צהריים אנשים - על דביקות והטרדה בכלל

תודה רון על הכתבה שהבאת


אני מבינה על מה היא מדברת.
פעם היינו מוטרדות ועוברות על כך בשתיקה. היינו בולעות את העלבון ואת הבושה ועוברות הלאה. כי ככה זה היה. אם זה לא היה אונס של ממש עם מכות או חבלות, זה לא היה ממש נחשב. היתה לי פעם חברה טובה ויפהפיה שהוטרדה ממש בתור חיילת ע"י מי שהיה פעם אושיה ביטחונית בחייה של מדינת ישראל וכשהבעתי בפניה את תדהמתי על איך היא הייתה מוכנה לסבול את זה, היא פשוט משכה בכתפיה ופטרה את העניין בכך שהוא מטריד את כולן, והוא כזה וכל העולם יודע שהוא כזה, אז פשוט מתעלמים ממנו וגמרנו. כאילו, זאת הייתה הנורמה אז. אני מדברת על נורמות מלפני שלושים ועשרים שנה.
מאז, זרמו מים רבים בירדן. הנהר הוא לא אותו הנהר והנשים הצעירות של היום הן לא הנשים של אז והנורמות ההתנהגותיות של היום שונות מאוד מהנורמות של פעם ומה שפעם נחשב לפלירטוט או חיזור אגרסיבי, היום זה כבר נחשב גם מבחינת החוק וגם מבחינה ציבורית להטרדה מינית פרופר.
הכללים השתנו, ועכשיו צריך שהגברים יבינו ויעודכנו בכך שהכללים השתנו.
 
צהריים אנשים - על דביקות והטרדה בכלל


בעקבות הפרק שראינו אתמול באח הגדול ובעקבות הפרשיה האחרונה עם עמנואל רוזן, אני רוצה להביא גם כאן את מה שכתבתי בפורום הגדול של האח:
"בני אפילו הסמיק,
ואחר כך מחה את שפתיו בכף ידו. שפת הגוף שלו שידרה גועל. אבל הוא חייך וצחק כאילו כלום לא קרה. הבן אדם הזה עם כיפה על הראש. דמט! איך אפשר להתנפל ככה ולנסות לנשק בכח גבר עם כיפה על הראש? זה לא ילד שעיצבן אותך ואתה הולך איתו בהפוך על הפוך ונותן לו נשיקה במקום סטירה. זה גבר מבוגר עם ילדים. איך אפשר לבייש אותו ככה מול כל עם ישראל? ככל שאני חושבת על זה יותר, ככה אני מתעצבנת יותר ואף אחד מהדיירים לא מצא לנכון לצעוק שזה לא בסדר מלבד דני. כולם צחקו כמו פסיכים."

עכשיו דמיינו לעצמכם את אותה הסצינה עם אחת הבנות הצעירות. תארו לעצמכם את הרעש שהיינו שומעים בכל מרחבי הרשת


בקיצור, כולנו קשקשנים גדולים כאשר מדובר בהטרדה של אישה. התנהגות וולגרית וגסה כלפי גבר בפריים טיים ישראל, מתקבלת כצחוק וכדחקה. נפלא.

המשך יום נהדר לכולם

http://www.youtube.com/watch?v=huavJMGUbiI
 

Aronsona

New member
יש לי הרגשה שזה יוליך הביתה

מהר את האיש הוולגרי הזה
 
קראתי היום את הסיפור הזה על המכוערים

שכלאו במרתף שלוש נשים...
ובחיי שלפעמים נדמה לי שארה"ב מלאה פסיכופטים שהולכים לפסיכולוג, לפסיכיאטר ולאלכוהוליסטים אנונימיים כמו שאני הולכת למרתה המורטת שעושה לי גבות, ששוקלים 200 קילו וקונים לילדים שלהם רובה מתנה ליום הולדת 3, שמתלבשים כמו הצרות שלי ומספרים על הטיפול הפסיכיאטרי שלהם לבן אדם שהם מכירים ארבע דקות....
אני יודעת בהגיון שזה שטויות, הרי יש כל כך הרבה אנשים בארה"ב ואי אפשר לקבוע איך זה שם לפי מה שמתפרסם בעיתון, אבל בוא'נה גם לבן זוג שהיה לחברה שלי היו קטעים פסיכופטיים לגמרי, ולמען האמת אני יצאתי בצעירותי עם שני אמריקאים ושניהם היו משונים מאד, בלשון המעטה שבהמעטה.
 
לפעמים באמת זה הרושם שנוצר

אבל גם את וגם אני יודעות שאי אפשר לעשות הכללות כאלה גסות על מיליונים של אמריקאים בגלל סיפורים מטורפים בעיתון. נכון, אנחנו שומעים סיפורי זוועות בתקשורת אבל לא יודעים כלום על איך חיים בשקט ובשלווה מיליוני אנשים במדינה כל כך גדולה.
אותי מטרידים יותר המטורפים במדינה הקטנה שלנו, שבסך הכל מכילה 7 מיליון איש, ואשר ביחס לאוכלוסיה הם קצת יותר מדיי. דבר היוצר רושם שהמדינה שלנו מוטרפת לגמרי. תאמיני לי, הרבה יותר מהאמריקאים.
 

קטניפ

New member
בואי תראי את הויכוח בפורום סקס

כותבת פרסמה פוסט בנוגע להטרדות מיניות, מישהי ענתה לה וספרה לה על חוויה שעבר בן זוגה ומכאן הדיון התפתח לדיון בנושא גברים מוטרדים. לגיטמי בעייני מאוד.
אבל יש מי שלא מוכנה לקבל זאת. הטרדות הן מנת חלקן של נשים בלבד ושלא נבלבל את המח עם העובדות. היא יודעת.
 
אני לא נכנסת לפורום סקס, איפה זה?


אבל זה לא מפתיע אותי שהקורבן הוא תמיד האישה.
תראי, יש סטטיסטיקה ועם זה אי אפשר להתווכח. אם נניח 90% נשים מוטרדות ורק 10% גברים מוטרדים, אז בדרך כלל ההתייחסות היא תמיד להטרדה של האישה. האדם הממוצע לא מוטרד מהעובדה שבכל זאת 10% גברים מוטרדים הם גם בני אדם עם רגשות, עם דם אדום בעורקים וכשפוצעים אותם, גם הם כואבים. תמיד המיעוט נופל בין הכסאות.
זה כמו שאומרים על הקהילה ההומולסבית שהיא עושה יותר מדיי רעש ביחס לאחוז שלה באוכלוסיה. אז כן, היא עושה הרבה רעש אבל היא רק 10% ושוכחים כמה רדיפות וכמה עוולות הם סובלים ולא הכל מגיע לתקשורת. בדרך כלל הם סובלים בשקט. כן, אני מאמינה שיש גם גברים מוטרדים והם מתביישים לדבר על זה.
 
למעלה