צביעת קירות בצורה מעניינת

צביעת קירות בצורה מעניינת

אני מחפשת רעיונות מקוריים לצביעת חדרים בצורה מקורית, בעצמי.
חשבתי לחדר של הילד למשל (בן 8) להשפריץ נקודות צבע על קיר לבן, טביעות אצבע ואולי צבע קצת נוזל מקו התקרה. ראיתי פעם משהו כזה אצל חברים.
הוא בחר את הצבעים שחור וזהב למורת רוחי (רציתי משהו צבעוני יותר).
יש למישהו מושג / סרטון איך עושים זאת או רעיונות אחרים לחדר ילדים? אצבע כנראה קיר אחד.

מחפשת גם רעיון לצביעת חדר מרכזי בבית (פינת ישיבה מחוברת למטבח)
וכן לחדר שינה. אולי אפילו צביעה של התקרה בלבד? (רעיונות?)

אשמח לכל רעיון מקורי וקישורים לסרטונים של ביצוע וכן המלצות לחומרים.

תודה מראש:)
 
צביעת קירות

שלום רב, לחדר הילדים, רעיון מקורי נפלא הוא שימוש ב SKETCH PAINT שלנו, צבע המאפשר לקשקש על הקירות ולהוציא את היצירתיות החוצה (http://www.nirlat.com/product/?product_name=Sketch+Paint). בהמשך לאפקטים הדקורטיביים המיוחדים, בסלון תוכלו להשתמש בצבע טיח, צבע מקסים במראה טבעי שמשדרג את פנים הבית, סרטון מצורף : https://www.youtube.com/watch?v=Kl8lYHk1F-8 ובחדר השינה, ה-SAHARA BRUSH(http://www.nirlat.com/product/?product_name=סהרה+BRUSH) במראה מדברי קסום, יכול לרענן את האווירה. אם את מחפשת צבע בלבד, באתר תוכלי להתרשם משילובי גוונים מוכנים מראש שיצרנו כדי להחליט כאלו החלטות חשובות: טבלת שילובי גוונים בלינק: http://www.nirlat.com/combination-category/שילובי-גוונים/. את יכולה לבחון את כל גווני מניפת נירלט COLOR IS בלינק המצורף למניפת הגוונים האלקטרונית:(http://www.nirlat.com/fan/#color ), חשוב לציין שתמיד כדאי לראות את הגוונים בצורה מוחשית לפני הרכישה ולכן את מוזמנת לבקר במרכז נירלט בדיזיין סנטר בבני ברק כדי לבחון אותם מקרוב ולקבל עצה ואפילו תוכנית צבע אישית לבחירתך (רחוב הלח"י 2, קומה תחתונה, מול קניון איילון, 03-6194244). לשאלות נוספות את מוזמנת לפנות ליועץ הצביעה שלנו ב-1700-500-004, תודה רבה
 
המשך רעיונות לצביעת קיר

ההמלצה היא לשימוש בגוונים פסטליים ונעימים, סגול מעודד יצירתיות ותכלת משדר רוגע, גוונים כמו IS 1164 או IS 1170 גוונים ממניפת נירלט בלינק http://www.nirlat.com/fan/#color is יתאימו. לשילוב אפקטים מיוחדים בצבע ניתן להשתמש בשבלונות - ניתנות לחיפוש והורדה באינטרנט בחינם. אפשר גם לעשות "קרניז" בחדר להלן סרטון הדרכה https://www.youtube.com/watch?v=6_zad38Y7HU, ניתן לחלק את הקיר לחצי או שלישים עם סלוטייפ ולצבוע בצבעים משלימים (גווני כחול כמו IS 0612 עם כתום כמו IS 0963, או גווני אדום לוהט כמו IS 1109 עם ירוק רווי כמו IS 0732). צביעת תקרה היא גם אופציה לשנות את מראה החדר, תקרה בגוון IS 0682 IS 0640 יכולה להיות בחירה מקסימה. ניתן גם לעשות מראה של בר-קוד על-גבי הקיר פשוט בוחרים מספר גוונים רצויים, תוחמים פסים בעוביים שונים בעזרת מסקנטייפ וצובעים כל פס בגוון הרצוי, שילובים מעולים לחדר שינה הם IS 0548 אפור עדין עם אותו אדום לוהט שהזכרנו כמו IS 1109 או לחילופין סגול IS 1186 .
כמו שציינתי, תמיד צריך וכדאי לראות גוונים בצורה מוחשית לפני הרכישה ולכן את מוזמנת לבקר במרכז נירלט בדיזיין סנטר בבני ברק שם ישמחו לסייע לך עם דוגמאות ועצה אישית לגבי צבע לצד דוכמאות "חיות"(רחוב הלח"י 2, קומה תחתונה, מול קניון איילון, 03-6194244). לשאלות נוספות את כמובן מוזמנת לפנות ליועץ הצביעה שלנו ב-1700-500-004, תודה רבה.
 
למעלה