פרק שבע טריילר

תיאוריה יצירתית! (היא שלך?)

אהבלתי את השיחלופים והגלגולים בין העונות -
אני לא יודעת אם זה יחזור , בסופו של דבר סרסיי נקלעה למצב מאוד רגיש
כמעט לפינה והיא במצב נואש בו השימוש היחיד שלה כשיש לה עוד סיכוי
שיש לה שימוש אסטרטגי כנגד מלך המתים...

אחרת כמו שאומרים הראש שלה כבר היה מקשט את המצודה של מעלה המלך...
 
אני יודעת מה הולך לקרות (סביר עד עכשיו זה עבד)

ובעוונותי הצצתי גם לעונה שמונה ,
הקטע שהיא מטורפת שליטה ובאמת לא כדאי לזלזל באריה שדוחקים לפינה
אם בעונה הזו או באחרות - היא תעשה *כל* מה שצריך כדי שהשושלת שלה תנצח והיא ירשה את השאפתנות מאבא שלה, וכמובן ככלבה מטורפת יש לי חיבה גדולה אליה בהתחשב בזה שהיא גם לביאה של ממש.

מצד שני היא טובה במעלה המלך - אבל הדרכים משתנות ואנחנו עומדים בפני אויב חיצוני שהכוח של סרסיי שכבר הוכיחה שהיא לא שונה מהמלך המטורף מאוד בספק כנגד סיטואציות חדשות שבצורה מסוימות קורעות את אלה המוכרות לה.
אפשר לומר שהדרור העליון שהגיע מרחוק לשקף איזה חידוש ומהר מאוד נפל טרף לכל האכזריות והיובשניות של המוסר הישן (בהתחלה אפילו חיבבתי אותו בחיי עם כל ההטפות לעניים) - התרסק מהר מאוד והיא מתחילה לאבד את "מגע הקסם שלה" כשזה נוגע למציאות ולצורך להתרגל למשהו אחר חוץ מתאוות השלטון שלה ושל דמה .

בסופו של דבר הנבואה הייתה ברורה ילדיה ימותו ,
ככה שלא סביר שחוץ מחמת הטירוף שלה נזכה לעדנה של סרסיי המוכרת.
מה שבטוח אני בטוחה שהיא תשרוף עוד כמה אנשים בדרך :)
 

Uri04

New member
זה כבר יהיה קצת צפוי


אם סרסי תשלוף משהו הזוי מהשרוול ותחסל מלא דמויות במכה אחת... מה גם שזה דיי יחסל את ההמשכיות של הסדרה.

בנוסף, אני לא רואה את זה קורה כי אם כל כך הרבה דמויות ימותו בסוף עונה 7, לא ישארו כמעט כאלה שילחמו במהלכים הלבנים וחבריהם בעונה 8.

לא.. אני חושב שסרסי עדיין בשלב בו היא מנסה להבין לאן נושבות הרוחות ואיזה יתרון היא תוכל להשיג לטווח הרחוק. אולי גם ההריון ממתן אותה קצת, והיא מנסה להפעיל שיקולים אסטרטגיים.

אם היא תאבד את זה סופית, זה יהיה רק לקראת סוף עונה 8. ואני מקווה שזה יהיה EPIC ולא משהו מטומטם בסגנון של 'אריה מתגנבת למעלה מלך ומתנקשת בסרסי', בעיקר כי לאריה אין באמת סיבה להפנות את הכעס שלה כלפי סרסי: סרסי לא עמדה מאחורי החיסול של נד, לא עמדה מאחורי החתונה האדומה ומעבר לזה לא באמת עשתה לאריה שום דבר שמצריך שדווקא אריה תחסל אותה. אני כבר מעדיף שזה כן יהיה טיריון.
 
נכון , אבל מודדים גם לפי התפתחות של דמות

ויכולת להעביר מטרות גדול ונאצלות יותר מבחינת ערכיהם כלפי העתיד לבוא.
במובן הזה הבלונדה עם המחשוף - כן רוצה לשחרר עבדים ולסיים מפעלים רבים שכלאו ועוותו בני אדם - ובהרבה מובנים גם אם יכולה לשרוף אנשים בלי למצמץ
פעמים בכל זאת יש בה מספיק תום ויכולת הקשבה ליועציה מה שבהכרח יעשה אותה שליטה טובה יותר ובעלת יכולת ללמוד רגישות מכלבות סטייל סרסי שיודעות
"איך לשחק את המשחק" .

במידה מסוימת זו כן שאלה של רע וטוב - אבל המידתיות שלו והמורכבות שלו לא נמדדת בגיבור ופושע אלא דרך אנטי גיבורים ומורכבות העולם כולו אבל בסופו של דבר טון אנושי מסוים מאפשר לנו לגעת בטוב והרע של כל דמות ממש .

ממש דומה לחיים.
 
למעלה