פרק 17 - הדחה מפתיעה

ny22

New member
מנהל
גם אני העדפתי שוובה ואלה ישארו...

ולכן מאוד שמחתי שהם ניצחו - מגיע להם
 
ההפקה בוחרת מי נשאר ומי עף, יש טעם להמשיך לצפות?

המשימה האחרונה הבליטה את זה הכי הרבה, יחד עם החוזה הדרקוני שפורסם פה, הבנתי שהנקודה הכי קדושה במירוץ, מי המתמודדים שנשארים ומי עפים, גם פה ההפקה נוגעת. לא יכול להיות שכל כך הרבה זוגות קיבלו את "התקדמו אל נקודת הסיום". יש לי הרגשה שההפקה הזיזה את המשימות מכל מדרגה במהלך המשימה עצמה בהתאם למתמודדים.
כאשר ההפקה מחליטה מראש אילו מתמודדים ימשיכו קדימה, אין שום דבר טבעי במירוץ. זה מפוברק. לא נראה לי יש טעם להמשיך לצפות בתוכנית. השאלה היא האם הרבה אנשים מודעים לכך ולא רק אילו שחושבים מרוב עצבים. כל כך קשה לעשות חרם צפיה כדי לשכנע את ההפקה לעשות תוכנית יותר כשרה? קשה לי להאמין שככה זה גם בארה"ב.
 

כמהאפשר

New member
או שהיו הרבה נקודות של "התקדמו אל נקודת הסיום"

וגם לא מובן לי מדוע לפני נקודת הסיום עצמה לא היו נקודות רציפות של ירידה, דרך אגב,
או שאתה צודק.
ואיך לשני זוגות יצאה "בו זמנית" אותו הדבר? זה הגיוני?
 

ניקה22

New member
לדעתי ההפקה התערבה

גם במשימת הגזעים - כשהם נתנו את האפשרות לזוג אחד לבצע את המשימה (כשברור שזה יותר קל כשאחד עושה את זה) במיוחד בשביל רז ואלכסה כדי שתהיה להם איזושהי אפשרות לבצע את המשימה ושלא יודחו.
 

ny22

New member
מנהל
באמת משהו מוזר...

אני זכרתי שב-190 היה ללכת לנקודת הסיום...
 

dar dahan

Member
ואני זכרתי שב22 (איפה שהתאומים ירדו

ושלינור ויוכי ירדו למדרגה הזאת הן לא עלו לקו הסיום.
בכלל נראה שההפקה התערבה בצורה מגעילה.
ואיך זה שבובי את בובי מצאו בדיוק בזמן שהם היו צריכים את השלט של להגיע לקו הסיום, איך?
&nbsp
 
הדבר שהתערבו בו היה העריכה

אני לגמרי מאמינה שכל מי שקיבל רמז מסוים על המדרגות באמת קיבל אותו, אבל בעריכה שינו את הסדר של הדברים כדי ליצור "מתח".
זה לגמרי לא חדש - כל העונה עורכים דברים כדי שהכל יראה כאילו הוא קורה במקביל, גם כשברור לגמרי שזה לא יכול להיות (דוגמה טובה - משימת הגזעים, שם היה רק גזע אחד וברור שאי אפשר ששני זוגות יישפטו במקביל).
אז כאן, כנראה שוובה ואלה קיבלו "התקדמו לנקודת הסיום" הרבה לפני יעל ורוני, אבל בעריכה הפכו את הסדר ושינו אותו כדי שלצופה ייראה כאילו זה קרה כמעט באותו זמן.
אני לא תמימה וברור לי שיש מניפולציות, אבל לדעתי יש כאן בפורום גם קצת נטייה לפרנואידיות יתר. ממש לא נראה לי שההפקה "הזיזה רמזים" בהתאם למתמודדים.
 
אני ממש חושב שהזיזו רמזים...

הפרנויה נובעת מטריקים לא נחוצים של ההפקה לעשות תוכנית מותחת יותר, גם כאשר לא צריך. התוכנית מספיק מעניינת כמו שהיא בלי שבהפקה יזיזו דברים ויחילטו מי מתקדם ומי לא. בגלל שאנחנו לא רואים בכלל איך הדברים נראים מאחורי הקלעים, אני חושב שיש הרבה מקום לגעת ולחשוב שההפקה רק עורכת דברים ומשאירה את התחרות פחות או יותר טבעית (פחות או יותר), זו חשיבה של הנאה (לרצות להנות מהפרק, גם אם זה אומר שעובדים עליך).
 

ניקה22

New member
איזה כיף! שוובה ואלה נשארו

הדואניות מיצו את עצמן במירוץ ואני מקווה שלינור ויוכי יהיו הבאות לעוף :)

ואנגליה!!! יהיה אדיר לדעתי
 

סטפני16

New member
גם אני שמחה שוובה ואלה נשארו

ותום ואריאל. הדואניות היו חמודות מאוד אבל לא הצטיינו במיוחד.
 

25330

New member
נראה לכם שדואני הודחו הודחו או שפרשו
א-לה יפה&בועז


מגיעות להפקה ברכות. אשכרה
. סוף סוף זכינו להדחה-הפרשה ראשונה לא של "עמך" (טוב, לא בדיוק, אם סופרים את פנינת הפלסטיק שאליה מיד נשוב בהמשך).

