פרק 47- ופלים לימון

YossihNew

Well-known member
🧇 |לימון|

אז מה אריק יבין מהחלום?

האם ברוש ומקס יצליחו למנוע ממנו להיזכר בסקיי?

איך מילי תסביר לבית הספר את המצב החדש?

ומה זהבה תעשה אם היא תגלה את סקיי?
 

YossihNew

Well-known member
חגי. כן. זה יהיה בעייתי. חגי עסוק קצת. עם חרדים וחרדית ספציפית... מעניין, אז גובי היה נוסע עד להודו? כן, לא היא מחקה.

הוא חוזר היום. בכל מקרה... אה, וגם הוא פה. מילי משחקת את זה בצורה טובה. חבל על ליאור רק. למרות שאני שוב מזכיר שמעיין משחקת באופן רבגוני. אוראל יפתור לנו את המצב. בואו, הוא תמיד פותר דברים. אוקיי, בסדר, חוץ מבשבאבניקים, שם הוא הבעיה. אני חושב שהדמות של אוראל תעזור לאריק העונה.

לא, ופלים לימון זה מצוין. למרות שאני שמעתי על חלווה. אבל לימון זה מצוין, לא הרבה מבינים את זה. למליפיקים זה לא היה קורה.

ניסן? אריק, אתה מזכיר לי פתאום את אודי. לא מספיק? עכשיו גם סרטי חייזרים? אל תדאגו, שימו סרט יותר קליל. אי.טי! מילא החייזרים. אבל אם הוא יראה את העט הזה, הוא עלול להיזכר שמחקו לו את הזיכרון...

מים ולא סודה, שים לב.

כן, כן, דברים משתבשים. אני מנסה להבין מאיפה היא מוכרת לי, המורה. אגב, אתם זוכרים את המבחן הזה, כן? זה באמת היה. ואני שוב מזכיר שרביד משחקת יפה. זה אפילו כבר לא מילי, זאת מילי שמנסה לשמור על השחצנות. היי בר, גם את אחלה. מילי אומרת מבחן אבל מתכוונת שהוא שכח משלי. ליאור מתנדנדת שוב. זה כיף.

אבל אין לה סרטן, כן? פאזלים... אוקיי. השר. והפעם זה לא הוא שאחראי למחיקות.

חבר'ה, אתם קצת מגזימים... גם הוא יותם? עוד אחד?

למה הם לא בשיעור? כן, הוא התקשר לאלסקה. אוי, שוב ליאור מבולבלת. אה, אז מבחינתכם זה היה נשף חנוכה? אין קשר, אבל בחייאת, עם מי שלי יכולה להיות? כולם תפוסים, ירדן בכלא, עילי גם ככה עם אימא משומקום, נשאר יוני. אני חושב ששלי צריכה להזכיר למילי את מה שהיא לא יודעת... שזיכרונות לפעמים חוזרים.

מה קורה, חבר'ה? גם אתה מתאהב בבנות בשירותים? יופי, דבילים.

כמה זמן לוקח להביא תרכובת?!

כן, אתה, ברוש, שונא את שלי ותכל'ס אתם אוהבים אחד את השנייה אהבת נפש. ברוש, אתה יורד על מעוכבי גדילה?! אתה?! כן, הוא לא בסדר. מוכרת לי הסצנה. אריק, ראית שוב שכונה?! בחייך. ברוש זה לא הגבוה, זאת הבעיה. את לא יודעת שמחיקות הזיכרון האלה לא עובדות? מילי מתחילה להשתנות קצת. אני שוב מזכיר שרביד שחקנית מעולה.

אבל בתור ראש הממשלה, היא צריכה להיות מודעת לחייזרים! לא?! לא?! היא חזרה עם נשק. יופי. אוי. הגברת אנקורי? הגברת אנקורי?

אני לא זוכר מתי אריק התנהג בטמטום כזה כבר. אבל זה מזכיר לי את אודי. בטח, הוא פה. פה לא פה... עזבו. למה הם מסיימים רק עם העניינים הרומנטיים ולא עם המתח? רגע, לא אמרו שפינטו חוזר? נצטרך לחכות.​
 
יו יו יו יו יו יו יו יו איזה פרק טוב
הכל מסתבך כל כך
איזה פרק מדהים
אני כל כך אוהבת את האיזכורים לעונה הראשונה
בעונה 1 פרק 10 סקיי עשתה על אריק "מתיחה" שהיא מאוהבת בו כי שלי וליאור הכריחו אותה, ולפני שאריק הספיק לומר לה שהוא גם אוהב אותה היא השקיטה אותו. וגם עכשיו בפרק הזה אריק בא לומר למילי שהוא מאוהב בה והיא השקיטה אותו באותה הצורה והכריחה אותו לצאת החוצה.
ואז הוא חיכה מחוץ לחלון ומילי שפכה עליו מים, בדיוק כמו שבעונה 1 פרק 1 השמגאנג חיכו מחוץ לאותו חלון ומילי הפילה עליהם את מסביב לעולם. ואז יוני חיבק אותה והם הלכו משם בדיוק באותה הדרך.
אריק הוא פשוט מלך ההבכות, חשבתי שהוא הולך לנסות לתחקר את מילי כמו שהוא ניסה לתחקר את סקיי בפרק עם הארוחת ערב בתחילת העונה הראשונה. עוד רגע הוא היה תוקע בה קיסם שוב. עדיין מחכה שהוא יצלול שוב בקקי, אבל אני מניחה שגם להתלכלך משוקו זה מספיק קרוב.

