צ´ק בדולרים - שאלה

MsPiggy

New member
צ´ק בדולרים - שאלה

קיבלתי ליום הולדת שלי צ´ק בדולרים מאבא שלי שגר כמובן בארה"ב... עכשיו השאלה שלי מה לעשות איתו כדי להימנע מעמלות שהבנק גובה? אני יכולה להפקיד דולרים בבנק? (זה כדאי בכלל?) אם אני אבקש לפדות את הדולרים - ולהחזיק אותם בבית, יגבו ממני עמלה? וכשאני ארצה להמיר את הכסף לשקלים? אי אפשר לעשות את זה בבנק הדואר בלי עמלה? בבקשה תנו עצות
 
../images/Emo107.gifניתן להוזיל...

קודם כל, אם זה שיק אישי, לאחר הפקדה, הבנק צריך לשלוח אותו חזרה לארה"ב כדי לגבות את הכסף. באמריקה זה לוקח זמן, המערכת שלהם הרבה פחות משוכללת צשלנו! הבנק עלול לדרוש עמלת גבייה והזיכוי יהיה על תנאי עד שברור שהשיק לא חוזר. בגלל המצב בארה"ב, זה יכול לקחת חודשים! ביחס לתמורה, הבנק "יקנה" את הדולרים בשער המחאות קונים (נמוך) ויזכה את חשבונך בשקלים אם את רוצה שקלים. אם את רוצה פקדון דולרי, לא יהיה הפרשי שער. אני לא חושב שבנק הדואר עוסק בשיקים אישיים. אם השיק הוא שיק בנקאי, הסיפור קצר וקל יותר. תציאי לאבא להעביר לך כסף בהעברה. אומנם הוא יחוייב בעמלה בבנק שלו בארה"ב אך את לא.
 

irisam

New member
שיעביר לך כסף עדיף !

לפעמים שאנו פודים צ´ק מחול נוצר מצב שאנו משלמים עמלה יותר מהצ´ק! בגלל כל הסיבות שהסביר המומחה! אם מדובר בסכום קטן ליום הולדת תבקשי ממנו להעשות העברה אליך, זה הכי מהיר והכי זול..
 
למעלה