פצעים בהירון,שאלה:

ירדנוש9

New member
בדיוק רציתי לשאול את השאלה הזו

אני רק שבוע 6 , המצח פורח יותר מבגיל ההתבגרות (גם קצת בחזה ובגב), וזה מציק/מגרד ולא עובר. אני מורחת בלילה כל מיני משחות להרגיע- פולידין וכאלה. ולכולם יש מה להגיד לי.... אגב, זה הריון שלישי שלי, יש לי בן ובת, ובשום הריון לא היתה לי פריחה כזו. זה פצעים שניראים דלקתיים (אדומים) יש רעיונות לפתרון?
 
נשמע מוכר אבל בהחלט ניתן לפתרון../images/Emo6.gif

גם אני סבלתי מפצעים בפנים אני יודעת זה מאוד מתסכל, הלכתי לרופא עור מעולה (קצת יקר) אבל מלך!!! הוא הסביר לי שפיתרון שיחסל לגמרי את הפצעים לא ניתן לבצע כרגע בגלל ההריון (זו פעילות מוגברת של בלוטת ההורמון בגוף) אבל מה שכן הוא נתן לי משחה וג'ל לשים בבוקר ובערב לפי מה שנוח לי (לפני שהתחלתי להשתמש התקשרתי למרכז של מכבי שנותן שרות לגבי מותר/אסור לשימוש בהריון, כמובן שגם הוא נתן לי את המילה שלו שבטוח להשתמש במישחות האלה) הטיפול שלו עזר לי מאוד 80% מהפצעים ירדו ומבחנתי זו פשרה נהדרת כמובן שהוא הזמין אותי לביקורת וכו' כמו כן כשהיתי בארץ (אני גרה בארה"ב) הייתי גם הולכת מידי שבוע לקוסמטיקאית לא משהוא רציני לפילינג מאוד עדין ומסכה השילוב הזה מאוד מאוד עזר. כשחזרתי לארה"ב אחרי חודש בארץ אנשים היו פשוט בשוק מנשינוי בעור הפנים. בקיצור קצת ארוך אבל מומלץ מומלץ אם תרצי את השם של הרופא שדרך אגב הוא מומחה מחלקת ילדים ועור בבי"ח "דנה" אני אשמח לתת לך אני מטופלת שלו כבר שנים ושהתחילו לי הפצעים ידעתי שהוא המושיע שלי!!!
 

Kמיקמי

New member
גם לי היה ככה בתחילת ההיריון ועוד

יותר גרוע...אחרי מריטת שערות בשעווה ברגליים למשל יצאו מיליוני חצ'קונים לבנים וכואבים שהרופא היה המום! נתן לי למרוח "טבעקוטן". הפסקתי עם השעווה ומידי פעם יוצא לי בפנים פצע או שתיים... בעקרון כמות הפצעים פחתה מאד כשהתחלתי חודש רביעי (אני עכשיו באמצע חמישי שבוע 20+5) ועוד אין לי אומץ לחזור לשעווה. רק חשוב לי להגיד..שלעולם לא היו לי חצקונים גם לא בגיל ההתבגרות.אולי פצע אחד מעצבן לפני מחזור.רק עכשיו עם ההיריון "זכיתי" לכמות חצ'קונים כמו בגיל 17
 
ולי יש אחד די קבוע- מתייבש וחוזר...

אצלי יש מעט פצעים אבל כל אחד שהיה השאיר סימן שעוד לא יורד. ועכשו יש לי אחד שגר לי על הפנים כבר חודש שלם, כל פעם הוא מתייבש, מתקלף ואז חוזר ללבלב. למישהי יש הצעה מה לעשות? האם המשחות שציינתן יכולות לעזור לזה? אני יודעת שזו צרה של עשירים, אבל מכיוון שהוא גר עלי כבר חודש כבר מיציתי את נוכחותו. ועוד שאלה- לסימנים שנשארו מפצעים ישנים, מה יכול לעזור? האם ללכת לקוסמטיקאית יכול לעזור? אני ממש לא מבינה בזה...אנא עצתכן.
 

דגיתי

New member
סבון פנים

לפני ההריון היתה לי בעיה נוראית של פצעים ודלקות בפנים. השתמשתי בסבון של סאנריידר, שנקרא "קנדסן סבון יופי". זה מייבש את הפצעים נפלא. איני יודעת אם מותר בהריון, כדאי לבדוק מול הרופא. נראה לי שבהריון אסור רטין A והחומר לא נמצא ברשימת המרכיבים. אולי יש פה מישהי שקשורה לסאנריידר ויכולה לאמר אם ניתן לשימוש בהריון.
 

mish mitzmitz

New member
לי יש בת וכל ההריון הייתי ממש

מחוצ'קנת. נראה לי שרק עכשיו (חודש שמיני) זה מתחיל להתנקות (בדיוק שכבר אף אחד לא רואה אותי כי אני בשמירה) אבל מה שעשיתי זה פשוט לשמור על הגיינה: מי פנים, סבון פנים עדינים וכו' ואם יש אפשרות ללכת לקוסמטיקאית פעם ב לפילינג עדין שמתאים להריון. אין מה לעשות - הורמונים.
 
אלוורה ואלוורה

זה עוזר ומייבש מהר את החצ'קונים ובנוסף לכך מרגיע את העור. עזר לי מאד מאד מאד וכשהיה חצ'קון עיקש ורשע שמתי מעט מאד לוונדר-בזהירות רבה מאד,באלוורה. ד"א השתמשתי בכמה תכשירי אלוורה ולא כולם מוצלחים, הכי היה מוצלח הוא האלוורה של ד"ר פישר (בתקווה שלא טעיתי בשם).
 
אלו-ורה ופרופוליס

אני ממליץ לטיפול בעור הפצוע משחה בהרכבה בעיקר ג'ל אלו-ורה אורגני ופרופוליס+ויטמינים A.E. "אלו-פרופוליס" המשחה מאד מרוכזת ויעילה. ובמקביל להפעיל כל טכניקת ניקוי הגוף מרעלים וחילוף חומרים טוב יותר,פעילות גופנית,מניעת עצירות,שתיה מרובה לשיתון מוגבר,והרבה נשימות עמוקות,לניקוי הריאות, שווה להיעזר בייעוץ תזונתי.אם את במקרה מעשנת יש לך סיבה טובה נוספת להפסקת עישון הצליחי ערן תומר "הקליניקה לרפואה טבעית"
 

שלמה 22

New member
אוף.....

בדיוק אתמול חזרתי מהקוסמטקאית הפצעים חוגגים אוףףףףףףףףףףף חבלז. עשיתי טיפול פנים ואין לי מי יודע מה כח סבל (כך הקוסמטיקאית אמרה)ואני חוזרת מישם עצבנית....... אוףףףףףףף מה אתם אומרים להפסיק אם זה ???? הטיפול עולה 140 ש"ח לא חבל אל הכסף ??? פליז...............
 
למעלה