פרק חדש

  • פותח הנושא svety
  • פורסם בתאריך

svety

New member
פרק חדש


אז, פרק ראשון אחרי המייקאובר!
איך אתם חושבים שהחנונים יתנהגו אחרי השינוי הגדול במראה שלהם? איך אתם חושבים שהיפות יתייחסו אליהם עכשיו?
נראה לכם שתהייה הדחה? יש זוג שאתם רוצים שיעוף? זוג שממש תתבאסו אם ילך הבייתה?
 

Maliman

New member
הודיעו כבר שתהיה הדחה

אני חושש קצת שעכשיו ההפקה תנסה להראות שינוי מנטלי שעברו כביכול(או באמת) החנונים יחד עם השינוי החיצוני, מה שעלול לעשות את התוכנית פחות מצחיקה.
הלוואי שמשי תעוף כבר, היחידה שמעצבנת אותי ממי שנשאר. למרות שאדי בחור טוב, אבל גם אצלו נמאס לי מהסגידה שלו לבת הזוג המתנשאת.
 

matanbil

New member
חחח כן

כנראה שפיספסתי את הקטע כשהוא חשף את עצמו (למה לא נראה לי שזה היה כאן בפורום?) למרות שתמיד חשדתי בזה

אם כבר, אולג באמת עשה את שלו בוילה ולא צריך להיות מבואס
 

NosferatuHelge

New member
אכן כך.

אני קיבלתי את מה שהגעתי בשבילו למקום הזה, פגשתי את דיני שהיא ממש בחורה מדהימה, עברתי חוויה מצחיקה, מלחיצה ומרגשת, צברתי הרבה חברים חדשים מכל העולמות, יש לי עבודה חדשה עם שכר כפול, אני יוצא לארועים מעניינים, אני נראה מצוין (וזה בלי לעוף על עצמי) ובקרוב מאוד תהיה לי חברה לחיים.

אני קיבלתי מהתוכנית הזאת מעל ומעבר. אני שלם עם עצמי. :)
 

X יו יו S

New member
שלום

תשמע בתחילת העונה היית שונה מאשר ב2 פרקים האחרונים היה נורא קשה להיות בעדך
ויש זוגות שאני אוהבת מפרקים ראשונים אז אני יותר בעדם
 

NosferatuHelge

New member
מה שבנות מבקשות - אני עושה!

הנה ביקשת שאני אעוף ועפתי :)

זה בסדר, זה לא אשמתך שבחרו לשים אותנו בפינה חשוכה (גו דדי!) ולא עשו מכל דבר קטן שעשינו דרמה רומנטית, למרות שהיה לנו הרבה, הרבה דברים בדרך, אנחנו רבנו בהתחלה ואז השלמנו, ואז התחברנו, רצינו מאוד לנצח וכל פעם סיימנו מקום שני, בפרק של ת״א ואנה הודיה בכתה אחרי ששוב לא נצחה ואני עמדתי כמו ילד מפגר בצד ולא ניחמתי אותה (אגב בפרק 9 כשאמרתי שאני נקרע מבפנים כשאני רואה אותה בוכה זאת הייתה הכוונה, אבל הפעם הצלחתי וחיבקתי אותה - היה לי קשה לפרוץ החוצה ועשיתי את זה) ואז ממש ממש רציתי לנצח בשבילה במשימת ריקוד ולא הצלחתי. והיו עוד דברים מאוד אישיים שאני לא אדבר עליהם.

היינו זוג מהמם, פשוט נפלנו בין הכסאות - אין את הדרמה של להיות מודח בגלל ריב או להיות מודח רגע לפני המייקובר ואנחנו לא הגענו קרוב לקראת הגמר כדי שייתנו לצופים יותר הזדמנות להבין מי אנחנו.

אבל את יודעת מה? פאק איט! :) החיים טובים ומה שהיה לנו אף אחד לא ייקח לנו, אפילו אם אנשים לא יודעים על זה - זה לא משנה.

אני אגיד את זה בשיא הכנות, אני ודיני היינו בפועל הזוג הכי קרוב אחד לשני מכולם. היא בחורה יפה ונבונה ואני הייתי בן זוג זורם עם ראש פתוח. בגלל זה, אגב, בחיים לא הועמדנו לניפוי - היינו זוג חזק ואסרטיבי. היינו ביחסים טובים על כל החברה והכי חשוב אחד עם השני!
 

