פרק 52- שקר לבן

YossihNew

Well-known member
|פינוקיו| |מלאך|

אז האם זהבה תיקח את השערה מרייצ'ל?

מי באה לעזור לפינטו?

איך כולם יגיבו לתגלית?

ומה יהיה הסוף של הפרק?

עוד מעט הפרק הכי סודי, לצערכם בלי תגובות של קהל בלייב.
 

YossihNew

Well-known member
רגע, תנו לי להיזכר רגע במה שהיה. ואז הוא התקשר לרוסו וקצת הצחיק אותנו איך שהוא הגיב. והכל מתפרק למילי.

ואז שמענו את הסאונד והבנו מה הולך. וזה היה מפחיד. ומלחיץ. הרבה יותר מהפעם הקודמת...

אופק יודע להרביץ. אבל זה לא אמיתי, הם חברים טובים במציאות! נכון? נכון? אגב אריק וברוש, שלחתי לרועי ביום חמישי אבחנה מרתקת: הם התנשקו עם הזוג של החינוכית. טאקו עם מיכאלה, שחר עם עילי. זה היה מאוד מפחיד.

ואני לא מדבר בכלל על מה שליאור עשתה! ואיך שהיינו עצובים! זה קשה לי כי היא מאוד אוהבת אותנו! אני יודע, הוא חשב שזה יהיה כמו הגר. ומה תגידי במשטרה? לא, זה היה עצוב. עצוב מאוד. ושחר כזה חמוד.

לטעון שצחקנו? כן. מאוד. תחשבו שישבנו ליד אחד מהמשתתפים בסצנה.

ואז אנחנו ידענו בדיוק מה יקרה. בדיוק מה יקרה. היה ברור לחלוטין איך זה יתרחש ומה השר רוצה. הוא לא יורה, הוא רק מאיים עליהן קצת. לסוכני מוסד?! סליחה, דמות לא נכונה מהפיג'מות. כן, תמיד יש אווה. ואז מחאנו כפיים כי רונה לי. לא, ברצינות. רונה לי שמעונה לי.

הכל מתפרק למילי. היה קצת עצוב לראות את זה. בעיקר את מילי. רביד גם אמרה אחרי שמילי לא באמת הייתה בעונה הקודמת, היא נאלצה לבנות דמות של מתחזה למילי. ועכשיו אנחנו באמת רואים את מילי, והכל מתערער והיא מתחילה להראות רגשות. וקצת... צחקנו על התירוץ של מילי. לא יודע, זה הצחיק. בעיקר כשהיא ניסתה את התירוץ של סקיי. בואו. וגם מה שיוני אמר. יוניייייייייייייי! סליחה, רביד אמרה את זה בלייב אחר כך.

וזה נורא הצחיק לראות את רוסו. נורא. אבל אנשים אוהבים את בר. הגיוני מאוד. ההבעות של בר זכו לאהדה רצינית. ורוסו סתם הצחיק.

זה היה... אה... מוזר. אני רק מזכיר שלא עושים דברים כאלה. לא גוזרים שיער של בן אדם או בת אדם ללא רשותם. "ואם אתה ספר חובב?" גם אז צריך לקבל אישור ממי שאתה מספר. לא, חבר'ה, אני קיבלתי אישור משירה. אתם יודעים שכן. גילת אייקונית. אם היא הייתה בפרמיירה הייתי מתעלף.

יוניייייייייי! אבל למה הוא נתקע בפח כמו מטומטם? איזה דפקט. המכונית שחלפה ברקע הייתה הזויה. זה כאילו פאק של ההפקה. ואז שלי חיכתה לו שם וממש... ממש אהבנו את זה. זאת שלי.

ואז אני ורועי הפכנו לאדם אחד. כי כשהם דיברו על הפעולות המוצלחות שלה, הסתכלנו אחד על השני ואמרנו פה אחד: "פאודה!". אבל חייבים להבין את פינטו, קשה לו עם כאלה מפאודה. פעם הצמידו לו את אלי וזה רק שם אותו בכלא. אז למה שלא יקרה גם הפעם? כן, כן, אני זוכר את מי שהיא חיסלה. אבל תמיד יש אווה. וואו, אווה, יש לך פלקט מתוחכם! לא פושטי עם בריסטולים!

