פרשת תאיר ראדה

פשקרב

New member
אבל באיזה שפה? - עברית? אנגלית? סינית?

ואם תרצי לתקשר עם נשמה תורכית ?
או שרק עם נשמות דוברות עברית רהוטה ?
 
תקשורת רב לשונית


חחח.. חשבתי שזה היה ברור.
המסר לא עובר באמצעות שפה/קול, אלא המשמעות היא זו שעוברת באמצעות מחשבה.
לכן השפה לא חשובה, כי היא לא אמצעי לתקשורת הזו.
 

Critical Thinking

Well-known member
מסתבר שזה "ברור" רק ל"מיסטיקנים", אך לא לאנשים רגילים.

אנשים רגילים חייבים להיעזר בשירותי "מיסטיקנים", ולקבל בלא פקפוק כל טענה שהם מעלים.
היתרון של הטענה כי ה"מסר" הוא "משמעות", ומוחלף בין הצדדים באמצעות "מחשבות" - הוא ברור וגאוני.
אין שום דרך לבחון אותה!
גאוני, ממש גאוני!
הענין הוא ש"מחשבותיך" זה משהו אשר "רץ" במוחך.
"מחשבות" הזולת זה משהו אשר "רץ" במוחו.
הבעיה ה"זעירה" היא שמעולם לא הודגמה החלפת מחשבות בין parties, שלא באמצעות חושים...אולם זו בעיה רק של אנשים רגילים. "מיסטיקנים" מחליפים מחשבות בלי שום קושי...צריך רק לקבל את טענתם זו בלא פקפוק...
 

Critical Thinking

Well-known member
הפוך. טלפתיה. telepathy. אמנם המלה לועזית, אולם על פי

כללי האקדמיה ללשון עברית, "t" לבדו יכתב כ- "ט", בעוד "th" יכתב כ- "ת".
הענין הוא שקיים מכשול "זעיר". טלפתיה מעולם לא הודגמה מובהקות במבחן מבוקר עיוור דו-צדדית....אולם לא צריך להיות קטנוני. למיסטיקנים מותר לטעון הכל...הכל הולך...
 
להתחבר לקול הפנימי

גם אם טענה מסוימת לא הוכחה במחקר מדעי, אין זה אומר כי היא לא נכונה.
אכן אתה צודק כאשר אתה אומר שכל אחד יכול לטעון כל דבר, ומאחר ואתה סקפטי, פשוט תאפשר לקול הפנימי שלך, לקול האינטואיציה שלך, לדעת אם המידע אותנטי או לא.
 

Critical Thinking

Well-known member
אין הוכחות בעניני טבע. זאת מכיוון שהטבע אמפירי.

הוכחות יש רק בתחומי מתמטיקה. זאת מכיוון שהיצורים המתמטיים (חוגים, קבוצות, אופרטורים...) הם פרי הגותנו והגדרותינו, ועל סמך ההגדרות הבסיסיות, ובצירוף כללי לוגיקה דדוקטיבית, ניתן להפיק הוכחות לטענות מורכבות יותר.

מה שאנו דורשים בעניני טבע הוא אישוש תצפיתי, ולא הוכחה.
כאשר טענה אינה מתאששת בתצפית, או שלא ניתן להגות מבחן לתקפותה - אין לנו מה לעשות עימה, זולת לצור עימה על פי צלוחית.

מנסיון - טענות מיסטיקנים אינן מתאששות תצפיתית, או שלא ניתן להגות עבורן מבחן, או שניהם כאחד, וזה מאפשר העלאת טענות מיסטיות בשאננות ובלא חשש להפרכה.

