פרונטו במוצ"ש

מיתר, אין זה סוד, ואתה בעצמך סיפרת לנו, שאתה מציג את עצמך

ככותב בפורום, במטרה לקבל צ'ופרים. כמה מאיתנו [שלא עושים זאת] זוכים לכל מה שציינת לעיל?
 

מיתר44

New member
עם כל הכבוד, סס״ר

מה הקשר של תגובתך זו להמלצה הנוגעת להתנהלות רצויה למעןשימור לקוחות?
 
מה הקשר? פירטת מה אתה מקבל כ'שימור לקוחות',

כולל צ'ופרים, ואני ציינתי שלא כל לקוח מקבל זאת. ואם לא הבנת מה הקשר, קבל את התנצלותי...
ואם נחזור למקור הדיון - הנושא היה צ'ופרים במסעדות. אני חוזרת וטוענת שבשנים הרבות בהם אכלנו במסעדות ביו הטובות ביותר בחו"ל, מעולם לא קיבלנו צ'ופרים גם במסעדות בהם היינו לקוחות קבועים. יחס נחמד, קבלת פנים חמה כשזיהו אותנו, זה כן. אבל שום דבר על חשבון הבית מעבר למה שכלל התפריט.
כנ"ל גם בארץ.
אבל אתה עצמך כתבת בגאווה רבה שאצלך זו שיטה לציין שאתה כותב ביקורות באינטרנט כדי 'למקסם' את ההנאה כדבריך. אז על מה אתה מלין?
 

מיתר44

New member
הבנתי את הצורך שלך להביע

ולא זו הפעם הראשונה את גישתך השונה כלקוחה של מסעדות. עדיין א ני טוען שאין בתגובתי כל אלמנט אישי שכן זהו אינו נושא הדיון. בעסקים רבים בארץ כולל מסעדות לא מקפידים על שימור לקוחות. על כך אני מלין. מבחינתי הדיון על גופה של גאוותי, , פוגע, אינו לעניין ולא מתאים לי לפתוח בו את השנה החדשה. על כן אודה אם תחסכי ממני הערות מסוג זה. תודה.
 
הגבתי לאלמנט המאד אישי שהיה בתגובתך הראשונה:

"מסעדות שלחו לי ברכת שנה טובה, הזמנות לחגוגימי הולדת ואירועים אחרים (ומתן צ׳ופר), הזמנות לאירועים מיוחדים, וכן - גםהענקת צ׳ופר ".

היות וכל מה שכתבתי היה ציטוט מדבריך בדיון אחר - ואגב, כיבדתי את הגילוי הנאות שלך אז - איני מבינה ממה אתה נפגע. ובכל זאת, התנצלותי אם נפגעת ושנה טובה.
 
למעלה