החלקים האהובים עליי בסדרה זה פשוט הבני נוער עושים דברים מטומטמים ומביכים את עצמם, אז זה היה פרק ממש נהדר מבחינתי ביחס לשניים הקודמים שבהם היה יותר קטעים מותחים ורציניים. הרי בסופו של דבר אני רואה את הסדרה בשביל האינטרקציות של השמגאנג ואני לא מרגישה צורך שהסדרה תהיה יותר מידי הגיונית או תתקדם בקוויי העלילה, מבחינתי כל הבדיחות והרגעים המביכים שגורמים לי להתכווץ בכיסא ולצרוח מרוב טימטום זה בדיוק מה שהסדרה צריכה להמשיך לעשות. בפרק הזה הם שיחקו אותה, פחדתי שהעונה הזאת תיקח את עצמה יותר מידי ברצינות ותשכח מה עשה את עונה 1 כיפית, אבל נראה שאנחנו בדרך הנכונה.
 

שיר m

Well-known member
עוד פרק מהנה
ממש מעניין לאן הולך כל הבלאגן הזה
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אנחנו בהחלט הדרך טובה ומעוחה, רק הערה אחת, למה אוראל צברי משחק נער? זה מעצבן אותי,, כמו במקרה של ליטמן בשכונה, שמשחק נער , רק בשביל להביא עוד יחצ לסדרה..
 

YossihNew

Well-known member
למה שלא ישחק נער?

אתם רומזים שאני זקן?! אני והוא באותו גיל!

חוץ מזה, שמעתי שיהיה לו תפקיד קצת חשוב.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אני בגיל שלך, , וזה בעצם לרדת גם על עצמי ..
וכן , לשחק נער בגיל כזה , זה לא מתאים לכל אחד..
נניח על מאיה בוכבסקי זה נראה נפלא .., אבל גם היא כבר לא מתאימה.. עובדה שבפעם הבאה שראיתי אותה בפרויקט טלוזיוני , היא שיחקה מפיקה בהופ..
 

YossihNew

Well-known member
מאיה מתאימה להכול והס לך מלהזכיר אותה.

וגם אוראל, בוא, יהיה לו עוד דברים שם. בחור מוכשר.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אוראל בחור מוכשר וקומיקאי מעולה.. אהבתי את הסגנון שלו בגולדה ממה שראיתי..
אבל בוא , יש גם מראה, וזה לא ננראה אמין שאוראל ישחק נער. כמו שליטמן יותר התאים בעונה השלישעת של שכונה לעלילת הצבא עם חבריוו הנשרים, אם בטין ניק הםן כל כך רצו את אוראל, למה גיורא לא כתב לו למשל את המחליף של חגי? - איתי ?
 

YossihNew

Well-known member
כי איתי זה תפקיד משני והתפקיד של אוראל יהיה חשוב וגדול והוא יכול לסחוב אותו.

מה זה לא אמין? במה הוא פחות אמין? די, אנחנו נראים צעירים, אם אביב פנקס עוברת נערה ושאדי עובר נער, אז אפשר שגם אוראל יעבור נער. אנשים נראים היום נעריים מאוד. אפילו שקרוקה שיהיה שוטר עובר עוד נער.​
 

סטילהוק1

Well-known member
מצחיק שאריק לא זוכר רק את סקיי, אבל לא שכח שום דבר, בניגוד לאמא שלו ואחיו. מנפלאות התסריטים הישראליים...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
כמו שגבי החייזר רצה , הוא שכח מה שקרה מהרגע שפגש את סקייי, בפרק הראשון.. הוא זכר רק שהלך להביא את הקוביה, וזהו..
הוא לא זכר שמילי חזרה מחו"ל, והוא חוושב שהוא מאוהב בה, בגלל שסקיי היתה בגוף שלה..
 

סטילהוק1

Well-known member
כמו שגבי החייזר רצה , הוא שכח מה שקרה מהרגע שפגש את סקייי, בפרק הראשון.. הוא זכר רק שהלך להביא את הקוביה, וזהו..
הוא לא זכר שמילי חזרה מחו"ל, והוא חוושב שהוא מאוהב בה, בגלל שסקיי היתה בגוף שלה..
צודק
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אז למה אתה אומר שיש חור בתסריט?
משפית גבאי לא זוכרת ..
 
למעלה