פרק 19 – משימה חשאית בלונדון

25330

New member
האמת? אינך חייבת, אבל ממש, לקרוא את הודעותי, רצוי שתגמלי


א. משום שאני משתדלת, כמיטב יכולותי הדלות, לכוון גבוה (אף שלא בהכרח, מצליחה). יש מי שמתוסכלים
ממה שמסתבר כגבוה בעבור יכולותהן.
ב. תודה. אני, ככל הנראה, ולמרות הצעתך הטובה, אמשיך לצפות - ואגב, גם להנות - כטוב בעיני. יתר על
כן, חרף נבואת הזעם, האש והגופרית שלך אמשיך להפעיל עין בקורתית, דעה ספקנית וניתוח עצמאי
כלפי מה שמגישים לי, והיו מצפים שאקבל כמות שהוא.
ג. כמי שגלגול-עיניים-התחסדות-צדקנות-הטפה וחוסר סובלנות לאחר הם שם שני לה, לפחות כאן בפרום,
מדי עונה ועונה (למשל, בין שלל דוגמאות: טרונייתך-הטפתך-צדקנותך-חוסר סובלנותך למטה מכאן
בשרשור זה או בעונה אחרת) אנא אם לא למעני לפחות למען עצמך, חסכי מכאוב וצער והמנעי לקרוא
את מה שככל הנראה את מתעקשת לקרוא בכדי שיהיה לך סולם לטפס עליו במטיפנות-צדקנות-
התחסדות...
ד. לו היה טעם, אוזן כרויה ויכולת הולמת, יתכן והייתי מנסה להסביר את ההבדל בין הופעה דו-שבועית,
בפריים טיים על מיליוני מסכים מזה ובקורת בעתונות, בתקשורת, בפורומים (שמפרנסת ומזינה אגב, את
אותה תעשיה עצמה) וכיו"ב, מזה.

נפרד כאן?
 

פרארי1

New member
שיעור קצר במתמטיקה

משימת ג'יימס בונד (עזבו את זה שיכלו לעשות איזה משהו אקסטרימי בהקשר הזה ועשו משהו שכל ילד בן שנתיים יכול לעשות) - היו שם חמש תמונות, תחת כל אחת מהן ספרה שונה, נכון?
כמה אפשרויות לצרופי מספרים שונים יש עם חמש ספרות?
נחסוך לכם את המתח, יש 120 אפשרויות שונות (5! או בעברית, חמש עצרת).
כמה נסיונות זה לקח לזוגות?
הכי הרבה - 3.
עזבו את אוריאל שהכיר את הסרטים ופתר בשניה (גם אני הייתי פותר את זה בשניה), בואו אפילו נניח שכולם הכירו את השחקן מהסרט האחרון, כך שבעצם היו צריכים לסדר רק ארבע תמונות, זה עדיין 24 אפשרויות שונות, אבל לצוותים המבריקים שלנו, שחלקם דאגו להסביר לנו עד כמה אין להם מושג בסרטי ג'יימס בונד, זה לקח במקסימום 3 נסיונות.
&nbsp
ממש ניסים ונפלאות ורבי בנימין, לא?
כי הרי אין שום סיכוי בעולם שההפקה עזרה להם לפתור את זה, נכון?
&nbsp
אגב, איך הם הוכיחו לגברת עם עגלות התה שהם באמת האכילו אנשים זרים בכמות הדרושה?
הרי הם יכלו לטרוף בעצמם איזה עשר עוגיות כל אחד...
 

הדס178

New member
אני חושבת שהמשימההזו לא היתה הוגנת

מה,כולם מכירים את ג'יימס בונד? ראו את הסרטיםשלו? כולם עכשו צריכים לדעת את כל הדברים האלה בשביל להשתתף במירוץ למיליון ואם הם לא יודעים אז חבל עליהם? לדעתי זה לא ידע בסיסי, לכן טוב אם ההפקה עזרה.
 

פרארי1

New member
כולם צריכים לדעת לרקוד?