או, שבעצם לא? בשולי הפרסום של הביביתון את שהיה ידוע (אך טרם פורסם בעיתונות, עד כה) יש לשים לעובדה שהשנה יש עומס יתר של משתתפים מקורבים - וככל הנראה מקבלי שכר - המיוצגים בידי סוכנים, אנשי מקצוע וכו'. למעשה משתתפות במרוץ שתי קבוצות. הראשונה: "עמך" שעמדו בשמש הקופחת וקור מצמית, בתור למבחנים והתרגשו מכל שלב מעבר הלאה. קבוצה שניה - ולא קטנה: של מקורבים, "בנים של," "אחים של" (ויהלומים יודעי מצלמה-תהילה בזכות עצמם) למען הקיצור: כאלו שכח המיקוח והמשא ומתן שלהם מול ההפקה, רב ומשוכלל יותר. לגבי הקבוצה האחרונה ניתן להניח שההפקה הסכימה לשנות את החוזה הסטנדרטי שלה (למשל בסעיף תשלום שכר עבור ההשתתפות ועוד) תמורת זכיה ב"אבק כוכבים," כ"רצים" למיליון, ממש כאחד האדם.

כאשר בעבור חלק מהמשתתפים מדובר ב"עבודה," וכאשר לאותם משתתפים יש כבר קריירה תקשורתית, יש להניח שיש להם מחוייבויות קודמות שמחוץ למרוץ. בעבורם, גם הזכיה אינה רלוונטית כמו ל"עמך" וכמובן שלא המקפצה לתהילה - שכבר נקנתה בידם, והיא שהביאה אותם למרוץ מלכתחילה.

יכול להיות אפוא שדו מחומצנות-מודבקות-מוחלקות שיער, רוני סופר-קשה-לה ויעל הסטאר (באמת) נאלצו לפרוש מסיבות שאינן קשורות למרוץ, וסכמו זאת מלכתחילה?
יתכן, כפי שתועד בעדויות, שיעל שנגררה בידי רוני סופר-קשה-לה (תמיד, תמיד בדמעות) נאלצה לעזוב בגלל התחייבויות של האחרונה?
יתכן שהסינגל החדש של רוני סופר-קשה-לה עמד בעקבי הדרך והכתיב את ההדחה-פרישה מוסכמת מראש?
יתכן שקיבלנו פנינה פרק ב' (הלוא אשה לא מאמינה ש"פציעתה" של הרוזנבלומית מנעה ממנה את מה שלא מנע לא את אוסי ולא את מרגלית ה"עממיות" להמשיך ולרוץ למליון, חרף פציעותהן - האמיתיות יש להניח, במקרים אלה)?
יכול ששוב בישלו/ביימו לנו "הדחה"-הפרשה שבינה לבין תחרות או מרוץ אין ולא כלום?

או, שבעצם, הכל כבר פרנויה ובאמת יעל ורוני פשוט הגיעו אחרונות במרוץ ובתחרות עם שותפהן למרוץ?
 

ny22

New member
מנהל
אז מי שהודח לפני רוני ויעל זה יפה ובועז?


אם כן - בערו המון זמן בין ההדחות הללו...
שבועיים בערך, לא?
 
לא היה ברור כמה בולי עץ יש זמינים למתחרים? והאם צריכים לחכות

אחד שהשני ישסיים את הגלגול? או שהם נכנסים באמצע?

למה אין הוראות ברורות בזה??!
 
אם היו בוראות ברורות, זה היה נראה "לא טוב" בטלוויזיה....

שיש רק בול עץ אחד וכל השאר מחכים בצד, זה כבר לא תחרות, זה לא זורם מהר, אין מתח - זו לא טלוויזיה טובה. אז מה עושים? משאירים את הצופים מטומטמים ועורכים הכל מהר ובאותה צורה (כל צמד זוגות מסיים ביחד כאילו הם עשו את זה אחד אחרי השני ולזוגות האחרים לקח יותר זמן).
ת'אמת, אני יכול לחיות עם המניפולציה שנועדה ליצור מתח איפה שאין. אני גם יכול לחיות עם הבלבול וחוסר הידיעה. אבל מה שקשה לי מאוד איתו זה שבוחרים בזוג או שניים מראש שיהיה להם "מזל" וככה לעזור להם לחיות יותר זמן במירוץ או אפילו להגיע לגמר. יחד עם עריכה שמתמקדת בעיקר בשני זוגות.
כאשר התוכנית מצולמת, אי אפשר לדעת איזה זוג יכול להיות יותר מעניין. אפשר לדעת את זה רק בעריכה אחרי הצילומים. אז זוג חתיך (אלכסה ורז למשל) יכול להיות מאוד אדיש ומשעמם בעדויות וזוג פחות חתיך (או בכלל לא) יכול להיות הדבר הכי מצחיק שיש בעדויות. אז מה הטעם לבחור מראש את מי להציל??!?!? כמעט כולם שונאים את הזוג הזה ודווקא אותו משאירים! תוכנית יותר טבעית ולא מלאכותית לאו דווקא אומר פחות רייטינג. לא בטוח שזה יהיה משעמם.
 
יפה כתבת ! לפי זווית הצילום לא היה ברור כלל כמה בולי עץ היו

ואת סדר ההגעה / הניסיונות
 
למעלה