צהריים אנשים - חם חם מהתנור של צפניה

צהריים אנשים - חם חם מהתנור של צפניה

מאחר ואף אחד לא רוצה לדבר כאן על משהו אחר, אז אני מרשה לעצמי לחזור שוב ושוב לפוסטים המצחיקים של צפניה, כי אין מה לעשות, אף אחד לא עושה את זה מצחיק כמוהו.
https://www.facebook.com/tzfanyablog/posts/10151361690306890

ולטובת מי שאין לו פייסבוק, אני אנסה לצטט:
האח הגדול - האח עם הנינג'ה הגרוזיני (120513)

01. יו, תודו שהתגעגעתם לפסקול המריבה של האח הגדול. אתם יודעים למה אני מתכוון, לפעימות הלב האלה שמגיעות לפני חילופי דברים מופרכים במיוחד. אנחנו יודעים שהטקסטים יהיו מפגרים אבל אנחנו לא יודעים עד כמה. נדמה לי שהמריבה המופרכת הראשונה הייתה זו של פרידה הכט ודנה רון. הפעם כבר היה מדובר בקרב על מעמד יוצאי אתיופיה בישראל. הכל היה שם. זעם, זיעה ורפרורים ל"כמה מחבריי הטובים הם אתיופים מנקי רחוב".

02. מצד אחד, רוני מיילי צודק. טהוניה לקחה את כל העבודה הטובה שחגית יאסו עשתה ושלחה אותה לכל הרוחות. הרסה את כל התדמית של יוצאי אתיופיה. אם אתם מאמינים למי שצופה בערוץ 20 מסביב לשעון, כן? הם טוענים שטהוניה מרושעת. אבל לכו תאמינו למי שצופה בערוץ 20 מסביב לשעון.

03. מצד שני, מסכנה טהוניה. זרקו על כתפיה הצנומות את כל משקל העדה האתיופית. קרייסט. אתם יודעים כמה זה כבד? "לפני הכל אני בן אדם. אחר כך אתיופית", טענה טהוניה. טענה וקצת טעתה. כי בבית האח הגדול היא קודם כל אתיופית ורק אחר כך בן אדם. רגע, חכו עם זה. בבית האח הגדול היא קודם כל אתיופית, אחר כך דוגמנית ורק אחר כך בן אדם. רגע, אל תברחו. בבית האח הגדול היא קודם כל אתיופית, אחר כך דוגמנית, אחר כך בן אדם אנטיפת לאללה ורק אחר כך בן אדם. זהו. ככה יותר טוב.

04. אבל לפחות טהוניה זוכה לקולות סימפטיה. בניגוד לדנה שנאבקת על שמם הטוב של הדתיים. "זו הסטיגמה הכי קשה עבור דתיים", רטנה דנה כשהתייחסה לסאגת הסדין עם החור של בני גולדשטיין. חייבים לאהוב את בני, אולי המתמודד הראשון באח הגדול שמייצג את מגזר הצופים האדוקים. נעצב כשהוא מפספס מריבה ומבטיח להכין פופקורן בשלוף למריבה הבאה. בחזרה לסדין עם החור. ברצינות דנה? *זו* הסטיגמה הכי קשה עבור דתיים? סדין עם חור? ולא, נניח, השתמטות משירות צבאי, אי תשלום מיסים וכו'?

05. לרגע אחד, אבל רק לרגע אחד, היה קל להזדהות עם צמד המיילים שבסופו של יום, הם אנשים בדיוק כמונו. בתוך כל אחד מאיתנו מסתתרת יעכנה פולנייה קטנה שלא מפסיקה לרכל על אנשים ונצמדת לשיחות מסדרון שכלל לא קשורות אליה. המיילים לא באמת רוצים לריב עם כל הבית, הם רק רוצים לרכל על כל הבית. די אנושי. כאילו, בלי כל הקטע של הגזענות. שגם הוא אנושי. אבל אסור לדבר עליו בקול אחרת טהוניה תגרום לכם להתנצל עליו לנצח. כמה זה נצח באמהרית?

06. סצנת העזיבה של קרין הייתה קשה. בקושי החזקתי את העיניים יבשות. איך לא ראינו את זה מגיע? ידענו שהיא תקועה במיטה מתחת לסדינים אבל אף אחד לא חשב שהעזיבה של קרין תהיה כל כך דרמטית. והסיר, אלוהים, מי בכלל חשב שהסיר יהיה מעורב. ועוזר ההפקה האומלל שנאלץ להיכנס לחדר ולהרגיע את שאר הדיירים. איזו דרמה. על כל סנטימטר של צוואר, קיבלנו דקה של אקשן מענג. ואולי טוב עשתה קרין שפרשה בשיא. היא לא תוכל להתעלות על סאגת הפרישה שלה. פשוט בלתי אפשרי.