אם אני הייתי צריך להשתתף במשימת ריקודים הייתי תוקע את כולם שם עד עצם היום הזה

&nbsp
נכון, זה לא ידע בסיסי, אבל עשה רושם שכולם יודעים מי משחק בסרט האחרון, אז לנסות 24 צירופים לא אמור לקחת שעות ויש משימות שאמורות לקחת זמן ואמורות לאפשר לסדר הזוגות להשתנות וזו הייתה משימה כזאת.
אם לא רוצים להגיע למצב שחייבים לעזור לזוגות כדי להצליח (לכאורה, כמובן), שיואילו ויחשבו על משימות שבהן זה לא יקרה.
 

just Orli

New member
אין צורך לדעת לרקוד

כמו בכל המשימות מהסוג הזה, מה שחשוב לבוחן זו הדינמיקה והאנרגיות של הזוגות, והוא מעלים עין כמעט לחלוטין מאי דיוקים בצעדים. הוא אמר את זה בעצמו - "אני רוצה לראות אתכם עובדים בצוות, שמחים, נהנים, אתם להקת בנים!". לא הזכיר במילה אחת שהוא רוצה לראות מהם צעדים מדויקים.
 

כמהאפשר

New member
בחייך, אלכסה(שכל כך בכתה על הרגל והתעצבנה שמעכבים אותה

מי שצורף אליה במשימה הזאת) לא יודעת לזוז בשיט.
&nbsp
ואני כותבת את זה לא בתור מי שרקדה בלט במשך מספיק שנים- אלא בתור בחורה רגילה, שצופה מהצד.
היא זזה כמו גולם, בלי טיפת קואורדינציה.
&nbsp
כמה שאני לא מחבבת את גל וליאל- תראי איזה יופי הם זזים ואיך אלכסה זזה.
&nbsp
אגב, זה לא רק לזוז כיחידה.
זה לזכור רצף, דבר לא פשוט בכלל, זה לשמור על רמת אנרגיה, התלהבות וכו'.
 
אני לא מאמין איך אף אחד לא יודע את זה


מבחינתי זה ידע בסיסי. לדעת את כל שחקני ג'יימס בונד או כמעט כולם (ההוא שופיע בסרט אחד כושל לא היה ברשימה, נכון?)
 
מסכימה לגמרי, גם בעיני זה די ידע בסיסי

אני ראיתי אולי 4 סרטי ג'יימס בונד בכל חיי, ועדיין אני יודעת את הסדר.
ולא, את ג'ורג' לזנבי לא הכניסו בכלל לרשימה, מה שתכלס עושה את החיים הרבה יותר קלים (אותו גם אני לא הייתי יודעת למקם בנסיון ראשון).
 
בהנחה ושון קונרי מופיע פעם אחת...

לזנבי מופיע מיד אחרי קונרי ולפני רוג'ר מור. ולמה ששון קונרי יופיע פעמיים? כי לזנבי החליף אותו בסרט הלפני האחרון שלו ואז קונרי חזר לעוד אחד.
 
האחרון דניאל קרייג, זה שלפניו פירס ברונסן. גם די מוכר

אז נשארו 3 לסדר.
3 עצרת זה 6 נסיונות.
סטטיסטית יש להם 50 אחוז סיכוי להגיע לתשובה הנכונה ו50 אחוז כאן זה 3 נסיונות.
עדיין גם לי זה היה נראה מוזר. יוכי ולינור לא ראו גיימס בונד בכלל ועדיין הצליחו די מהר.. מוזר..

לגבי העוגיות- אותה שאלה תוכל לשאול במשימה הקודמת - של המדרגות - והתשובה ברורה: יש צלם שמלווה אותם. עליו אי אפשר לעבוד. ההפקה היתה מזמברת אותם על ניסיון לרמאות כל כך שקוף.
 

