידי כוכב מאדים וכוכב פלוטו מאדים מייצג את הדחפים המניעים את האדם, את הרצון, המרץ, היוזמה, התקיפות, האומץ, ההתלהבות, הדחפים ללא שליטה, המוחצנות תחושת האגו החזקה. הוא מייצג את השאיפה לעצמאות ללא תלותיות, לביטחון עצמי, את הכוח לעמוד במטלות החיים, נטייה לעמוד לבד ללא הזדקקות לעזרת האחר. בביטויו השלילי הוא מייצג את המלחמה, המריבות, כלי וכחנות גסות הרוח, דחפי מין הרסניים ואכזריות. כלפי הסביבה הוא מייצג את המלחמה, המריבות, כלי נשק, חום, אש חיזוק המערכת הפיזית על חשבון הרוחנית. כוכב פלוטו מייצג את ההכרה, את היצרים המודחקים, נטייה לחדור לעומק הדברים, יכולת שחרור מדברים קשים ולא נעימים, התחדשות, וקימה מההריסות. הוא מייצג בעיות פסיכולוגיות שמקורן בעומק ובדי האדם ויש קושי להשתחרר מהשפעתן, התפרצויות זעם, הרסנות, אלימות, נטייה לפשע, קנאות וקיצוניות. כלפי הסביבה הוא מייצג מצבים קיצוניים וחריפים, אסונות טבע, התפרצויות הרי הגעש ורעידות אדמה. הרסנות ותהפוכות משטרי אימה, אוצרות טבע, מכרות, עולם תחתון. מספרי ה-9 שולטים בעשירון השני של המזלות המשתנים. שימי לב שיש לך את זה פעמיים בתאריך ככה שזה עוד יותר מחזק ושהמספר אחד הוא המוביל ככה שיש לך פוטנציאל גבוה לממש את הדברים בצורה הטובה והגבוהה ביותר
8 - יסוד האדמה – ספירת הוד: האני, האופי, התנהגות, חיבור לסביבה, עולם האגו – מספר שמונה נותן את מלוא המרחב של הביצוע המואר לצורך תיקונים קארמטיים. שמונה יוצר 2 משולשים המחוברים בקודקודם, וזה יוצר הקרנה אשר באה מהחלק הגבוה אל החלק הנמוך וזה יוצר שלמות כלומר רצון וניסיון לייצר תיקונים של קשיים מחוויות עבר. מייצג את הצדק וההצלחה החומרית, את התהפוכות והאיזון, יש היצמדות רבה לחומר עם כישלונות רבים מול הצלחות כבירות. חוכמה, הישרדות והסתגלות, אנרגיית מאבק והתלהבות, פעילות בלתי נשלטת ודחף להצליח עד כדי הימורים מסוכנים היכולים להביא לתוצאות הרות אסון. 8 מייצג את ההמשכיות ואת האינסוף. יש בו את האחדות של החיוב והשלילה המביאים אתם את שיווי המשקל. הוא מכיל את הסיבה והמסובב המייצגים את חוקי הקארמה ואת הנחש המסמל רפואה שהוא שיווי המשקל בין הכוח הזכרי והנקבי, הרוחני והפיזי המהווה את חוק הבריאות המושלמת. 8 מצביע גם על צורת האוקטגון שהיא מצב ביניים בין ריבוע-סמל האדמה ובין מעגל סמל האינסוף לכן ייצוגו הוא התפתחות ועלייה במדרגות ההתפתחות. 8 מייצג את ההגבלות האישיות או את החופש הרוחני, התרוממות או שפלות ויש בו את סודות שיווי המשקל. 8 חש לעיתים את המודעות למגבלות ולמכשולים הניצבים לפניו. זה מספר המייצג את המדע, העסקים, ההישגים והאחריות הוא מקנה לאדם אינדבדואליות ורצון ברזל עקבי היכול להזיז הרים, יש משמעות למשמעת העצמית וכוח הריכוז והוא גורם לעבוד קשה בעצמו ולדרוש זאת מאחרים. הוא מאורגן, קיצוני בדתו, אוהב בית, מחפש איזון ורואה את שני הצדדים של כל בעיה. יש לו גישה טובה להשקעות ועסקים ועוסק בצבירת כסף, הוא רחב לב בנושאי צדקה. לעיתים הוא משאיר רושם שהוא קר אך זהו רושם מטעה כי בדרך כלל הוא חם מזג, בעל מרץ, עקביות ועקשנות. יש לו יכולת להביא הצלחה והוקרה אך ורק לאחר מאמץ כי זה מספר המבטא סבלנות, עומק וזמן. בביטויו השלילי יש ייצוג של מחסור ואובדן. יש לו קושי להוכיח את עצמו, יש אהבת כוח ושלטון, אנוכיות ואי נתינת הזדמנות לאחרים. מוכנות לדרוך על אחר למען השגת המטרה ובזבוז כוחות, לעיתים יש ביטוי של עריצות ואכזריות. מספר 8 נשלט בידי כוכב שבתאי כשליט ראשון ואורנוס כשליט שני. שבתאי מייצג את מודעות למחסור והגבלה, ולכן קיימת שאיפה למעמד ולביטחון אישי וכלכלי. יש ייצוג לשאפתנות, אחריות, רצינות, משמעת עצמית, קפדנות, ריאליות, כושר התמדה, חיסכון, תבונה, הסקת מסקנות מההיגיון וכושר לימוד מניסיון העבר, כושר הישרדות ועמידה בקשיים בגלל שליטה עצמית וסבלנו. בביטויו השלילי הוא ייצג את חוסר הביטחון, רגשי נחיתות, שאפתניות, חולניות, דאגנות יתר, פסימיות, רגש דיכאון, הסתגרות, אנוכיות, קור רגשי, חומרנות, קשיחות, צרות אופקים, קמצנות, חשדנות וציניות. כלפי הסביבה הוא מסמל זמן עבר, מסורת, מוגבלות, קשיים, קור, חושך, חומר, הפסדים, מכשולים, מחלות כרוניות, זקנה, עוני, נפילות פיזיות וירידה במעמד. מספרי 8 שולטים בעשירון האחרון של המזלות היציבים.
