פתיחת הפורום ומטרותיו

my december

New member
מי ייתן והם יחזרו הביתה מהר ובשלום =]

אמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
החטופים

מצד אחד אומרים שלא מנהלים מו"מ מול רוצחים מצד שני מוכנים לשחרר רוצחים למען החזרת החטופים. אני אישי מעוד רוצה שהבנים יחזרו הביתה, אבל לשחרר רוצחים ויומיים אחרי שהשתחררו ויבואו לרצוח אותי? לזה אני לא מסכימה. רצח החיילים בזמן טיול נעשה ע"י יש רוציחם והשתחררו יומיים לפני רציחתם של החיילים. אני מוכנה לשחרר מחבלים אבל כאלו בלי דם על הידים. יוחזרו כל החטופים הביתה בריאים שלמים וחזקים אמן.
 

itaf10

New member
חיזקו ואימצו כי עמנו אל

ושבו בנים לגבולם במהרה בימינו אמן!
 

vicz

New member
כמו שאמרו אחרים

מקווה שבקרוב לא יהיה צורך בפורום. אני חושבת שהססמא הנכונה ביותר היא "אל תתנו לאדישות להרוג אותם", כי אכן יש הרגשה שלא נעשה מספיק בנושא. שאין מספיק לחץ על הגורמים המדיניים. לגבי רעיונות: עוד כחודשיים, כשמזג אוויר יהיה יותר מתאים, יש אפשר לחשוב על הפגנה. אך לא הפגנה אחת מרכזיות כמו שהיו לא מעט. להפגנות האלה רבים לא יכולים להגיע. הפגנה מקומית בכל עיר וישוב. באותו יום ואותה שעה לרבים נסיעה לת"א וחזרה היא עניין של כמה שעות. ולהגיע למרכז העיר או הישוב ברוב הערים זה עניין של פחות מחצי שעה. כיסוי תקשורתי. אולי איזה סמל. חשבתי על צמיד. יש צמיד שחרור שמתגייסים שמים אותו על היד וגוזרים אותו עם השחרור (לצמיד אין סוגר ולא ניתן לפתוח אותו מבלי לגזור). משהו כזה.שיזכיר לנו כל יום. שנענוד על היד עד שהבנים ישובו הביתה.
 

Break The Wall

New member
הלוואי והפורום עוד מעט ייסגר

בטענה שאין צורך בו, מכיוון והשלושה כבר ישובו לביתם.
 

shira amsalem

New member
אין מילים,

בס"ד אין מילים להעביר את החיבוק החם והוירטואלי העובר ממני למשפחות. חזקו ואמצו ושנשמע בשורות טובות בקרוב בע"ה! נהיה בקשר לגבי פעולות שיכולות לעזור <אני מתארת לעצמי שפורום 'דתיים' ישמח לתת כתף>. אלפי
ים וכל הכבוד לפותחי הפורום.
 
יוזמה ברוכה

הלוואי שנוכל לחגוג כאן את חזרתם של כל החיילים השבויים למשפחותיהם!
 

Shira Esther

New member
בהצלחה, והלוואי

שמהר כל החיילים ישובו לארץ ולביתם בריאים ושלמים, וששוב לא נצטרך את הפורום הזה. הזמנתי סטיקרים מהאתר, ואני מתכוננת להפיץ אותם- האם נוכל בפורום לארגן פעילויות הסברה והגברת מודעות?
 

eizifat

New member
הלוואי...

כל הכבוד על היוזמה . חייבים לעשות משהו - כל דבר כדי לנסות ולהחזיר את הבנים הביתה . אכפתיות , השמעת קול , חיבוק חם למשפחות ... להראות שאנחנו איננו מורידים את הנושא מסדר היום . מי יתן ונוכל להוציא את הפורום משימוש יותר מהר ממה שאנו מאמינים . חיבוק חם למשפחות !
 

anna the best

New member
אני בטוחה ששלושת החיילים יחזרו בריאים ושלמים

המדינה עושה מאמצים גדולים לשחרר את החטופים, ואתם יכולים להיות בטוחים שהם יחזרו הביתה בשלום כמה שיותר מהר. בהצלחה וכל הכבוד!!!
 

G I R L P

New member
מברכת ומחזקת את המטרה הנעלה../images/Emo24.gif

מקווה שיועיל - ולו במעט, ולו רק כדי שהמודעות תעלה קצת כדי שאנשים לא ישכחו, יש נטיה <במיוחד בארץ> לשכוח מהר אסונות כאלו. בהצלחה!!!
 

Volldemort

New member
בהצלחה...נקווה שהפורום ייסגר כמה שיותר מהר

והחיילים יחזרו לביתם
 
בהצלחה../images/Emo201.gif

מאחלת ימים קצרים ככל האפשר לפורום הזה ומייחלת כל יום, כל רגע, לחזרתם הביתה
 

ברני8

New member
../images/Emo24.gif את משפחות הנעדרים

מברכת על היוזמה המבורכת. הלוואי והפורום הזה יהיה קצר ביותר. אבל, נשאלת
איך הקול הזה יגיע לבעלי החלטה.
 
למעלה