DDN

New member
היה חסר שם אחד

אבל אם הוא היה, זה באמת יכל להיות מכשיל
&nbsp
 

Gרר

New member
שני האחרונים מאד ידועים וחוץ מזה

היו שם תמונות ששחור לבן שמן הסתם זה של היותר וותיקים. לא צריך לקחת יותר משנים שלושה ניסיונות. ובכל מקרה גם יכול להיות שהיה זוג שזה לקח לו יותר וחתכו את זה בעריכה.
 

just Orli

New member


לא כל כך קשה למען האמת. אפילו אני, שלא ראיתי אף סרט ג'יימס בונד בחיי, ידעתי לזהות את שני האחרונים ולנחש ששני הראשונים זה התמונות בשחור לבן. השאלה היתה רק הסדר בין אלה, כך ששלושה נסיונות זה בהחלט די והותר.
משימה מטופשת לחלוטין, מה שמתחבר למי שאמר פה קודם שאין בעונה הזו כמעט משימות אקסטרים בכלל.
 

25330

New member
הכל נכון, בעקר החוק הראשון: cherchez l'argent

איני בטוחה שחוקי ברנולי או כללי הסתברות אחרים ישימים (לכל הפחות, ללא תיקנון) למקרה לא-אקרעי שבו מספר הנסיונות תלוי ואפילו, נרמז (שחור לבן, "מפורסמות" ועוד).

מה שכן בטוח הוא שלונדון היא עיר יקרה. מכאן נגזר:
ראשית, כמו בסקנדינביות זמן השהיה של המתחרים במדינות אלו קצר וקצוב מראש, לצורך חסכון בעלויות שהיה (מלון וכו').
שנית, שכירת צוותים מקומיים (דוגמניות, סירות, צוותי הפקה מקומיים) מחושבת מן הסתם, לפי שעות. מה גם שהאולפן השכור מחייב גם הוא, מן הסתם, לפי שעה ויש למהר את הגעת הצוותים אליו, ויציאתם ממנו על-פי המונה הקצוב מראש.

מסיבה זו, לעניות הבנתי מתבקשות שתי מסקנות:

את משימות האקסטרים יערכו ככל הנראה, במדינות זולות (ע"ע הטיפוס על האנטנה בגרוזיה) כאמל"ט שבהן הן עלויות שכירת צוותים, ציוד וכו' והן עלויות תקורה (למשל, ביטוח ועוד) נמוכות יותר.
שנית, הן במטלת בונד והן במטלת האולפן עמד לרשות צוות ההפקה זמן קצוב שבמסגרתו היה עליהם לסיים את המשימות ו"להעביר" את הצוותים (תרתי משמע).

אם אכן השערתי השניה נכונה, ככל הנראה, יד לא נעלמה במיוחד סייעה להתגברות על המטלות והתקדמות הלאה במגבלות זמן ועלויות שהוכתבו מראש. לפיכך, "נרמז" לאוזניית אשת עגלת התה או לדוגמנית הכלואה ב- red box (עליו השלום) להתקדם ולהעביר הלאה. מסיבה זו, אפשר גם להסביר, שמה שלעיננו נראה כלא-דומה לריקוד שהודגם, עבר בקלות את העין המקצועית וה"קפדנית" של הבוחן - שככל הנראה, הוא ואולפנו נשכרו לפי שעות, לזמן קצוב.
 

Gרר

New member
גם אני מאמין שמשימות אקסטרים יהיו בארצות הזולות

אין מה לעשות יש גם חישובים כאלה.

לגבי משימת המיניסטרי אוף סאונד - הרביעיה האחרונה רקדה ממש לא בתיאום אבל היה ברור שזה כבר לא משנה ויעבירו אותם כי זה גם הזוג האחרון אז מה זה כבר משנה וגם בגלל הזמן המוגבל שסגרו עם המקום. בכל מקרה כמו שגם קובי וטליה אמרו בכל המשימות מהסוג הזה המטרה היא לצאת לשופטים כמה שיותר מהר בפעם הראשונה כי ברוב המקרים מעבירים בפעם השניה. לא זכור לי משימה מסוג כזה שבה זוג עוכב יותר מפעם אולי פעמיים לכל היותר. תמיד איכשהו מעבירים בפעם השניה גג שלישית.

בכל מקרה תום ואריאל גל וליאל עשו את זה באמת ברמה... וכבוד לתום שעמד בזה בכבוד ושוב מוכיחים פעם אחר פעם שהם הזוג הכי טוב שם.
 