5 - יסוד האוויר - ספירת גבורה: חוקיות, מוות, ירושות, אויבים, מוסדות רשמיים – מהווה את הכוח אשר מביא שינויים פחות קיצוניים בגלל החיבור לצד ימין. מזוהה עם כוכב מרקורי שמייצג את התקשורת. מסמל הזדמנות, הישרדות ומיניות. חרוץ ועירני מבחינה פיזית ורוחנית. מעיד על אופי הרפתקני המוכן להסתכן בהימורים, תוך ניצול התבונה הטבעית. יש יכולת התאוששות, הוא חושני, אוהב ונאמן. אך לעיתים הוא יכול להיתפס לציניות וגאווה, לתאוות יצרים לא מרוסנת ואהבה עצמית. הכוח להבין מצבי שינוי בחיים דרך ראיית הקושי כדבר סובייקטיבי מביא את מהות הזרימה. כאשר הוא מביא את כוח התקשורת דרך מערכת זו הוא למעשה יוצר הבנה פנימית שיכולה לעזור במצבים שאינם קלים. לכן מספר 5 מביא את הדיוק והקושי אך למעשה הוא יוצר ראיית עולם שונה לגבי תהליכים בחיים ומה משמעותם. מייצג את השימוש בחמשת החושים, מתבונן סביבו אוהב להשתעשע ולעסוק בבידור ונסיעות. יש ביטוי ליצירתיות, תחביבים שונים, שעשועים, הימורים ופרשיות אהבים. מייצג את המחומש בעל חמשת הקצוות והוא מבטא את האדם ומעמיד עצמו בין הבורא והטבע תוך שימוש בחמשת החושים ובאצבעות הידיים והרגליים. מייצג הסתגלות והתאמה, השרה והכשרה, תנועה, מסחר ואינטואיציה. שליטה על האנליזה, הבחנה וביקורת, יש בו גמישות מחשבתית התבטאת במילים והדיבור והכתב הם בסיס השפעתו של מספר 5. קיימים שינויים מהירים, שונא שיגרה, מהירות תפיסה ומהירות פעולה, יוזמה וחוסר שקט נפשי מריץ אותו לשינויים וכאשר הם מבוצעים זהו הבסיס לאושרו. מכיל את הצד הגברים והצד הנשי ומייצג את המיניות, יש ביטוי דואלי ויש פוטנציאל לחיוב ולשלילה מרמת השיאים המחשבתיים ועד לתחתית של ניוון והשפחה. היבטו השלילי מייצג את חוסר ההחלטה, חוסר הזהירות, בטלנות, חוסר שקט נפשי וחושניות התורמת לפריצות. מספר 5 נשלט על ידי כוכב מרקורי המייצג שכלתנות, אינטליגנציה וכושר התבטאות, רצון ללמוד, וקליטת החידושים והוכשר להעביר מידע לאחרים גם בע"פ וגם בכתב. מרקורי מייצג את הרצון לתנועה פיזית ויוצר את הקשר שלך עם סביבתך הקרובה גם בהעברת מידע וגם באמצעות נסיעות. הביטוי השלילי שלו יכול להתבטא ברכילות, פטפטנות, עצבנות, חוסר ריכוז, קלות הדעת, שטחיות, חוסר הגינות, ערמומיות, דו פרצופיות, קשיי תנועה וקשיי ביטוי. כלפי הסביבה מרקורי מייצג את המידע והתקשורת, הכתב, ההוראה, דברי דואר, טלפן, מסחר ותווך. הוא קשור בחושי קליטת המידע על עולם החוץ כלומר על המוח. מספרי ה-5 שולטים בעשירון השני של המזלות היציבים.
 
למעלה