תיקון נוסף
כמובן שבעת חיוג מערך 'מו-דו' אין צורך, בד"כ, לבצע כל שינוי במערך הרכבת - הקטר נשאר איפה שהוא היה, וגם קרון הניהוג והכח נשאר במקומו - רק הנהג עובר. כמובן שאם יש תקלה במערכות השליטה במרחוק - או בקרון הניהוג, או בקטר או בקשר ביניהם (כלומר, בקרון ביניים) לא ניתן להפעיל את הרכבת במצב דחיפה, אזי צריך להפעיל את הרכבת כרכבת גרורת קטר רגילה, כלומר לחייג את הקטר לצידה השני. במצב כזה, כמובן, יהיה הקטר מחובר במשך מחצית מהזמן אל קצהו הקדמי של קרון הניהוג. גם אם הקטר מתקלקל, לעיתים, בשביל לחסוך זמן, עשויה הרכבת להצמיד את הקטר המחליף לצד 'הלא נכון' של המערך ופשוט לנתק את הקטר המושבת, אבל זה הרבה יותר נדיר. כאמור, למצב המעניין שניתן לראות בתמונה אין כל קשר לשינוי כיוונו של קרון הניהוג, ולא להפיכת כיוון המערכים כולם, שכמו שאביתר התחיל להסביר, ניתן לבצע במשולשי המסילה (ובעיקר באלו הצמודים למוסכים בחיפה ובלוד).