SivanCA

New member
נראה לי שאפשר להוכיח את מה שאת אומרת

נדמה לי שבאמת העבירו את הזוגות מהר ולכן צימצמו את הזוגות לרביעיות בוואן דירקשן....
מה שתפס לי את העיין זה שהסדר של הזוגות נשאר כל הפרק האחרון בדיוק כמו בסוף הפרק עם המלכה עלאק...אם באמת היו מקפידים במשימות אז סביר שהסדר והמיקום שלהם היה משתנה... זה שהסדר נשאר כל הפרק בדיוק כמו בפרק שלפניו בלי לשנות מקומות מוכיח שקידמו אותם מהר העיקר שיסיימו בזמן..
 

25330

New member
מסכימה לגבי טום אבל הריקוד מוכיח ההפך

לדבריך Gרר - אין ספק שלולי ולולה חזקים. בעקר בגלל היכולת לקחת את המשימות בקלות ובלי רצח בעיניים (ע"ע ד"ר ברזני) שמאפשר להם לקחת בצחוק ואיזי, עם המון עזרה ותמיכה הדדית מה שלאחרים קשה הרבה יותר ולו בשל הגישה (ע"ע הדוכסים מאילת, דו-מוחלקות-מודבקות-מחומצנות שיער, הדתיות לשעבר ופרחות בהווה ועוד). אכן בשלב מתקדם זה היכולת המנטלית בולטת ונותנת יתרון לזוגות חזקים מנטלית ו/או זוגית.

דווקא טום, "שלא יודע לרקוד" בניגוד לשותפו הרקדן, נדמית בעיני כיותר מדרמה והבניה מלאכותית שטרחו להעצים ולהאדיר למען הגדל דרמה (אפילו לא ב-1.99₪) מאשר מציאות. עצם ההתמקדות וההבלטה היא זו שמעוררת את חשדי ואת בלוטות חוסר האמון שלי ב"מציאות" נוכח ביומה, הפקתה, וכו' מטעמים דרמטולוגיים, ריטינגיים וכיו"ב.

איני בטחוה שמקרה ספציפי של משתתף בעונה קודמת יכול להוות בסיס לאינדוקציה אך לפי מה שנראה ונצפה אכן גורם הזמן נדמה כשיקול-על שלפיו נבנו והוכתבו המטלות ומעבר הזוגות - דרכן או אותן.

לדבריך SivanCA - אכן נקודה מעניינת. שימור הפערים (בשלהי השידור אכן הופיעו כתוביות ש"סידרו" את הסדר בין הזוגות הצמודים לכאורה, שנפרדו בצאתם מהאולפן) מעיד שככל הנראה גם הפעם עברו דרך מה שאפשר להפקה לסמן
על עוד סטריאוטיפ (בונד, five o'clock tea בלונדון שכמעט מחצית תושביה, מהגרים שאינם אנגלים וכל שכן חסרי מסורת אנגלית) ואוביקטיפיקציה שמשטחת מצבים מורכבים ועגולים לחד-מימדיות, וכמובן מנה גדושה של התקשורת ולוויניה ושליטתה בחיינו (בונד, One Direction).
 

25330

New member
ואף-על-פי-כן cherchez l'argent

נניח להסקת מסקנות קטגוריות ממקרה פרטי.

אף אם יתאפשר (רגולציה, פרקטיקה וכו') לשכור את אנטנת BT Tower שבמרכז לונדון, למשחק אקסטרים העלות - הן שכירות והן תקורות כ-ביטוח, צוותי חילוץ וכו' - מן הסתם, תהיה גבוהה מאשר בטבילסי.

אגב גם אם המקרה שממנו אתה מסיק מסקנות קטגוריות אכן נכון ותקף תמיד, עלות המחיה של אותו צוות שונה במדינות שונות. לכן עדיף להטיס את אותו צוות ישירות לקוסטה ריקה, נניח, שבה רמת החיים נמוכה יותר - ושבה יצטרך הוא לעבוד, ולא ל"סחוב" אותו לשווא ולאכסן בעלויות גבוהות כאשר אין צורך באותו צוות ונוכחותו דווקא בלונדון, שטוקהולם או הלסנקי, אם אכן ישנו כזה, גם במרוץ הנוכחי.
 
למעלה