07. אפשר רגע להתחסד בצדקנות? למה בתשע וחצי בערב יש דיון על סקס בפריים טיים של ערוץ 2? תודה.

08. ודני לוקח את שלי למיטה ומבטיח: "זה לא שנעשה משהו. שיהיה לך ברור". לשאר הצופים זה כבר ברור מזמן.

09. טוב, כמה אנשים כאן הולכים להצביע ליניב? ברצינות, בואו נפתח את זה. אני מניח שענת תקבל את קולות המגזר הגאה. דני יקבל את קולות הבחורות שעשה בתל אביב. טהוניה תקבל את קולות יוצאי אתיופיה שהם קודם כל בני אדם ורק אחר כך אתיופים. שלי תקבל את קולות האנשים שקנו את קלטת הסקס שלה. ורק יניב נשאר עם קולות החתולים. נשאלת השאלה כמובן האם יש טעם להציל את יניב. ראינו שהוא למד לשחות ובחור אחד לא מתפקד כבר הבאנו לגמר בעונה שעברה. מה גם שבני הוא יניב הרבה יותר טוב. דילמה.

10. יאללה, בואו ניפטר מרוני מיילי. את הבן נשאיר להדחה הבאה. עכשיו הגיע הזמן לזרוק את האבא שדוהר על ילדיו בדרך לתהילה. יש לנו כבר צביקה פיק אחד."

צהריים טובים לכולם

http://www.youtube.com/watch?v=JrlZvIaVPBk

מוקדש לצפניה אהובי
 
אני לא אומרת כלום


כמו שאני לא אומרת כלום על שאר הסעיפים שלו.
צפניה מצחיק אותי. הוא לא פרשן לענייני המזרח התיכון או כתב פרלמנטרי. הוא צוחק מכל מה שזז וברמה העקרונית אני לא מסכימה עם אף מילה שהוא כותב אבל הוא מצחיק אותי מאוד וזאת בעצם הכוונה שלו. ברור לו כמו שברור לי ולך שיש לא מעט אנשים שמצביעים ליניב מלבד החתולים. אני רואה לפי כל הסקרים שהוא שומר על יציבות במקום טוב באמצע. אני מקווה שזה יעמוד במבחן האמיתי והוא בכל זאת ישרוד את ההדחה הזאת. הכל תלוי בעריכה של היום.
 

שרוני68

New member
אגב, גם אותי הוא מאוד מצחיק.

אין פוסט שלו שאני מפספסת, למרות שאני
לא מסכימה איתו על כלום.
 

Aronsona

New member
נכון לשעה 15:30 ליניב יש כפול מהקולות של דני

וביניהם ישנם ענת וביז'ו. אז יש סיכוי לא רע שדני הולך ולא יניב.
כמו כן, אפשר לומר בבטחון רב שיש כמה שראו אותו כמונו.
כרגע אני יותר אופטימי.
דרך אגב, יש לי איזה הערכה, שהיום בפרק יראו את קטע הפה הגדול שפתחה עליו ענת מול השיחה הנעימה שלו עם שלי אתמול אחה"צ, מאחר וכידוע לכם עיקר ההצבעות הם במהלך התכנית אז אני אופטימי יותר מקודם.
בסקר של פורום האח הוא אפילו הרבה יותר גבוה אבל נדמה לי שזה לא חכמה כי בפורומים יש לו יותר חברים.
 
אני אף פעם לא הסתמכתי יותר מדי על סקרים

אני פשוט רק יכולה לקוות שיש לו מספיק חברים וקרובים ואנשים שאוהבים אותו ויצביעו בשבילו. זאת רק הדחה ראשונה והציבור הרחב ממש לא מצביע בהמוניו אלא רק החמ"ל של הדיירים. אני מקווה שבכל זאת ענת תלך במקומו. היא פשוט כל פעם שוברת את השיאים של עצמה. לאחר שהתעללה מילולית ביניב, עכשיו הגיע תורו של רוני לקבל ממנה, מאחורי הגב כמובן, מנת רעל קטלנית כמו: 'הוא בטח סבא ששולח ידיים לשדיים של הנכדות שלו' בערך פחות או יותר, אין לי ציטוט מדוייק. אבל פשוט זה עובר כל גבול. אני בטוחה שבמשדר לא ישדרו את זה.
בכלל, לאח הגדול יש תוכנית פעולה ומשנה סדורה. הוא יגרום לכך שיעוף הביתה מי שהוא רוצה שיילך הביתה אלא אם יש הפתעות מרעישות וכאלה אין בדרך כלל בשבוע הראשון ובהדחה הראשונה.
 

