פתאום יש לה תלונות....

  • פותח הנושא kby
  • פורסם בתאריך

kby

New member
אין אין אין כמו צד ימין של אמא...

על צד שמאל הדעות חלוקות... אני לא מסכימה לפתח יונקת חד צדדית! ותומר- אם את קוראת לך אז שזה יהיה ברור- שומעת?
 

tovim

New member
באמת לא רוצה להפחיד יקירתי

אבל ככה התחיל העסק גם אצלי. השמאלי הידרדר לאיטו בעוד הימני "סוחב בעליות". נטע היתה יונקת דקה משמאל ונוטשת לטובת הימני עליו התפנקה 25 דקות. אני הקפדתי להציע את השמאלי ראשון תמיד אבל זה לא עזר לי חוץ מבמקרי ישנוניות יתר שלה. בהמשך פשוט הנקתי רק מימין תקופה מסוימת עד שדי...גם שם נסגר הברז. גם אותי נורא הלחיץ החד צדדיות הזו אבל אני זוכרת שיש כאן כמה שהתמקצעו בזה אז זה כנראה לא סוף העולם.
 

kby

New member
אבל הקטע הוא שיש שם חלב...

לחצתי והוא יצא... אני לא יכולה לקחת אחריות על הכמות והקצב, אבל עצם נוכחותו שם מוכחת... מקווה שזה היה חד פעמי בלבד... אם לא אני אבוא לבכות על כתפך....
 

לאה_מ

New member
את יכולה לבכות גם על כתפי ../images/Emo6.gif

אורי מעדיף במפורש את צד שמאל. מצד ימין הוא אומר שזה "קר". אין לי מושג למה.
. זה לא היה ככה מלכתחילה. גם התחיל מתישהו אחרי גיל שנה (לא זוכרת מתי), והתחזק אחרי גיל שנתיים. עכשיו הוא כמעט לא יונק בכלל מימין, רק בבוקר, אם הוא מתעורר מוקדם מדי, נוח לי יותר להניק אותו מצד ימין, אז אני אומרת לו שאו שינק מהצד הקר או שיחכה עד שאני אקום, אז הוא כבר מעדיף את הקר...
 

kby

New member
קר?????

הם נפלו על הראש היונקים שלנו??? הצעה- אם אורי מוכן רק מצד שמאל, ותומר רק מצד ימין... אנחנו יכולות שתינו להניק את שניהם ולהתחלק בצדדים... אני מקווה מאוד שזה לא סימן לבאות אלא סתם קריזה חד פעמית... הצקה לאמא והשווצה במונח החדש "אין" (היא מרבה לרוקן דברים ולהראות ולהגיד "אין" כדי להראות לנו איך הפנימה יפה....)
 

maya100

New member
גם לאביגיל היתה תקופה כזאת של "אין"

אבל זה היה בהומור (בדיחות פרטיות של יונקים קרן, פשוט לא הבנת...). היא היתה אומרת "אין!!" ומתגלגלת מצחוק....זה עבר.
 

kby

New member
יש דברים שלא צוחקים עליהם עם אמא

ממוצא פולני... היא לא יודעת??? אני רואה שהיום תומר תקבל שיחה פילוסופית ארוכה... אם אחריה היא עוד תסכים להסתכל לכיוון שלי היא תינק יפה ותפסיק עם השטויות האלה! יתכן... אחרי שהיא ניסתה את כל שאר הטריקים (נשכתי אותך, צבטתי אותך, משכתי לך את החולצה למעלה, הכנסתי לך לתוך החולצה שתי רגליים, צבטתי לך את הציץ השני...) היא מנסה עלי גם את זה... יפה... אני מיד מחזירה מלחמה!
 

עמית@

New member
היא גדולה הילדה שלך ../images/Emo45.gif

גפ לדעתי פרוום יונקים מוציא אותה לתרבות רעה
 

Shellylove

New member
ואם כבר פנינים...

אמנם אני זו שחגגתי יומולדת לפני כמה ימים, אבל נדמה לי שמי שפתאום גדל לי זו דווקא שלי (אני הופכת צעירה מיום ליום, לא?
). לפני כמה ימים בערב היא ביקשה לינוק ואני בדיוק אכלתי ארוחת ערב ואמרתי לה שכשאני אסיים לאכול אני אתן לה. הייתי בשוק! הילדה חיכתה בסבלנות ואף הסבירה: "כשתסיימי, אני אקבל ציצי, נכון אמא?" ומדי פעם הזכירה: "סיימת, אמא?". איפה הימים שזה היה "ציצי או שמת העולם"? ועוד פנינים על קצות האצבעות (בחיקוי מושלם של האינטונציה שלי): "איזו מתוקה שלי", "אמא, את זוכרת שאני הסברתי לך על הקיפודים עמוק בים?", "נכון אמא, איך את זוכרת?, "אני לא מאמינה". גם אני לא מאמינה כמה שהילדה שלי כבר גדולה.
 

kby

New member
"אני לא מאמינה"... שעוד לא פגשתי

את המתוקה הזו... יאללה ים יאללה...
 

justmom

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

גמני רוצה! מתי כבר הוא יגיד משהו?
 
ואני גם יודעת מה הוא יגיד

"אמא, ראית את המסרק שלי? אוף, מאז שנכנסה להריון היא מאבדת לי הכל."
 
למעלה