פרק 50- הצד של השקרנים

YossihNew

Well-known member
|פינוקיו||פינוקיו||פינוקיו|

אז לאן נעלמה סקיי?

מה פינטו יגיד למשפחת גבאי?

האם מילי תצליח להמשיך עם השקרים?

והאם רוסו נגמל כבר משחקניות ששיחקו את מאיה וברחו לחו"ל בסדרות של מיכל?

בחנוכה הפרקים יתחילו ב-11 בבוקר.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
כל פעם מפתיע אותי כמה זהבה רומנטית, וחיה בסינדרלה כמוני לגבי אריק וסקיי .., אני חושב שאריק וסקיי חמודים, אבל לא אתכזב אם לא יסיימו ביחד, בניגוד לזוגות אחרים
רוסו חושב ששלי מתאהבת בו, זה קורע.. ומחבת בראש.
פינטו לא יודע שמילי חזרה?
 

YossihNew

Well-known member
בפרס "המשפטים הזכירים ביותר" זוכה בר. אחרי ה"הכלללללללללללל צולםםםםםםםםםםםםםםם", הגיע "רוסו...?".

ואולי היא הלכה לחוף הים.

סתם ריבים שלהם. נשק סודי. בסדר. איקרוס? ועוד פעם ירדה ליוני המוטיבציה לשרת בצה"ל.

גל רודף גל. ידעתם שגל משחק במאמא מיה את התפקיד של סקיי? קוראים לו סקיי. והוא מתחתן עם רוני דלומי. ואז הוא נשוי לה בהצגה אחרת. באמת. אני צריך לזכור איך גל גברעם נראית. באמת, כל אחד מכם יקבל מה שירצה. היא תקבל יוני מעלי אקספרס, ואתה תקבל מאיה שנוסעת לחו"ל בסדרה של מיכל. כולם מרוצים!

וואלה. תגובה מעולה לסודה, מילי. תגובה מעולה. היא אמרה ברוש. הזוי לשמוע אותה אומרת את השם. רוסו לא מליפיק. הוא לא מהסדרה הזאת.

"שכחת". הוא "צריך" להבין מתי משתמשים במרכאות. ובפרס "ההבעות הטובות ביותר" זוכה... בר מיניאלי.

ככה שלי לבושה בפתיח. לא? לך תבנה ספסל, לך.

אני רוצה להבין, נועה מסדרת לאבא שלה זוגיות? די כבר.

אכן צדקה.

ספר את זה ליותם. הבחור נדפק. אתם צריכים להפסיק עם ניסויים ליליים. בפעם הקודמת זה היה נשק אטומי לכאורה. ואיקארוס לכאורה. כן, זה הבן של... סתם, בצחוק, זה אח של חגו, אריק הוא הבן של אלי.

אה, לכם יש לוח מחיק. יפה. אל תדאגו, הוא לא ישאל. רוסית. יפה. עד שבא למקס מישהו? ועוד מישהו שהיא מישהי? היי, ברוש לא צריך להיכנס לארון! הוא עבד קשה כדי לצאת ממנו! לא, זה החיוך שלו. הוא כזה... מוזר. גם בכוכב הצפון היה נחמד אבל מוזר. מילי נהנית. שמעתי רוסו. שמעתי רוסו! תשפוך עליו סודה. שלי מסתתרת מאחורי מקס. מזלנו ששלי קטנה. שלי... בגללך רוסו יהפוך לעודד מנשה. שזה אובדן זיכרון נחמד יותר ממה שקרה לשאר. אבל בסדר.

אריק קצת יפחד. אבל למה ללכלך? זבל מי שמלכלך, אריק. ואתה עוד עובד בגן חיות ההוא. סצנת מרדף. או לפחות מוזיקה של סצנת מרדף.

לעופרי בטח היה חם בחליפה הזאת.

התמונה של בר מרימה אגודל עם מחבת קוראת למימ. שלי פשוט אייקונית. אה, את יודעת. אבל הוא אמר לך כנראה! והוא יתעורר עודד מנשה. מקס, אתה עובד עליה? אין מצב שהיית שותה סודה כשאתה חייזר. אימא של מקס מעצבנת. תפנו לי את ה... אה... לא משנה. מילי מתרככת.

אתם רואים, בגלל זה הוא חשב שהוא סקיי. אמרו לו את השם הזה והוא חשב שהוא סקיי. אם תגידי לליאור, הבחורה תסכים. אין לה עוד דעה. זה לא השלב הזה.

אתם יודעים, עידו ממש מזכיר לי את ניר חלפון. אתם לא חושבים?

בטח. אני מבין. היה יכול להיות פה שנות ה-90 ביקום של סקיי. זהו, לא הייתה לי את הבדיחה הזאת בעונה שעברה. עופרי הצטרפה רק אחרי. לא, גברתי, בר ברימר חתיך. עכשיו השאלה היא לאן סקיי תיכנס. אני אומר, לא לאסיה. היא לא תיכנס לאסיה. אסיה זאת מישהי אחרת שפינטו שותל.

לא יודע, הצבא מליפיקי כזה. מעניין מה מילי עשתה עם התמונות. היא בוהה בהן לפעמים?

לא עוד פעם. פינטו! בחייאת! מזכיר לי סצנה בשמיניה. למה הוא היסס? ברוש? ברוש זה לא הגבוה? אמרתי, היא עדיין בשלב האביטל שלה. אופס. יופי, ליאור. אבל תגידו לליאור להחליט איזה סרט. יהיה מצחיק. לא, לא לוסי אין דה סקיי! לוסי אין דה מילי! ולמה יש שיר על סמים בטלוויזיה?!​
 

שיר m

Well-known member
נקרעתי מברוש ומילי בארון
סקיי מסתובבת חופשי כאילו כלום
פרק נחמד מאוד
 
למעלה