Aronsona

New member
ולמרות שענת בסכנה גם כן

אפילו יותר מיניב, נראה לי שהיום ניפרד מדני "היפה"
 

Aronsona

New member
ואני במקרה הזה, מתעקש

האתר בו אני מסתכל, לא איכזב אותי 3 עונות.
לי לא היו הפתעות בזכותו.
אבל צריך להיות זהירים ואתן דוגמא עדכנית:
כרגע דני עם כ-4%, הנמוך ביותר.
אחריו מלמטה ענת עם 6%
ואחריהם ביז'ו ויניב עם 7%.
אז אמנם לדני הסיכוי הרב ביותר אבל לא מאד אתפלא אם אחד מהאחרים ילך.
הבאה בתור היא שלי עם 10% ואני אתפלא מאד אם היא תלך.
 
יששששש אני שמחה מאוד שהסקר צדק


אבל הוא היה מה זה קרוב


עכשיו, הפעם הבאה שהוא יעמוד להדחה, זה יהיה עוד המון זמן. הדיירים מאוד אוהבים אותו. בעיקר ביז'ו, לבנה, שלי, המיילים ועוד...
למדו לעכל את המיוחדות שלו ולהבין שאין לו שום דבר רע על אף אחד מהם. בבחינת מה שאתה רואה זה מה שיש. הוא לא בקטע של הצגות ותחמונים...
וסוף סוף התפטרנו מדני המעיק.
 

Aronsona

New member
ואז החלטתי להזמין את ערוץ 20

אני מסכים שעכשיו הוא ישאר הרבה.
אבל יכול להיות שעכשיו הוא יצבור בטחון ונראה יותר פעילות מצדו
 

רגע רק רגע

Active member
את צפניה הפסקתי לקרוא כבר לפני שנים.

הייתי מגיב קבוע אצלו (עוד לפני המעבר לנענע) ולא בגלל הכתיבה שלו, אלא כי היה שם צי של כותבים שהיה ניתן לדבר איתם.
ברגע שנהייתה אינפלצית ליקוקים עד כדי בחילה, נטשתי ולא חזרתי יותר.
מה קורה שם כיום? עדיין יש שם לחות באויר?
 

שרוני68

New member
בדיוק!! זה לא צפניה, כמו המגיבים שלו.

יש לו את המגיבים הכי טובים ברשת.
הם שנונים, רהוטים, מצחיקים ובכל מקרה,
הם בכמה רמות מעל צפניה עצמו.

דווקא העונה, המגיבים הקבועים מגיעים
טיפין טיפין, והיום הגיעו ההזויים.

גם אני כתבתי אצלו בשנה שעברה.
 

רגע רק רגע

Active member
זכורים לי בעיקר...

הפאנצ'ים והרה-פאנצ'ים שהטלתי והטילו עלי.
רוב הפעמים יצאתי חבול, אך החיוך היה בלתי ניתן למחיקה
 
אני איתו עוד מהימים שהיה לו בלוג בתפוז

אחר כך עבר לנענע...
ולגבי הכותבים שלו, אין ספק שהוא הבלוגר עם צי הכותבים הטוב ביותר. גם אני הייתי נכנסת רק בשביל המגיבים שלו שהיו שנונים וחדים כתער.
גם היום יש כמה טובים, אבל כבר אין לי זמן לקרוא את כולם בגלל ריבוי הנושאים שיש לי לקרוא כל יום... הסטטוסים המצייצים בפייסבוק גם מספקים לי חומר רב ואני באמת לא יכולה כבר לעמוד בקצב של התגובות בכל מקום ומקום...

בכל אופן, רק רגע, אתה חייב לי תשובה בקשר לפסילה שלי
 

רגע רק רגע

Active member


מה??? לאחר נסיון בודד את נכנעת??? לא יתכן!

ובכן, התשובה היא:
איליין פיין הוא האחראי על ההוצאות להורג של המלך.
הוא לקח לרשותו את החרב של נד סטארק ולא רק זאת, החרב שימשה אותו בעריפת ראשו של זה.

ואם כבר...
יש לי תחושה שאת הולכת להנות לפרקים מן הפרק שיבוא עליך לטובה.
 
אתה רואה?

אני בחיים לא הייתי זוכרת כאלה פרטים

אני מתמקדת בדמויות הגדולות והגורליות של הסדרה הזאת ובראשן חאליסי, משפחת סטארק, ג'ופרי המזכיר לי את קליגולה הקטן, טיריון כמובן והסובבים אותו... בקיצור, יש לי כל כך הרבה דמויות להתמקד בהן שאיליין ממש נעלם לי מהרדאר... אבל אני מבטיחה להתמקד בו להבא כי לא לקבל פסילות נוספות
 
למעלה