עם זאת, נתקלתי במקרה אחד בו בחור שנון הצליח לנסח מבחן תיאורטי לטענה יומרנית של מיסטיקן, והתקיל אותו, והמיסטיקן - נאלם ונעלם.
הנה השתלשלות הענינים:
בחורה פתיה שואלת מיסטיקן לעתידה.
המיסטיקן שכינויו gray feather מתימר לראות "הילות" מרחוק, מרגיע אותה ואומר לה "ההילה שלך נקייה ונראית מצויין".
בחור ספקן שכינויו Commoner מתחיל להקשות קושיות.
ולאחר חילופי שאלות ותשובות בין gray feather לבין Commoner אותן יש לקרוא במורד הפתיל - בורח המיסטיקן ולא נראה יותר בפורום (או שחזר בכינוי אחר).
ממש מאלף, ורצוי שכל מיסטיקן יקרא, יפנים, וילמד כיצד נזהרים מהתפדחות...
 
אתה מרים להנחתה

טבע לפי המסורת היהודית , הוא רק ט- החלטות הנרןחי + שם ע"ב הפוך .
דהיינו ע"ב כשם המציין את זה שהנשמה וצינור אורה מייצר את המציאות שרק בחלק קטן של זה מונח הגוף , ואזי טבע משול להחלטות לעומת הע"ב היוצר ע"ב הפוך=טבע .
ואזי חוקי הטבע נובעים מהע"ב של האדם , ואז בהדגש המטאפיזי בין הע"ב לטבע ,
ניתן לראות אור ומאור מטאפיזי ולקבוע בצורה מקומית את חוקי הטבע .
ואז תצפית בלבד לא מוכיחה כלום או מפריכה .
קצת להעלות את רמת הויכוח ....
דוד
 
המשך

אז ככה מכיוון שהע"ב מייצר את צינור ההשתלשלות של המציאות הפרטית שבתוכה הגוף.
ושהגוף מיוצר מאור מתגשם , ויש לזה הפרשי רמות מה מפיזי מה מטאפיזי ומה אור ומה מאור , כאשר מישהוא רואה מאור או אור מפנימיותו המטאפיזית , המקבילה להתרחשויות מחוצה לו כמו בהתאבכות , אזי הוא רואה מאור בחוץ .
והרעיון הוא ללמוד להכניס אותו פנימה את אותו אור .
ואז להגיע להארת פנימית כמו מזון לגדילה .
האור הנ"ל הוא על זמני ובהכנסה פנימה גורם לערכי הגוף המגושם להפוך להיות על זמניים ("חיי נצח נטע בתוכינו") , ואז לכאוירה אתה כמו איש הנצח (היילנדר) .
ולשם הכנסה פנימה צריך לזכור את האירוע ומה ראית , ואז לעשות ייחודים וכוונות ,
על מה שזה אמר לך ומה דיברת על זה ולהכליל את זה ביישוב דעת , ולקרב את זה אליך , עד שאתה מפנים את זה לתוך גופך .
ואזי אז תגיע לעניין האמור .
בדרך שלל הארת תובנות מוארות ומאירות לגבי כל עניין , ואולי אפילו כוחות שנחשבים בציבור חילוני על טבעיים .
מתפללים במניין כדי לייצר ברחוקים אם מעט אור לפחות כלי מאור אחד שלם ,
ואז השלמות תקרין לכל המתפללים , ותחזק ותתקן את מצבם ותאיר להם .
אורות המגוייסים לכתיבת סתם , גורמת לכתבים להאיר ולהשפיע ,
ולפי המסורה כותבים כתבים כאלה בספרי תורה מזוזות מגילות וכו' .
יש כאלה שבעבורם זה חלק ממה שהם כבר , ואזי הם המשפיעים ,
ולא מייחסים חשיבות למה שזה עושה כי הם אלה שעושים ומשגיחים .
שלב ב
האור המטאפיזי הזה ברמותיו הנמוכות מייצר את המציאות , וטיפוס במעלות המאור והאור , מקנה יכולות מעל המציאות ויצירתה , וצריך לזה יישוב דעת כדי להפעיל בהצלחה .
דוד
 
למעלה