אבל עדיין אין לו"ז לקו הירוק כולו, לא?
אני מקווה מאד שתחנות שמשמשות הן את הקו האדום והן את הקו הירוק ייבנו מראש לשירות שני הקווים, אבל זה רק חלק מהעבודה על הקו הירוק.
אבל עדיין אין לו"ז לקו הירוק כולו, לא?אם אינני טועה בונים את התחנות גם להחלפה לירוק וכו'
מפות אזורי העבודה כללו מספר מקומות בהם לא עובדים על תא שטח מלבני בלבד (המעיד על תחנה בקו אחד בלבד) אלא על תאי שטח בצורות T Y L המעידים על שני קווים החוצים זה את זה בזווית כלשהי - או כך אני מקווה. אם זה המצב הרי שלתחנה המיתולוגית במגדל שלום יתווספו מספר רציפים עתידיים לקו הירוק והסגול, ואולי אפילו לצהוב.
 
בניגוד לתחתית הלונדונית שנבנתה קו אחר קו בתחרות בין חברות פרטיות ותחנות ההחלפה שלה נבנו טלאי על טלאי המערכת בגוש דן נבנית לפי תוכנית על ויהיה מטורף לחלוטין (אם כי זו לפעמים דרישה במציאות הישראלית) לבנות תחנה לקו האדום רק כדי לחסום את האזור ולסגור את התחנה מספר שנים אחרי פתיחתה. יש לציין שהן בלונדון והן באתונה הצליחו לבנות תחתיות עמוקות מתחת לקווי תחתית תת-שטח קיימים מבלי להשבית אותם.
אני מקווה מאד שתחנות שמשמשות הן את הקו האדום והן את הקו הירוק ייבנו מראש לשירות שני הקווים, אבל זה רק חלק מהעבודה על הקו הירוק.