פתיחת מועדון סנוקר

danielchasson

New member
פתיחת מועדון סנוקר

שלום, אני רוצה לפתוח מועדון סנוקר. חשבתי על האופציה להביא מחו"ל את כל הציוד(מקלות משולשים, חמורים,כדורים,גירים,ראשים, מעמדים למקלות,לוח תוצאות וכו') רציתי לדעת אם לדעתכם משתלם יותר להביא מחו"ל או לקנות בארץ? תודה מראש, דניאל חסון.
 

9ball master

New member
אתה רציני?

לבוא לפורום עם שאלה שכזאת....... אם אתה לא יודע להכין תוכנית עסקית ולחשב ולבדוק עלויות ולחשב כדאיות אז אולי לא כדאי שתפתח עסק..... (וזה נכון לכל עסק ולא רק לביליארד)
 

The Shunned One

New member
אני חושב על לפתוח סוכנות למכירת מכוניות

מאיפה אתה חושב שכדאי להביא את המכוניות? יד 2? הומלס?
 

danielchasson

New member
לא ענית לי על השאלה!

שגיא לא שאלתי אותך אם לדעתך כדאי לי לאור הראש הלא עיסקי שניחנתי בו לפחות עסק..זה כבר עיניין שלי. שאלתי אם לדעתם יותר מתשלם להביא מחו"ל. אין לך תשובה עדיף שלא תענה..
 

9ball master

New member
תשובה...

לפי פרטי המשתמש שלך אתה בן 16 אז תרשה לי לא לקחת אותך ברצינות.... ועכשיו ברצינות
משתלם או לא מאד תלוי בך, במקצועיות שלך, במה שאתה רוצה לעשות ובכמה כסף יש לך. העלות הכללית של יבוא עצמי לא תמיד יותר זולה וגם אם כן אז עדיין לפעמים עדיף לקנות מקומית, שוב תלוי במקרה הפרטני ולא ניתן לתת תשובה כללית. מה שאתה צריך כאן זה יעוץ עסקי ולא נהוג לתת יעוץ שכזה מעל דפי פורום ציבורי..... אתה אף פעם לא יכול לדעת מי עומד מאחורי התשובות ומה האינטרסט של אותו גורם! תעשה סקר שוק, תאסוף הצעות מחיר מהארץ ומחו"ל ותיגש עם כל החומר הזה אל מנהל החשבונות שלך שיתן לך את התשובה של מה הכי כדאי לך...
 
למעלה