DontEvenBlink

New member
זה מה שהכי חשוב לדעתי

למי אכפת מזמן מסך?! רק מי שרוצה להיות סלב. למרות כל הסטיגמות שעליהן התוכנית בנויה, בעיקרון היפה והחנון זה הריאלטי שהכי יכול לתרום למי שהולך לשם, וזה מה שחשוב (במידה והוא רוצה להשתנות... יש הרבה שבאים ולא רוצים בעצם לשנות כלום כשזו המהות של התוכנית. כבר אמרתי שאין בעיה עם זה, פשוט היפה והחנון זה לא המקום למי שלא רוצה לעבור שינוי.)
 

matanbil

New member
במה אתה עובד היום?

לקרוא באתר התכנית שאתה היית אחראי זמינות בחברת כבלים אחרי ששומעים אותך נשמע ממש עבודה מתחת לרמת ההשכלה שלך
 

NosferatuHelge

New member
Systems Engineer Tier 3

בקבוצת רד-בינת. בשפה פשוטה, מגדיר ומתחזק קונפיגורציות רשתות תקשורת. יושב לי בחוות השרתים כל היום ומתקתק על המקלדת מול כל מיני מסכי טרמינל לנתבים ומתגים.
 

Summer Savory

New member
במלוא הכנות, אני מוכרחה להודות

שבפרקים הראשונים עוררת אצלי הרבה אי נוחות ואנטגוניזם. עד עכשיו אני לא יודעת האם זו הייתה תוצאה של עריכה מניפולטיבית, ששהתאמצה להלעיג על ידי כך שהיא שיוותה נימה רצינית לדברים שאמרת באופן מבודח, או שכך באמת בחרת להציג את עצמך בתחילת דרך, מסיבות השמורות עמך. כך או אחרת, לקראת הפרקים האחרונים כבר חיבבתי אותך ואת הודיה מאוד - את הודיה על המתיקות והצניעות, אותך על הכנות וההודאה הלא-קלה בקשיים ובחולשות - ואת שניכם על הדינמיקה הנעימה והנהדרת שהייתה שם (אולי מתחילת הדרך, אלא שבהפקה בחרו להראות לנו דברים אחרים). הייתם תענוג על המסך, ועשיתם לי לחייך. תודה.
 

an addict

New member
מבחינתי זה פחות אנטגוניזם...

פשוט בפרק שניים הראשונים לא היה ברור למה הפסיכולוגית אישרה לך להשתתף. זה היה נראה מנותק לחלוטין מהמציאות. גם הסלידה מ"כל האלו שיצאו מהארון" היתה נורא מנותקת. ככל שהתקדמה העונה נחשפו צדדים יותר אנושיים ופחות קריקטוריסטים שלך ובאמת היה מרגש לראות אותך נפתח בפני הודיה ובפני המצלמה.

מה שמעניין זה אם אתם רואים את הפרקים כמונו או שידעת מראש מתי יתחילו להראות אתכם יותר?

לגבי משי ואדי - נראה לי שאדי זה האלכז שלהם לעונה הזאת. כמה שהוא לא יפתח וישתנה הוא יהיה יצור בעיני רוב החברה. גם איך שהוא נתרגש מזה שגיא פינס היה בחדר מדגיש עד כמה הוא שואף להיות חלק מהעולם של היפות.

בעיני ההתנגדות שינוי היא דבר טבעי במידה מסוימת. אלו חבר'ה עם ראש על הכתפיים והם צריכים למצוא יחד עם היפות את נקודת האמצע, לא להפוך לפקצות בורות בעצמם.

ומשי בחורה מעצבנת בטירוף. קשה לי להאמין שהיא באמת פתחה את העסק של הקרפים לבד, היא בטח דאגה שמישהו יעשה את רוב העבודה בשבילה. היא לא טיפשה אבל גם די פוסטמה בעיני. כמה היא יכולה לדבר על זה שהיא יפה ומושכת תשומת לב??? וחכמה ונחמדה וצנועה... בכלל, מתי הבנות האלו יבינו שהן מושכות תשומת לב כי הן בנות, והן לרוב מתלבשות די חשוף או לפחות מאד מטופח. זהו. אם הן לא יצאו מהתחושה שהן איזה עילוי הן לא יתקדמו בחיים לעולם.
 
בעיניי היית גדול מהרגע הראשון

היית דמות מאוד מצחיקה וצבעונית, ולרגע לא חשבתי שאתה באמת ערפד


כמובן שכמו כולם מאוד התרגשתי לראות את השינוי האמיץ שעברת בסוף הדרך.
נכון, הזוגיות שלך ושל הודיה לא זכתה להרבה זמן מסך, אבל בסופו של דבר יזכרו את שניכם מאוד לטובה.

משמח מאוד לקרוא על השינוי לטובה שעברת, וכייף שיש הזדמנות לדבר איתך!
 

matanbil

New member
הקטע עם יבגני ועדי נוימן

נראה לא כמו צילום דוגמנות אלא סצנה הזויה מסרטון spring break עם תחרות הרטבת חולצה
 
למעלה