שלי לא באמת משקרת. מילי התחילה. זה קצת היה מצחיק. לא, שלי נהדרת. אבל בחייאת, מי מאמין שמילי תמציא סיפור מופרך כזה... שלי יצאה אייקון ומלכה ובוס. למרות שמי היה מאמין שמילי תהיה הנורמלית בסצנה... מילי ויוניייייייייייייייי. יש לציין. רביד כזאת נהדרת. המבט החמוד של שלי. אייקונית כבר אמרנו?

כן, כן, לא עוד פרק לקט... לא, מסתבר שכולנו מתעסקים בילדים. ולא טלנובלה. מקסימום סדרת נוער יומית...

אגב מפתח. ואז מאוד מאוד צחקנו כי אריק לא ממש הבין את הקטע. והחיבוק המוזר הזה... שמגאנג מוזרים. אבל אריק בסדר. גם הצחיק שמקס אמר שהוא רוצה לשחק.

לא, מאוד צחקנו מהקטעים. ממש. זה היה קצת מוזר אבל מאוד מצחיק. זהבה, מה עשית? זה קצת לא עובד. ועוד על שערה כזאת... איזה עצוב היה לראות את זה. זהבה המסכנה. שתוק אתה, גם ככה אנחנו שומעים אותך משני הצדדים.

בנוגע למונח "לבן"... בכל אופן, שימו לב, ואן רעים. מוזר שהיא לא לבושה כערבייה.

לא, באמת, בכינו שם. מפטרים אותה מהמוזיאון?! איום ונורא. אבל גם ידענו שיקרה קטע.

וברגע שהיה כתוב שם "נערה ממערב אסיה" הבנתי לאן זה הולך.

אבל המאבטח הזה לא טוב כל כך.

מילי ואריק. כמה מוזר. והיא לא קוראת לו "חיידק". "הדלת הייתה פתוחה, סליחה" זה המוטו של אשמורת. שמרת כי רצית שפעם אחת יסתכלו עלייך בצורה חברית כל כך.

רק שתדעו שבמקור, הם הציגו את הקאסט ואז ראיתי שמוניקה עדיין במסדרון שהם יצאו ממנו ולא הציגו אותה. ואז האורות כבו והבנתי שהיא ההפתעה.

ומילי הציגה...

ואז היה רעש. המון רעש. לכבוד החשיפה שלה. של אסיה.

עכשיו, אני יודע, רועי ישוויץ בכמה שהוא צדק שזה הגוף החדש של סקיי. אבל בחייאת, הוא גם אמר שאם אני מפנטז על צילומים ועל פגישה עם בר, הוא מצטער לאכזב אותי. הוא רצה לא להגיע. בסוף מה? הגענו והצטלמנו עם כולם. קיבלתי כיף מבר! אז תגידו אתם, רבותיי, איפה עדיף לטעות ואיפה עדיף להיות צודק: בתפקיד של דמות, או ביכולת שלך להצטלם עם אחת מהשחקניות?! תגידו לי אתם מי יצא יותר שווה! אז אתה תתרברב לך, רועי, וגם תתרברב על זה שקלעת בול לשורה של משפחת פניני, אבל הכיף מבר עולה על הכל!​
 

שיר m

Well-known member
וואי יוסי אתה מספר את זה ואני מרגישה כאילו הייתי שם...
נשמע שממש נהניתם
וברור שפאודה!

לשניכם לגמרי יש על מה להשוויץ|טמבל|
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אני דווקא שקט , מספיק התרברבתי על יוסי שצדקתי וזאת אסיה המהממת .
פרק קורע מסכים עם פאודה ..
 

YossihNew

Well-known member
ומי השיג תמונה עם בר?

למי היא נתנה כיף?

לא, תזכור.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אגב , קצת הפתיע אותי הליהוק של מוניקה לסקיי .. וזה שהיא אתיופית.. למרות שבאסיה אין שחורים..
אבל עכשיו אני מבין שהולכים להתעסק בגזענות כלפי שחורים..
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אוקיי זה עדיין לא מסביר איך שיער של נערה אסיאתית מהאלף הראשון לספירה ה הוא של נערה סודנית..
 

YossihNew

Well-known member
הגירה, נדידה, שינויי אקלים.

סתם, זה בגלל שהם רצו את מוניקה אבל אפריקה זה לא שם לילדה. אז נאלצו לקרוא לה אסיה.
 
למעלה